معرفی سازها در آموزشگاه منظومه آشنایی با تانگ درام

معرفی تانگ درام

در آموزشگاه موسیقی منظومه ساز زیبای تانگ درام از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود برای آشنایی با این ساز و همچنین تفاوت های آن با ساز هنگ درام در ادامه با ما همراه باشید تا هم در مورد خود ساز بیشتر بدانیم و هم در مورد آموزش آن توضیحاتی را در داشته باشیم که اگر علاقمند به این ساز ها باشید می توانید اطلاعات خوبی در مورد آن بگیرید و در مورد یادگیری و شروع نحوه آموزش هم بهتر می توانید تصمیم بگیرید.

معرفی ساز

خیلی از علاقمندان این ساز را با هنگ درام اشتباه می گیرند ولی باید بدانید که این ساز تفاوت هایی با هنگ دارم دارد که باعث می شود هم در مورد ظاهر و هم صدا و البته هم از لحاظ نوازندگی تفاوت هایی را داشته باشیم البته شباهت های زیادی هم با هم دارند که دلیل این اشتباه نیز مشخص می گردد.

ساخت تانگ درام ، هپی درام یا تانک درام البته به نحوی از هنگ درام گرفته شده است ساخت اولیه آن بر می گردد به زمانی که به اقتباس از ساز هنگ درام سعی گردید تا چیزی شبیه به آن ساخته شود شاید به دلیل قیمت بالای آن و یا … نخستین بار از کپسول گاز برای ساخت آن استفاده شد به این ترتیب که بخش بالایی کپسول صاف شده و برش هایی روی آن داده شد و نت ها نیزبه ترتیب روی آن قرار گرفتصدای تولید شده و نحوه تولید صدا بسیار به هنگ دارم نزدیک بود که البته به خاطر تیز تر بود و تفاوت های دیگر مورد توجه قرار گرفت.

یک دلیل عمده مورد توجه قرار گرفتن آن قیمت بسیار ارزان تر آن نسبت به هنگ درام است و دلیل دیگر آن سبک تر بود و قابل حمل بودن آن می باشد که همین باعث گردیده تا مزیت هایی بر هنگ داشته باشد.

تفاوت تانگ درام و هنگ درام

هنگ درام البته ساز کامل تری محسوب می شود که هم تعداد نت های بیشتری روی آن پیاده می شود و هم حجم صدای بیشتری دارد صدای تانگ درام کمی تیز تر است که باعث می گردد صدای شارپ تری بدهد و در اجرا نیز نمود دارد.

تاگ و هنگ به لحاظ اندازه هم فرق دارند به این ترتیب که اندازه هنگ تقزبا یک سوم بزرگتر از تانگ است و این خود باعث حجم صدای بیشتر نیز می گردد.

به قیمت تانگ درام می رسیم که همانطور که مشخص است قیمت پایین تری هم نسبت به هنگ درام خواهد داشت.

آموزش تانگ درام

آموزش این ساز زیبا مانند ساز هنگ درام در آموزشگاه موسیقی منظومه به شکل تخصصی از مبتدی تا پیشرفته وجو ددارد و برای آموزش آن استاد طرح درس ویژه ای برای آموزش در سبک های تخصصی این ساز دارد.

تمامی دوهر زیر نظر اساتید ویژه سازهای کوبه ای ، هنگ درام و تانگ درام صورت می گیرد و آموزش هایی خاصی هم برای تکنیک های این ساز خواهیم داشت و همچنین برای نوازندگی در گروه نیز برنامه های جذابی برای شرکت کنندگان در کلاس داریم.

تانگ درام می تواند انتخاب مناسبی برای شروع باشد که هم صدای بسیار زیبایی دارد و هم آموزش آن بسیار شیرین و جذاب است.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *