آموزش آنلاین سنتور

آموزش سنتور

آموزشگاه موسیقی منظومه در کلاس آموزش سنتور برای علاقمندانی که دسترسی به کلاس های حضوری ندارند اقدام به برگزاری دوره های آموزش آنلاین سنتور نموده است در این راستا سعی و تلاش ما بر آن بوده تا کلاس های آنلاین درست مانند کلاس های حضوری نتیجه و اثر بخشی کافی را داشته باشد در ادامه به برخی برنامه های آموزشگاه در مورد این کلاس و دوره خاص اشاره خواهیم کرد در ضمن برای اطلاع دقیق تر از نحوه تشکیل و برگزاری کلاس ها و همچنین اطلاع از زمان ها و تایم های باز می توانید با شماره های مستقیم آموزشگاه در تماس باشید.

آموزش آنلاین سنتور

همانطور که می دانید دوره های آنلاین آموزشی که اخیرا بنا به رعایت فاصله گذاری بیشتر هم شده است در برخی موارد امکان دارد ایرادات و یا معایبی داشته باشد از این رو آموزشگاه منظومه که سابقه طولانی در برگزاری کلاس های آنلاین موسیقی دارد با بهره گیری از تجارب گذشته و با کمک از اساتید مجرب این حوزه تلاش کرده است تا با مرتفع نمودن معایب کلاس های آنلاین ، بازدهی این کلاس ها را به بالاترین حد خود برساند به نحوی که در برخی موراد مشاهده شده که تاثیر و اثر بخشی کلاس های آنلاین به مراتب بهتر و بیشتر از کلاس های حضوری بوده است.

کلاس های آنلاین به چه شکل است ؟

ما در راستای آموزش حرفه ای موسیقی سعی کرده ایم فضایی ایجاد کنیم تا هنرجویان درست مانند کلاس های حضوری در ساعات مشخصی در کلاس حضور آنلاین داشته باشند ، تمامی مراحل آموزش زیر نظر مستقیم استاد و در ارتباط مستقیم با وی می باشد.

هنرجویان در هر زمان می توانند مشکلات خود را حتی در حین تمرین با اساتید در میان بگذارند حتی بخشی از آموزش برای درک بهتر بصورت فیلم می تواند باشد که در صورت لزوم استاد باری هنرجو ارسال می کند.

بخشی از نظارت استاد هم برمیگردد به ترمین های مستمر هنرجو که این امر در پیشرفت آموزش بسیار موثر است چرا که در کلاس های حضوری استاد با هنرجو فقط در هفته یک جلسه و در یک تایم مشخص کار می کند ولی در کلاس های آنلاین نظارت مستمر و بیشتر خواهد بود.

همه این موراد باعث شده تا در کلاس آنلاین سنتور یک برنامه مدون داشته باشیم که تاثیر حتی در ترم های اولیه کاملا مشهود است این امر راه رابرای هنرجویان راه دور نیز بسیار هموار کرده است به نحوی که اکنون هنرجویان زیادی از سراسر دنیا و یا از استان های مختلف ایران در این کلاس ها شرکت دارند.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *