آموزش کاخن مبتدی تا پیشرفته

در آموزشگاه موسیقی منظومه کلاس کاخن به شکل تخصصی وجود دارد که در آن آموزش کاخن مبتدی تا پیشرفته در روزهای مختلف پیش می رود در این کلاس ها اساتید متخصص در سازهای کوبه ای از ابتدا به اموزش مبانی و اصول موسیقی و ریتم روی ساز می پردازند و از همان ابتدا هنرجویان را به شکل آکادمیک آموزش می دهند در یر توضیحاتی مختصر راجع به این کلاس ها با هم میبینیم.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه )

کاخن

کاخن یکی از سازهای کوبه ای و خاصی است که در ابتدا به شکلی کاملا ساده در کنار ساز گیتار به وجود امد و در ابتدا برای هم نوازی از جعبه های میوه برای این کار استفاده می کردند که بعدها شکل ساده خود را همچنان حفظ کرد و با تغییراتی در جنس بدنه و داخل آن ، افکت های صدایی خاص تری نیز به ان اضافه گردید در حقیقت اما اگر بخواهیم ساده تر به ان نگاهی بیندازیم می توان گفت که جعبه ای به شکل مکعب مستطیل است که نوازنده روی آن می نشیند و با حرکات دست و بعضا پا ریتم های مختلف را در هم نوازی با سازهای دیگر و یا به شکل تک نوازی اجرا می کند.

سهولت استفاده و جنس صدای خاص آن که نتیجه پیچیدن صدا در داخل محفظه است در کنار افکت هایی که گفتیم باعث شده تا این ساز در بین سازهای کوبه ای محبوبیتی خاص بیابد.

آموزش کاخن مبتدی تا پیشرفته

یادگیری کاخن خیلی سخت نیست و می توان با گذراندن چند دوره کوتاه بخش مبتدی آن را آموخت قطعا تبحر در اجرای ریتم ها تکنیک های مختلف البته به زمان بیشتری نیاز دارد اما این بسته به خلاقیت نوازنده نیز می تواند بسیار متغیر باشد. در آموزش کاخن مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه موسیقی منظومه ما کلاس ها را در روزهای مختلف و زیر نظر اساتید مختلف پیش می بریم که هنرجویان می توانند برای اطلاع از تایم دقیق با شماره های آموزشگاه در تماس باشند.

از همان ابتدا آموزش کاخن روی ساز پیش می رود و استاد در خلال نوازندکی مباحث تئرویکی موسیقی را نیز به هنرجویان می آموزد تا در کنار نوازندگی میزان درک مطلب را نی افزایش دهد در بخش های مختلف هنرجویان به گروه های مختلف معرفی می شوند و در کنار دیگر ساز ها می توانند هنرنمایی کنند.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *