دانلود نت آهنگ جمعه و نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

فایل صوتی

یکی از آهنگ های بسیار زیبایی اجرای آن با همه ساز ها امکان پذیر می باشد ، آهنگ زیبای جمعه از فرهاد است. در زیر نت آهنگ جمعه را به همراه نکاتی برای اجرای زیبا تر آن خواهیم داشت.

در آموزشگاه موسیقی منظومه و در لا به لای دروس کلاسی سعی می گردد تا از آهنگ های زیبا و به یاد ماندنی برای نوازندگی در ساز های مختلف استفاده گردد تا علاوه بر آموزشی صحیح و اصولی میل و رغبت هنرجویان برای نواختن نیز در نظر گرفته شود.

در این بین برخی آهنگ ها معروفی که همگان با آن ها خاطره دارند از چند جهت مورد توجه است یکی ان که هنرجویان برای نواختن آن ها حس و انگیزه بهتری دارند و طبیعتا وقت بیشتری نیز برای تمرین آن ها خواهند گذاشت و از سویی به علت این که این آهن گ ها برای همگان آشنا می باشد از این رو نوازندگی آن ها نیز بهتر و یادگیری آن ها نیز ساده تر خواهد بود.

دانلود نت آهنگ جمعه

در زیر می توانید نت آهنگ جمعه را مشاهده و دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که این قطعه طوری تنظیم شده است تا برای همه سطوح آموزشی قابل اجرا باشد یعنی به گونه ای ساده تنظیم شده تا همگان چه مبتدی چه پیشرفته بتوانند به راحتی آن را بنوازند و از آن لذت ببرند.

همچنین این تنظیم در محدوده ای می باشد که تقزیبا با همه ساز ها قابل اجرا باشد.

پس برای اجرای آن خیلی کار سختی در پیش نخواهد داشت و همین که به نکات زیر توجه نمایید حتما به راحتی قادر به اجرای نت آهنگ جمعه خواهید بود.

نت آهنگ جمعه

نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

1-توجه به اجرای درست نت ها در جای خود

اجرای زیبا و بدون نقص قطعه مستلزم رعایت و نواختن درست هر نت در سر جای خود است که اولین مورد و مهم ترین مورد در نوازندگی است.

پس باید همه نت ها را درست بشناسید و جای درست آن ها روی ساز را نیز بلد باشید.

2-توجه به تعداد ضرب های هر نت

توجه به تعداد ضرب های هر نت و اجرای صحیح آن ها بسیار مهم است. در این قطعه نت های نقطه دار هست که ممانطور که می دانید نقطه هر گاه جلوی نتی بیاید نصف ارزش زمانی آن نت را به نت می افزاید.

(کنسرن 93 هنرجویان آموزشگاه منظومه )

3-توجه به اجرای سکوت ها

رعایت درست و دقیق سکوت ها باعث می شود که قطعه درست تر و زیبا تر به نظر برسد.

در کل باید توجه داشته باشیید که سکوت ها بخش های ضروری از قطعه هستند و همان قدر که نت ها دارای ارزش هستند ، سکوت ها نیز مهم هستند و باید درست وبه اندازه رعایت شوند.

4- توجه به تکرار ها

قطعه بدون اجرای تکرار ها ارزش و زیبایی کامل خود را از دست می دهد پس اگر می خواهید قطعه را درست اجرا کنید همه تکرار های ان را نیز بدون کم و کاست بایستی رعایت نمایید.

امیدواریم که از نت آهنگ جمعه و اجرای آن لذت ببرید برای مشاهده نت های دیگر در بخش دانلود نت موسیقی با ما همراه باشید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *