کلاس ویولن سل

از جمله کلاس های مهم در آموزشگاه موسیقی منظومه کلاس ویولن سل است برای این کلاس ما در دوره آموزشی آن برنامه ریزی خاصی را طراحی کرده ایم که هم آموزش این ساز را جذاب تر گرداند و هم به شیوه ای اصولی و آکادمیک پیش برود برای این منظور ما آموزش ویولنسل را از مبتدی تا پیشرفته در برنامه قرار داده ایم و در سطوح مختلف به آموزش پایه ای این ساز پرداخته ایم برای این که بیشتر با این دوره جذاب در آموزشگاه منظومه آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید همچنین می توانید برای اطلاع دقیق تر از کلاس ها ، نحوه برگزاری و هزینه کلاس ویولنسل با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید و از یک جلسه مشاوره رایگان با اساتید نیز بهرمند شوید ما به عنوان برگزار کننده تخصصی ترین کلاس ویولن در تهران همچنین تخصصی ترین کلاس ویولنسل در تهران را نیز برگزار می نماییم.

ویولن سل

ویولنسل یا چلو یکی از سازهای خانواده ویولن و از سازهای آرشه ای محسوب می شود.

جذابیت های خاص این ساز هم در تک نوازی و هم در کنار سازهای دیگر باعث شده تا علاقمندان خاصی را به خود جذب کند.

ویولنسل هم به صورت تک نوازی بسیار زیبا است و هم عضو جدایی نا پذیر ارکستر های بزرگ در کنار سازهای دیگر است.

اهمیت این ساز به خاطر صدای خاص و البته محدوده بم صدایی آن است.

بسیاری آهنگ های معروف با تاکید بر نوازندگی خاص این ساز ساخته و اجرا شده اند مانند آهنگ معروف فیلم فهرست شیندلر.

کلاس ویولن سل

اگر علاقمند به ویولنسل هستید و می خواهید در کلاس ویولن سل شرکت کنید ما دوره ای جذاب و متفاوت برای شما طراحی کرده ایم.

در این دوره سعی کرده ایم تا از آموزش های تکراری و خسته کننده ای که معمولا برای این ساز رواج دارد دوری کنیم و در عوض با تاکید بر اصول اولیه و پایه ای در کنار آموزش ، آهنگ ها و قطعاتی را که روی این ساز به زیبایی اجرا می گردد آموزش دهیم به این ترتیب هنرجویان از همان اوایل کار با نوازندگی این ساز و جذابیت های خاص آن آشنا می شوند.

در کلاس ویولن سل ما بر اساس متد های دانشگاهی و آکادمیک آموزش این ساز شیوه ای را بنا نهاده ایم که هنرجویان هم بتوانند از نوازندگی آن لذت ببرند و هم بتوانند در ادامه وارد گروه های موسیقی شده و به راحتی بتوانند در گروه بنوازند.

این مهارت باعث می گردد تا در همه جا یک نوازنده حرفه ای باشید و در کنار هر سازی بتوانید جذابیت های سازتان و نوازندگیتان را به رخ بکشید.

همچنین ما این دوره را به گونه ای طراحی کرده ایم که از مبتدی تا پیشرفته می توانید ویولنسل را یاد بگیرید.

برای این دوره به هیچ گونه پیش نیاز خاصی لازم ندارید و تنها با ثبت نام در این دوره می توانید هر آن چیزی را که برای یک نوزانده حرفه ای شدن نیاز دارید بیاموزید.

آیا یادگیری ویولسنل سخته ؟

در جواب به این سوال که معمولا از طرف علاقمندان به این ساز مطرح می شود باید بگوییم که یادگیری هر سازی بنا به شیوه آموزشی آن می تواند ساده یا سخت باشد.

در دوره ای که ما در کلاس ویولن سل طراحی کرده ایم یادگیری این ساز نه تنها سخت نیست بلکه برای هنرجویان بسیار جذاب تر هم میگردد.

شیوه انتقال مطلب و آموزش اصولی و پایه ای همواره باعث راحت تر شدن آموزش می گردد.

و البته باید به این مساله نیز توجه کنیم که در آموزش استاد نقش بسیار مهمی دارد و برای این موضوع نیز ما تلاش کرده ایم تا با کمک از اساتید برتر ویولنسل کلاسی را برگزار نماییم که در آن استاد هم با حوصله با هنرجویان کار می کند و هم بسیار اصولی و آکادمیک.

یادگیری ویولنسل چقدر طول می کشه ؟

جواب به این سوال در آموزش کلیه سازهای موسیقی در کل بستگی به میزان تمرین و زمانی که برای تسلط روی سازتان می گذارید دارد.

در کل برای آموزش اصولی هر سازی حدودا بین سه تا پنج ترم طول می کشد تا به تسلط اولیه روی ساز برسید و بتوانید یک سری آهنگ ها و قطعات مختلف را روی سازتان بنوازید.

پس از این مدت دیگر دوره حرفه ای ساز آغاز می شود.

اما این مدت با توجه به میزان کافی تمرین عنوان می گردد.

در واقع می توان این دوره را در نصف این زمان و یا دو برابر این زمان در بین هنرجویان مختلف مشاهده کرد و دلیل آن هم زمانی است که هر هنرجو برای تمرین روی ساز وقت می گذارد.

پس این نوید را به شما می دهیم که اگر علاقمند به ساز هستید و زمان کافی هم برای تمرین در نظر بگیرید به زودی نتیجه میگیرید.

کلاس ویولنسل در آموزشگاه منظومه

  • طراحی دوره خاص و آسان آموزش ویولنسل
  • آموزش آکادمیک و پایه ای
  • آموزش از مبتدی تا پیشرفته
  • دوره کامل آموزش بدون نیاز به دوره یا پیش نیاز
  • آموزش ویولنسل برای سنین مختلف
  • آموزش در کلاس های کاملا خصوصی و تک نفره
  • اساتید سطح یک موسیقی کشور
  • آموزش تکنیک های ویولن سل نوازی
  • آموزش مهارت و نوازندگی در گروه های موسیقی
  • برگزاری کنسرت
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *