کلاس آموزش آواز در یوسف آباد

کلاس آواز در آموزشگاه موسیقی منظومه از تخصصی ترین کلاس های آموزش موسیقی است برای علاقمندان به این رشته ما امکانی فراهم اورده ایم تا بتوانند صدای خود را محک بزنند و در جلسه تست صدا که در آموزشگاه منظومه به صورت رایگان صورت می گیرد هم توانایی های خود را بسنجند و هم با این دوره جذاب بیشتر اشنا شوند اگر به دنبال کلاس آموزش آواز در یوسف آباد هستید می توانید از این جلسه مشاوره رایگان بهرمند شوید ضمن این که باید اضافه کنیم در آموزشگاه منظومه کلیه سبک های آوازی کار می شود و می توانید به هر سبکی که علاقمند هستید در همان کلاس و توسط استاد خاص همان سبک آموزش ببینید.

کلاس آموزش آواز

شاید همه ما با خوانندگی و آواز آشنا باشیم اما مسلما می دانید که آموزش آواز واقعا کار هر کسی نیست.

تدریس در این حوزه علاوه بر دانش موسیقی و درک صدای درست خوانندگی همچنین به استادی نیاز دارد که بتواند این موارد را به خوبی انتقال دهد.

جدای از این مساله همچنین آموزش اصولی و صحیح اگر بخواهد به نتیجه برسد بایستی در یک دوره مدون و کاملا برنامه ریزی شده پیش برود.

ما به عنوان تخصصی ترین کلاس آموزش آواز در یوسف آباد دوره ای فراهم نموده ایم که تمامی نیاز های آموزشی برای خوانندگی در آن لحاظ گردیده است.

اگر می خواهید با این دوره آموزشی بیشتر آشنا شوید در ادامه با همراه باشید همچنین می توانید با تماس با شماره های آموزشگاه نیز از جزییات دوره بیشتر و دقیق تر مطلع شوید و در صورت نیاز می توانید حتی یک جلسه مشاوره قبل از ثبت نام در دوره ، با اساتید به صورت حضوری داشته باشید.

کلاس آموزش آواز در یوسف آباد

ما به عنوان برگزار کننده تخصصی ترین کلاس آموزش آواز در یوسف آباد دوره هایی جذاب و خاص برای علاقمندان برگزار می نماییم.

ابتدا باید بگوییم که ما در حیطه آموزش آواز پاپ ،آواز ایرانی و سبک کلاسیک به صورت تخصصی و آکادمیک اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی نموده ایم و علاقمندان می توانند به هر سبکی که علاقه داشته باشند وارد شوند.

حتی اگر در مورد سبک های آواز اطلاع چندانی ندارید و یا اگر هنوز تصمیم جدی برای ادامه خوانندگی در سبک خاصی را ندارید ما به شما راهنمایی های لازم در این مورد را خواهیم کرد.

بدون هیچ گونه نگرانی می توانید وارد کلاس های آواز شده و از همان ابتدا آواز را به صورت اصولی و آکادمیک هم بشناسید و هم بیاموزید.

ما آموزش آواز را در سه دوره کاملا تخصصی برگزار می نماییم البته در طول هر دوره هم آموزش های تکمیلی برگزار مینماییم.

دوره مقدماتی

در دروه مقدماتی یک سری اصول بنیادی وجود دارد که بایستی همه کسانی که می خواهند وارد این حوزه شوند بدانند و در کارشان وارد کنند.

بدون این این اصول پایه ای نمی توان انتظار داشت که درک درستی از آواز و خوانندگی پیدا کنید.

این اصول هم شامل یک سری قوائد بنیادی خوانندگی است و هم شامل یک سری مهارت های ابتدایی آواز مانند نفس گیری دست و چگونگی اجرا و ادای کلمات مختلف و متفوات در خوانندگی.

برای این که بتوانید آواز را به صورت حرفه ای دنبال کنید این اصول کاملا ضروری هستند.

دوره صدا سازی و سلفژ هم که معمولا به صورت جداگانه کار می شود در آموزشگاه ما جزئی از کلاس است و نیازی نیست برای یادگیری آن هزینه ای جدا گانه پرداخت شود.

این مهرات از مهارت های لازم و مهم کلاس آواز در بخش مقدماتی است که در کلاس آموزش آواز در یوسف آباد ما این بخش را ضروری می دانیم.

به هیچ وجه سعی نکنید برای این که طول دوره را کمتر کنید از این اصول پایه ای بگذرید چرا که در ادامه راه باز خواهید ماند.

دوره متوسطه

در دروه متوسطه و زمانی که پایه صدای شما در بخش قبلی شکل گرفته شد ما به آموزش مهارت های خواندن به صورت خاص می پردازیم.

در این بخش است که سبک بایستی انتخاب شود و به صورت تخصصی پیش گرفته شود.

مهارت های اجرای در هر سبک و همچنین تفاوت های مهم هر سبک در این دروه بررسی می گردد.

در بخش قبلی که سلفژ و صدا سازی را در یش گرفته بودیم اینجا نیز کمی تخصصی تر به آن خواهیم پرداخت و در این بخش است که به راحتی می توانید آهنگ های مورد علاقه تان را به راحتی و زیبایی اجرا نمایید.

در این دوره همچنین می آموزید که صدا سازیی را که در بخش قبل کار کردیم چگونه در آواز خود وارد کنید که بتوانید درست و صحیح بخوانید.

دوره پیشرفته

در دوره پیشرفته ما به یادگیری اصول حرفه ای خوانندگی می پردازیم.

در این بخش شما پس از آن که آموزش های لازم برای خوانندگی را دیدید می رسیم به بخش اساسی کار برای خواننده شدن.

مهارت های خوانندگی در جمع

مهارت خواندن در سبک های مختلف

یادگیری تکنیک های خوانندگی در هر سبک

یادگیری اصول احساسی در خواندن آهنگ ها

و بسیاری موراد دیگر از جمله نکاتی هستند که معمولا در کلاس های آواز آموزش داده نمی شود.

در آموزشگاه ما به عنوان تخصصی ترین کلاس آموزش آواز در یوسف آباد ما همه این موارد را نه به صورت مجزا بلکه به عنوان بخشی از کلاس با هنرجویان کار میکنیم.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *