دوره آموزش ویولن در آموزشگاه موسیقی منظومه

یادگیری موسیقی

ویولن یکی از سازهای بسیار مهم در آموزشگاه موسیقی منظومه است به خاطر حساسیت زیاد در آموزش ویولن ، ما دوره های خاصی برای این ساز طراحی کرده ایم.

دوره های مختلف آموزش هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان می باشد.

یادگیری موسیقی

برای کودکان اما غیر از آموزش اصولی و بنیادی مواردی دیگر نیز مد نظر است. مواردی از قبیل شیوه درست انتقال مطلب و انگیزه بخشی به کودک تا هم کلاس ها از لحاظ آموزشی پر بار باشند و هم از جنبه های انگیزشی بهرمند باشند.

دوره آموزش ویولن در آموزشگاه موسیقی منظومه

دوره ها در آموزشگاه موسیقی منظومه همانطور که گفتیم شامل دو بخش کودک و بزرگسال و در سه رده آموزشی مبتدی ، متوسط و پیشرفته ارائه می شود.

دوره آموزش ویولن کودک

در این دوره آموزشگاه اهداف خاصی را دنبال می کند که در زیر به بخشی از آن اشاره می کنیم :

1-آموزش اصولی و آکادمیک به کودکان

2-آموزش جذاب همراه با ایجاد انگیزه در کودک

3-آموزش تئوری و سواد موسیقی همراه با دروس

4-آموزش نوازندگی به شیوه صحیح

آموزشگاه موسیقی یوسف آباد6

در دوره های آموزشی که برای کودکان در نظر گرفته شده همه شرایط و اصول رعایت می گردد تا هم کودکان درست و اصولی موسیقی را بیاموزند و هم آموزش به جایی ختم نشود که موجب سرخوردگی یا بی میلی در کودکان شود.

از این رو در دوره های آموزشی که برای کودکان در نظر گرفته شده اساتیدی انتخاب شده اند که در کار با کودک تبحر داشته باشند و همه اصول را رعایت نمایند.

دوره آموزش ویولن برای بزرگسالان

در این دوره ها نیز آموزش بایستی به گونه ای پیش رود که متناسب با شرایط و روحیات افراد باشد.

از سویی برنامه ها نباید به نحوی باشد که افراد با مشغله های مختلف نتوانند خود را به کلاس برسانند. دوره ها باید طوری برنامه ریزی گردد که همه افراد با همه مشغله های کاری بتوانند به خوبی از کلاس ها استفاده نمایند.

از سویی نیز باید به گونه ای باشد که هم اصولی و هم مفید باشد.

توجه به استعداد و نیز علاقه افراد در سنین مختلف بسیار حائز اهمیت است.

آموزشگاه موسیقی یوسف آباد3

بایستی به علاقه افراد و موسیقی که مورد توجه آنها است بسیار دقت کرد و برنامه های آموزشی را بر آن اصول بنا نهاد.

اساتید آموزش ویولن در آموزشگاه موسیقی منظومه

در آموزشگاه موسیقی منظومه اساتید زیر در دوره ها و رده های مختلف سنی و با رعایت تمامی موازین و برنامه های آموزشگاه مشغول به تدریس ساز ویولن هستند.

پوریا عطایی

تندیس ورشویی

مسعود مقدم

مقاطع مختلف آموزشی برای ویولن

برای آموزش ویولن سه مقطع آموزشی یعنی مبتدی ، متوسط و پیشرفته در آموزشگاه موسیقی منظومه وجود دارد که هنردوستان عزیز می توانند در کلیه مقاطع آموزشی از کلاس های ویولن بهره ببرند.

برای شروع آموزش ویولن نیز با توجه به سن افراد و علایق و سلیقه های مختلف ، برنامه آموزشی متناسب طرح ریزی و آموزش بر آن اساس پیش می رود تا همه جنبه ها و موارد لحاظ گردد.

در آموزشگاه موسیقی منظومه قبل از شروع آموزش و در روند آموزش اقدام به برگزاری دوره های ویژه برای درک و دریافت بهتر موضوعات موسیقی می گردد تا هنرجویان با جنبه های مختلف تئوری و عملی سازشان بهتر آشنا گردند.

 

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *