سازدهنی ایستاپ مدل king deram

یکی از بهترین برند های سازدهنی که چند سالی است در ایران عرضه می گردد برند ایستاپ است این شرکت چند مدل سازدهنی با کیفیت های متفاوت تولید کرده است که برخی از آن ها مانند مدل king deram از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و مورد تایید اساتید سازدهنی می باشد اگر به دنبال یک سازدهنی با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب هستید ما این سازدهنی را توصیه می کنیم که هم می تواند برای شروع بسیار مناسب باشد و هم برای نوازندگان حرفه ای ساز بسیار خوش صدا و زیبایی است در زیر برخی از مزایای این ساز را به همراه توضیحات و مشخصات دقیق تر این ساز مشاهده خواهید نمود.
02188715340

سازدهنی ایستاپ

شرکت ایستاپ یکی از شرکت هایی است که چند سالی وارد ایران شده و با وجود این خیلی زود جای خود را در بین رقبای دیگر باز کرد سازدهنی های تولید این شرکت در چند مدل مختلف تولید گردیده است که برخی از آن ها به لحاظ صدایی و ساخت قابل مقایسه با برندهایی چون سوزوکی و هوهنر می باشد هم به لحاظ ظاهری این ساز بسیار ظاهر جذاب و زیبایی دارد و هم به لحاظ صدایی استاندارد و با کیفیت می باشد البته برخی مدل های تولیدی این شرکت نسبت به دیگر مدل ها از کیفیت بالاتری برخوردار است که در زیر با یکی از این مدل ها به نام king deram آشنا می شویم.

سازدهنی ایستاپ مدل king deram

سازدهنی ایستاپ مدل king deram یکی از تولیدات زیبای این شرکت می باشد که با رنگ مشکی و طلایی روی بدنه بسیار زیبا به چشم می آید. این ساز یکی از ساز های کروماتیک تولیدی این شرکت می باشد که در گام دو ساخته شده است و با کلید کناری قابلیت اجرای تمامی نیم پرده ها را دارا می باشد این ساز که 12 سوراخه می باشد با 48 قمیش 0.9 میلی متری تولید شده و جنس به کاربرده شده در تمامی اجزای مرغوب و با کیفیت بالا می باشد.
با این ساز قادر خواهید بود در واقع 48 نت مختلف اصلی یا در فواصل مختلف را اجرا نمایید به همین خاطر هم اندازه مناسبی دارد و هم تعداد نت هایی که قابلیت اجرا دارد در حد معقول و برای نواختن قطعات مختلف کافی است.

مشاوره رایگان انتخاب ساز

برای ان دسته از عزیزانی که در مورد انواع سازدهنی اطلاعات ندارند یا برای تهیه و خرید انواع مختلف سازدهنی سوال دارند امکان ارتباط و مشاوره تلفنی با استا سازدهنی فراهم گردیده است تا بتوانند قبل از خرید مشاوره تلفنی داشته باشند همچنین برای اطلاع از کلاس سازدهنی و نحوه برگزاری آن ها می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.
88715542
88715340

قیمت سازدهنی ایستاپ مدل king deram

قیمت این ساز با نوسانات مختلف از حدود یک میلیون شروع می شود و با نوسان تا حدود 200 هزار تومان بالاتر نیز وجود دارد در هر صورت بهتر است که قبل از خرید ساز با استاد مشورت داشته باشید تا بتوانید هم ساز مناسب تر و هم مناسب سبکی که می خواهید کار کنید تهیه نمایید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *