نت آهنگ آداجیو / آموزشگاه موسیقی منظومه

در پی درخواست عده ای از شما همراهان عزیز وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه در مورد نت آهنگ آداجیو امروز قصد داریم نت این قطعه زیبا را قرار دهیم که نواختن آن بسیار جذاب و دلنشین است همچنین شما عزیزان می توانید نت دیگر قطعات معروف را به همراه آکورد آن ها در بخش دانلود نت موسیقی دریافت نمایید و از نواختن آن ها لذت ببرید.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

آهنگ آداجیو

از قطعات زیبا و دلنشینی است که بسیار معروف شده است این آهنگ ساخته آهنگسازی ایتالیایی به نام توماس آلبینونی است که از آهنگسازان معروفی است که در ایتالیا متولد گردید شهرت او بیشتر به خاطر ساخت آهنگ های اپرایی است اما چنین قطعاتی نیز در کارنامه وی وجود دارد به گفته برخی این قطعه متعلق به اون یست هر چند که به نام وی معروف است اما قطعاتی این چنین نیز در لیست کارهای او وجود دارد.

نت آهنگ آداجیو

نت آهنگ آداجیو را می توانید در زیر دریافت نمایید و از نواختن آن لذت ببرید توصیه می کنیم در نواختن قطعات به نکاتی که در مورد نوازندگی هر کار وجود دارد دقت نمایید تا بهتر بتوانید آهگ را اجرا نمایید.

نکاتی برای اجرای قطعه

– در انتخاب قطعات دقت نمایید ، قطعاتی که در سطح نوازندگی شما نیست را بهتر است فعلا انتخاب نکنید چرا که هم به نوازندگی تان آسیب می زند و از سویی جالب هم از آب در نخواهد آمد.

– توجه به نت های چنگ : نت های چنگ بخش عمده ای از قطعات را تشکیل می دهد به طوری که اکثر قطعات حداقل چند نت چنگ دارد از این رو اجرای صحیح آن ها بسیار مورد توجه است . درا ین قطعه نیز نت های چنگ بایستی با رعایت درست زمان آن ها نواخته گردد.

– توجه به نت های نقطه دار همانطور که می دانید نقطه نصف ارزش زمانی هر نت را به زمان اصلی نت می افزاید به این ترتیب نت ها بایستی ا رعایت این ضرب نواخته شوند.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *