کلاس آنلاین موسیقی کودک

کلاس موسیقی کودک آنلاین

کلاس موسیقی کودک از مهم ترین کلاس های آموزشگاه موسیقی منظومه است دلیل این اهمیت هم البته کاملا مشخص است چرا که در سنین کودکی آموزش ها هم به لحاظ پایه ای بودن بسیار اهمیت دارند و هم به لحاظ ایجاد علاقمندی در کودکان از این رو ما همیشه توجهی ویژه و خاص به کلاس های موسیقی کودک داریم یکی از بخش های مهم این کلاس مخصوصا برای کودکانی که در خارج از کشور و یا در خارج از تهران هستند کلاس آنلاین موسیقی کودک است که ما در آموزشگاه منظومه با رویکردی کاملا کاربردی به آموزش تخصصی موسیقی کودک پرداخته ایم در ادامه اندکی بیشتر با این کلاس آشنا خواهیم شد.

موسیقی کودک

بهتر است قبل از این که به توضیح کلاس آنلاین موسیقی کودک بپردازیم اندکی با خود موسیقی کودک آشنا شویم.

موسیقی کودک که همیشه ما از یاد می کنیم در اینجا مفهومی گسترده تر از یک آموزش ساده دارد.

در واقع منظور ما از موسیقی کودک یک سلسله فعالیت هایی است که در غالب آن کودکان هم با مفاهیم اساسی موسیقی آشنا می شوند و هم به طور ملموس با این مفاهیم روبرو می شوند.

ما به موسیقی کودک هیچ گاه به چشم آموزش های تکراری نگاه نمی کنیم بلکه اعتقاد داریم که موسیقی در روح کودکان وجود دارد و ما بایستی آن را به عمل بیاوریم و بارور گردانیم.

اگر دقت کرده باشید کودکان ذاتا موسیقی را دوست دارند و در صورت شنیدن آن به وجد می آیند و یا گاها حرکات موزون انجام می دهند این خود اثبات می کند که موسیقی ذاتا شیرین است اما آن چیزی که باعث می شودکودکان گاهی از کلاس های موسیقی بیزار باشند در واقع روش های غلط آموزشی است که نه تنها به کودک چیز خاصی آموزش نمی دهد بلکه باعث زدگی آن ها از موسیقی هم می شود که گاها همه شاهد ان بوده ایم.

حال ما در آموزشگاه منظومه با قصد کوفا کردن موسیقی در کودکان آن ها را با مفاهیم موسیقی آشنا می کنیم و بسیار شده که شاهد خلاقیت های شگرفی از کودکان در همین کلاس ها بوده ایم.

آموزش موسیقی کودک

همانطور که گفتیم موسیقی کودک شامل مجموعه ای از فعالیت هایی است که کودکان را با مفاهیم موسیقی به شکلی درست و کاربردی آشنا می کند.

آموزش موسیقی کودک با این تعریف شامل بخش های نظری و البته عملی می شود که شاید به نوعی بخش عملی آن برای آموزش کودکان پر رنگ تر باشد از این رو که ارتباط بهتری با آن برقرار می شود و کودک از نزدیک و در دل کارها و بازی های عملی همزمان با مفاهیم موسیقی روبرو می شود و نحوه تحلیل و تولید موسیقی را می آموزد.

هم در کلاس های حضوری و هم در کلاس آنلاین موسیقی کودک در این بخش ما دوره های تخصصی ارف را داریم که همه مواردی که گفتیم در این کلاس گنجانده می شود.

کلاس ارف در آموزشگاه منظومه کلاسی کاملا جذاب و عملی است که کودکان علاوه بر آموزش موسیقی همچنین به نوعی با شیرینی های موسیقی آشنا می شوند و این خود باعث می شود که ادامه راه آموزش با جذابیت و رغبت خود کودکان همراه باشد.

کلاس آنلاین موسیقی کودک

کلاس آنلاین موسیقی کودک برای آن دسته از والدینی که نگران آموزش اصولی فرزندشان هستند و به هر دلیلی نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند بنا نهاده شده است.

در این راستا تمامی سعی و تلاش ما بر آن بوده است که نه تنها این کلاس ها از کلاس های حضوری چیزی کم نداشته باشند بلکه به نوعی تمامی فعالیت هایی که در کلاس های حضوری انجام می شود با رفع موانع در این کلاسها انجام شود.

به همین دلیل کلاس آنلاین موسیقی کودک در آموزشگاه منظومه کاملا مانند کلاس های حضوری برگزار می گردد.

هم به لحاظ ساعات برگزاری و هم به لحاظ فعالیت هایی که در کلاس انجام می شود.

مشاهده نتایج در این کلاس ها نشان داده که درست مانند کلاس های حضوری بازده دارند و حتی گاهی بهتر از کلاس های حضوری توانسته که کودکان را جذب کند چرا که در این کلاس ها سعی شده تا از خلاقیت هایی استفاده شود تا محدودیت های کلاس های آنلاین را کم کند و این خود باعث شده تا به نوعی موسیقی همئاره در خانه و در کنار بچه ها باشد و خود این تکرار و ممارست باعث نتایج بهتر و مثبت تر می گردد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *