یادگیری هنگ درام

کلاس هنگ درام و آموزش هنگ درام در آموزشگاه موسیقی منظومه سال ها است که به شکل تخصصی برگزار می گردد آموزشگاه این افتخار را دارد که اولین برگزار کننده تخصصی دوره های یادگیری هنگ درام در ایران بوده است و اکنون با اساتید حرفه ای آموزش این ساز در روزهای مختلف هفته در خدمت علاقمندان به هنگ درام و تانگ درام است برای این که بیشتر با این دوره تخصصی آشنا شوید و چگونگی یادگیری هنگ درام را در تخصصی ترین کلاس هنگ درام تهران را بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

هنگدرام

هنگ درام از ساز های بسیار جذاب و زیبایی است که یادگیری آن نیز در دوره های آموزش هنگ درام به راحتی میسر است.

این ساز با قابلیت هایی که دارد به راحتی جای خود را در بین سازهای مختلف و حتی در ارکستر ها پیدا کرده است.

یادگیری هنگ درام نیز از سویی بسیار آسان است و آموزش آن حتی برای هنرجویانی که مبتدی هستند و قبلا هیچ سازی کار نگرده اند نیز راحت است.

مدت زمان یادگیری هنگ درام با روشی که ما کار می کنیم خیلی طولانی نیست.

هنگ درام با صدای لطیفی که دارد همگان را جذب می کند و چون یادگیری هنگ درام هم کار زیاد سختی نیست پس طرفداران زیادی هم پیدا کرده است.

در طی سال های اخیر این ساز علاقمندان و نوزاندگان زیادی را به خود جذب کرده است و توانسته بسیار فراگیر گردد.

کلاس هنگ درام

آموزشگاه منظومه تخصصی ترین آموزشگاه برگزار کننده کلاس هنگ درام تهران است ما افتخار داریم که نخستین آموزشگاهی هستیم که دوره های تخصصی این ساز را به صورت آکادمیک در ایران برگزار نموده ایم.

طی این سال ها با کمک از اساتید برتر آموزش هنگ دارم سعی کرده ایم برنامه ای طرح ریزی کنیم که در آن بدون هیچ پیش نیاز خاصی و در کوتاه ترین زمان ممکن نوزاندگی اصولی این ساز را بیاموزید.

از سویی در این دوره سعی بر آن بوده تا برای هنرجویان و علاقمندانی که از صفر به یادگیری این ساز می پردازند بستری فراهم گردد تا به آسانی نوزاندگی این ساز را یاد بگیرند به همین منظور می توانید بدوهن هیچ نگرانی وارد این کلاس شده و از یادگیری هنگ درام لذت ببرید.

ضمنا تمامی طور دوهر به صورت خصوصی و تک نفره زیر نظر اساتید مجرب این ساز آموزش داده می شود.

یادگیری هنگ درام

یادگیری هنگ درام همان طور که اشاره کردیم کار بسیار آسانی است.

فقط کافی است که یک ساز تهیه کنید و با دوره هایی که ما در آموزشگاه منظومه طرح ریزی کرده ایم با یک دوره کوتاه می توانید از نواختن آن لذت ببرید.

برای تهیه ساز نیز خیلی نیاز نیست ساز گرانی تهیه کنید هر چند که هنگ درام های بسیار گرانی در بازار وجود دارد اما با مشورت از ما می توانید سازی ساتاندارد و با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

آموزش هنگ درام شامل یک دوره آموزش ابتدایی است که در آن می آموزید چگونه بایستی این ساز را بنوازنید و حرکات اصلی آن را در غالب یک بخش کوتاه آموزشی یاد می گیرید.

در بخش بعدی وارد آهنگ نوازی می شوید و در مدت زمان کمی قادر خواخید بود برخی از آهنگ های معروف را روی ساز خود اجرا نمایید.

در نهایت هم تمامی تکنیک های این ساز را به شما آموزش می دهیم.

دوره های تخصصی هنگ درام در آموزشگاه موسیقی منظومه

  • آموزش از صفر
  • یادگیری تخصصی هنگ درام
  • آموزش زیر نظر اساتید حرفه ای و تخصصی هنگ درام
  • مشاوره تهیه ساز
  • آمزوش برای همه سنین
  • کلاس کاملا خصوصی و تک نفره
  • اساتید در روزهای مختلف هفته
  • برنامه مدون و آکادمیک آمزوش هنگ درام
  • اولین و تخصصی ترین آموزشگاه در یادگیری هنگ درام در تهران
  • آموزش تکنیک های هنگ درام
  • آموزشد ر دوره های تخصصی و فشرده در کوتاه ترین زمان
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *