کلاس پیانو برای کودکان

کلاس پیانو برای کودکان

اگر علاقمند به آموزش پیانو هستید ما در کلاس پیانو آموزشگاه موسیقی منظومه بخش های متنوعی برای شما در نظر گرفته ایم که شامل آموزش های تخصصی از مبتدی تا حرفه ای برای نوازندگی آکادمیک پیانو می باشد ، در این کلاس ها ما آموزش هایی برای هم بزرگسالان و هم کودکان در بخش هایی مجزا داریم در کلاس پیانو برای کودکان ما برنامه هایی کاملا متفاوت برای کودکان داریم تا هم آموزشی اصولی و حرفه ای ببینند و هم متناسب با علاقمندی کودکان از آهنگ ها و روش های جذابی برای بهتر شدن روند آموزش بهره می گیریم. در این راستا ما کلاس های تخصصی آموزش پیانو برای کودکان را برای اولین بار به شیوه ای کاملا آکادمیک و جذاب طراحی نموده ایم که تا کنون بیشترین بازده را در بین روش های آموزشی مختلف داشته است.

اهمیت آموزش پیانو

همانطور که می دانید پیانو سازی پایه است که آموزش آن هم در بین علاقمندان و هم در بین کسانی که دوست دارند موسیقی را به شکل حرفه ای تری ادامه دهند از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیانو سازی است که آموزش و یادگیری آن برای کودکان بسیار توصیه می شود.

به دلیل شیوه شکل گیری نت ها روی ساز و به دلیل گستره صدای فوق العاده بالایی که در بین سایر ساز ها دارد یادگیری آن هم برای درک بهتر کودکان از موسیقی و هم برای یادگیری اصولی نوازندگی ، آهنگسازی و … بسیار اهمیت دارد.

یادگیری موسیقی فواید بیشماری دارد و در واقع پیانو می تواند پنجره ای زیبا به روی کودک بگشاید و کلاس پیانو برای کودکان اگر اصولی باشد بسیار جذاب خواهد بود.

حتی برای کسانی که در ادامه به سازهای دیگری علاقه پیدا می کنند و به دنبال یادگیری سازهای دیگر می روند باز هم پیانو بسیار کمک کننده است از این جهت که تصور ذهنی کاملا دقیقی از موسیقی و نظم نت در ذهن ایجاد می نماید.

همه این ها در کنار جذابیت ذاتی خود پیانو باعث شده تا یادگیری اصولی پیانو بسیار مهم باشد.

از سویی همانطور که می دانید آموزش های پایه ای به خصوص در کودکان ضروری است و اگر در این سنین آموزش ها صحیح و اصولی نباشد بعدها ممکن است اصلاح آن اصلا میسر نباشد و یا بسیار سخت باشد.

از این جهت اهمیت آموزش اصولی پیانو بسیار مهم است.

در ادامه به برخی ویژگی های مهم و ضروری که کلاس پیانو برای کودکان بایستی داشته باشد اشاره می کنیم.

کلاس پیانو برای کودکان

مواردی که در بالا ذکر شد بخشی از اهمیت و ضرورت آموزش اصولی کلاس پیانو برای کودکان را آشکار می کند از این رو بایستی بدانید که هر کلاس پیانویی براب کودک مناسب نیست.

اولا کلا آموزش پیانو برای کودکان بایستی از آموزش پیانو بزرگسالان جدا باشد.

دلیل این مساله هم برمی گردد به تفاوت هایی که در امر آموزش اصولی و پایه ای نهفته است.

از سویی طرز رفتار با کودکان کاملا متفاوت از بزرگسالان است و شیوه انتقال مطلب به کودکان با بزرکسالان بایستی فرق داشته باشد.

آموزش برای کودکان کلا مقوله ای حساس است و این مورد در کلاس پیانو برای کودکان بیشتر نمود پیدا می کند چرا که در موسیقی اگر کودکان با میل و رغبت و با حس خوب به کلاس ها نرود عملا آموزش ها فایده چندانی ندارد و فراتر از حد نوازندگی ساده پیش نمی رود.

به همین دلیل بایستی برای کودکان و کلاس پیانو برای کودکان روشی خاص داشت تا به نتیجه مطلوب رسید.

صرف این که استادی نوازندگی پیانو را بلد است نمی توان انتظار داشت که آموزش تخصصی آن هم بلد باشد و یا حتی اصلا روش های تدریس پیانو را بداند و یا طرز ارائه مطلب به کودک را با زبان کودکان بداند به هیمن دلیل والدین در انتخاب اساتید برای کودکان بایستی بسیار دقت کنند.

ما در آموزشگاه منظومه برای شما همه این تمهیدات را در نظر گرفته ایم از انتخاب اساتید مجرب در امر آموزش تا نحوه ارائه و برنامه های آموزشی همه و همه طوری تنطیم شده است تا در نهایت کودکان به مرحله ای برسند که از ابتدا تا انتها آموزش نوازندگی پیانو را بدون هیچ مشکلی در برنامه داشته باشند.

تفاوت کلاس های آموزش پیانو در آموزشگاه منظومه

  • انتخاب اساتید برتر آموزش پیانو
  • انتخاب اساتید نمونه در کار با کودکان
  • روش های نوین آموزش پیانو
  • آموزش تخصصی و اکادمیک
  • برنامه آموزشی و طرح درس مدون بر اساس متد های جهانی آموزش پیانو
  • انتخاب روش های متناسب با سن کودک
  • استفاده از آهنگ ها و قطعات جذاب برای جذابیت کلاس ها
  • نظارت مستمر و دقیق کلاس ها
  • کلاس های کاملا خصوصی و تک نفره
  • برگزاری کنسرت های دوره ای و منظم
  • کلاس پیانو برای کودکان هم حضوری و هم آنلاین
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *