پوریا نائب زاده مدرس گیتار و نرم افزارهای موسیقی

استاد گیتار

پوریا نایب زاده مدرس گیتار و نرم افزارهای موسیقی

آقای نائب زاده متولد سال 1363 می باشد و موسیقی را از سن شش سالگی نزد اساتیدی چون « کیوان میرهادی زاده » و دکتر « سیمون آیوازیان » آغاز کرد و به مدت زمان ده سال از محضر این اساتید بهره برد . سپس در ادامه فعالیت آموزشی خود از سال 1379 نزد استاد « مهران روحانی » به فراگیری تئوری موسیقی و مبانی آهنگسازی ،هارمونی، کنترپوان و… به مدت زمان دو سال مشغول شد.

از سال 1378 به مدت سه سال هدایت گروه های سرود برتر منطقه برای مسابقات را در واحد مو سیقی اداره آموزش و پرورش ناحیه 7 به عهده داشت.
از سال 1379 با موسسه فرهنگی هنری ققنوس تجریش در زمینه های آهنگسازی ، تنظیم و نوازندگی همکاری دارد . ایشان از سال 1380 در سمت مدرس گیتار کلاسیک، سلفژ ، تئوری موسیقی و گیتار پاپ به مدت بیش از پنج سال با خانه فرهنگ ولیعصر همکاری داشت.همچنین از سال 1382 حدود یک سال و نیم با واحد موسیقی انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی در زمینه تشکیل گروه موسیقی و تدریس همکاری داشت.

پوریا نائب زاده از سال 82 تا کنون در زمینه تدریس گیتار کلاسیک ، سلفژ ، تئوری موسیقی و گیتار پاپ با آموزشگاه های بهار ، ستارگان ، صبا موسسه فرهنگی هنری ققنوس تجریش ، موسسه فرهنگی هنری ایلیاد و … همکاری دارد.
از دیگر سوابق ایشان همکاری با استودیو صبای مولن رژ در سمت آهنگساز، تنظیم کننده، نوازنده و صدابردار از سال 82 به مدت شش سال می باشد.

همچنین از سال 1384 تا کنون در زمینه تدریس پروژه های زیر با تعداد زیادی از آموزشگاه های تهران همکاری دارد:
narration . mix . mastering . tuning . master tuning

و در این زمینه ساخت و تنظیم بیش از صد قطعه موسیقی کلاسیک و پاپ و ساخت بیش از چهل ترانه را در سابقه حرفه ای خود دارد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *