گیتار یاماها c40

گیتار یاماها

در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه امروز قصد داریم بپردازیم به معرفی گیتار یاماها c40 که برای هنرجویان کلاس گیتار که می خواهند تازه ساز تهیه کنند می تواند گزینه مناسبی باشد و در مورد ویژگی ها و مزایا یا معایب آن نیز بیشتر به بررسی خواهیم پرداخت تا با این مدل از برند یاماها بیشتر آشنا شوید و اگر قصد خرید و تهیه آن را دارید بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

گیتار یاماها

برند یاماها یکی از تولید گنندگان خوب گیتار در سراسر دنیا است تولیدی های این برند شامل مدل های فراوانی می گردد که در سبک های مختلف ارائه گردیده است . گیتار های یاماها معمولا از کیفیت خوبی برخوردار هستند و یکی از ویژگی های خوب این برند این است که در سازهای مختلف از یک مدل معمولا کیفیتی یکسان ارائه می دهد و اگر مدلی را از قبل استفاده کرده و راضی باشید می توانید روی همان کیفیت باز هم حساب کنید و همان مدل خاص را تقریبا با همان کیفیت بگیرید.

جدای از این ویژگی قیمت مناسب مدل های مختلف در این برند معمولا مشهود است و برای هنرجویانی که تازه می خواهند یادگیری و آموزش گیتار را آغاز نمایند می تواند گزینه مناسبی باشد البته بسته به مدل ساز ، قیمت های مختلفی هم وجود دارد که بر سااس انتظارات از ساز و همچنین قیمت می توانید انتخاب نمایید.

گیتار یاماها c40

یکی از تولیدات خوب این برند گیتار یاماها c40 است البته این مدل یکی از پایه ای ترین مدل های گیتار است که از پایین ترین استاندارد های صدایی برخوردار است در واقع این ساز می تواند برای هنرجویان مبتدی گزینه مناسبی باشد چرا که هم صدای استاندارد اولیه را دارا است و هم قیمت مناسبی نسبت به دیگر مدل ها دارد.

جنس صفحه رویی از جنس چوب صنوبر می باشد که گزینه سبک و مناسبی به نظر می رسد و جنس صفحه کناری و پشتی از جنس مرانتی است و در مجموع سبکی نسبتا مناسبی به گیتار داده است البته جنس فرت بندی گیتار یاماها c40 از رزوود می باشد که باز هم گزینه نسبتا خوبی است.

گوشی های گیتار هر جند که بسیار خاص نیست ولی جنس تقریبا با دوامی دارد و به راحتی عمل کوک گیتار را انجام می دهد صدای سیم ها هم از کیفیت اولیه برخوردار است هر چند که توصیه ما در ابتدا تعویض سیم های گیتار است چرا که سبب صدا دهی بهتر گیتار می گردد.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

قیمت گیتار یاماها c40

قیمت مدل های مختلف گیتار به علت نواسات زیاد معمولا بسیار متغیر است به همین دلیل برای اطلاع از قیمت با شماره های زیر می توایند در تماس باشید:

02188715542

02188715340

خرید گیتار یاماها c40

برای مشاوره خرید انواع گیتار و همچنین برای تهیه و خرید گیتار یاماها c40 با مشاورین ما در تماس باشید همچنین می توانید قبل از تحویل ساز از تست و تایید نهایی اساتید در خرید بهرمند شوید و با تایید اساتید گیتار ساز را با خیال راحت و کاملا صحیحو سلامت تحویل بگیرید.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *