کلاس کیبورد در آموزشگاه موسیقی منظومه

کیبورد آموزشگاه موسیقی منظومه

کلاس کیبورد در آموزشگاه موسیقی منظومه در روز های مختلف هفته و در ساعات صبح و بعد ظهر تشکیل می شود. برای آگاهی از روز های و ساعات تشکیل کلاس ها می توانید به برنامه کلاس ها مراجعه نمایید.

 

کلاس کیبورد

کیبورد از دسته سازهای غربی و از سازهای الکترونیکی محسوب می شود برای آگاهی از نحوه برگزاری و دوره آموزش کیبورد در ادامه مطلب با ما باشید.

سازهای الکترونیکی

برای اینکه بتوانید در کلاس کیبورد شرکت کنید ، ناز به یک کیبورد دارید که می توانید با قیمت مناسب از ساز فروشی ها تهیه نمایید . توصیه ما این است که حتما برای خرید خرید کیبورد از استاد خود مشورت و راهنمایی بگیرید و حتما با نظر او به تهیه ساز اقدام نمایید چرا که کیبورد ها از نظر امکانات و قابلیت هایی که دارند بسیار متفاوت و متنوعند و از این روست که شاید همه ساز ها مناسب کلاسی که دارید نباشد.

در ادامه کار می توانید با ثبت نام در کلاس های کیبورد وارد این دوره ها شوید و نوازندگی آن را طی دوره بیاموزید.

شرایط کلاس کیبورد

کلاس کیبورد در هفته یک جلسه برگزار می شود و کلاس ها کاملا خصوصی و تک نفره می باشد تا بتوانید بهره بهتری از کلاس داشته باشید.

تایم هر کلاس به طور متوسط بیست تا سی دقیقه می باشد که این تایم با توجه به کلاس هر جلسه و سطح هنرجو می تواند بیشتر و یا کمتر باشد.

ولی به همان اندازه که درس جدید آموزش داده شود و اشکالات در کلاس بر طرف گردد و تمامی موارد و جزییات هر جلسه آموزش داده شود تایم کلاس نیز ادامه خواهد داشت.

 

کلاس کیبورد در آموزشگاه موسیقی منظومه

در آموزشگاه موسیقی منظومه کلاس کیبورد در روز های یک شنبه و دوشنبه و پنج شنبه برگزار می گردد که می توانید با اطلاع از تایم های خالی اساتید در هر دوره ثبت نام نمایید.

می توانید با اساتیدی که در این حیطه تدریس می کنند و در روز های مختلف در آموزشگاه حضور دارند مشاوره داشته باشید و با توجه به علاقه و یا سبکی که می خواهید آموزش ببینید خود استاد کلاس را بر گزینید.

آموزشگاه موسیقی

در آموزشگاه هم در تایم های صبح و هم در تایم های بعد ظهر کلاس ها تشکیل می شوند که می توانید با در نظر گرفتن شرایط کاری و … هر یک را انتخاب نمایید.

کلاس کیبورد در طی سه سطح آموزش داده می شود.

سطوح مبتدی

سطوح متوسطه

سطوح پیشرفته

اگر که قبلا آموزش دیده باشید می توانید با یک جلسه تست و مشاوره اولیه که در آموزشگاه برای کلیه ساز ها به صورت رایگان برگزار می شود شرکت نمایید و با توجه به تعیین سطحی که می شوید آموزش ها را در سطوح مختلف دریافت نمایید.

کلاس کیبورد برای کلیه رده های سنی در آموزشگاه وجود دارد .

کودکان می توانند با توجه به گذراندن پیش نیاز ها در کلاس موسیقی کودک و با توجه به استعداد و علاقه شان از سنین مختلف در این کلاس ها شرکت نمایند.

در بزرگ سالان نیز هیچ محدودیتی برای کلاس کیبورد وجود ندارد و در هر سنی می توانند آموزش صحیح و اصولی را دریافت نمایند.

 

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *