کلاس ویولن تهران

آموزشگاه موسیقی ما برترین کلاس ویولن تهران را با کمک از اساتید نمونه این ساز در دوره های ویژه ای طراحی کرده است برای این ساز جدای از دوره خاص و ویژه ای که در آموزشگاه برگزار می گردد همچنین دوره هایی تکمیلی ارائه نموده ایم که در آن هنرجویان تکنیک های ویولن نوازی پیشرفته را می آموزند برای این که بتوانید به سطح حرفه ای این ساز برسید هیچ نیازی به کلاسی جداگانه یا مجزا نیست و ما همه این موراد را در قالب یک پکیج ویژه برای علاقمندان در نظر گرفته ایم فقط با ثبت نام در کلاس ویولن در صورتی که تمرین کافی داشته باشید قادر خواهید بود تا سطوح پیشرفته آن پیش بروید.

کلاس ویولن

ویولن سازی است که با آرشه نواخته می شود و این مزیت در کنار قابلیت خاص آن در اجرای نت ها و گام های مختلف باعث جذابیت دو چندان آن شده است.

برای یادگیری این ساز خیلی دوره ای متفاوت تر از سازهای دیگر نیاز نیست هر چند که معمولا اینگونه تصور می شود که ویولن ساز سختی است اما بایستی بدانید که اگر درست و اصولی یاد بگیرید به هیچ وجه سخت نخواهد بود.

ما به عنوان برگزار کننده تخصصی ترین کلاس ویولن تهران با کمک از اساتید نمونه آموزش ویولن دوره ای را طراحی نموده ایم که در ان بدون هیچ مشکلی می توانید این ساز را به طور اصولی بیاموزید.

البته این بدان معنا نیست که یادگیری ویولن کار راحتی است و همان طور که می دانید بایستی برای یادگیری هر سازی برنامه تمرین مناسبی داشت که ما آن برنامه برای تمرین را نیز با جزییات در اختیار شما قرار می دهیم.

فقط کافی است که به این ساز علاقمند باشید و زمانی برای تمرین روزانه برایش در نظر بگیرید.

دوره های آموزشی ویولن

در برنامه آموزش ویولن ما چند دوره طراحی کرده ایم و هر دوره نیز جزییاتی دارد که یک به یک در کلاس ویولن پیش می رود اگر این مراحل را در کنار برنامه منظم تمرینی پیش بگیرید می توانید انتظار یادگیری اصولی این ساز را داشته باشید.

ما در برترین کلاس ویولن تهران این دوره را برای سبک های مختلف اموزشی از جمله آموزش ویولن ایرانی و همین طور ویولن کلاسیک در برنامه داریم.

  • دوره مبتدی ویولن

در دوره مبتدی که به اعتقاد ما مهم ترین دوره در طی دوره آموزشی است ما به یادگیری پایه ای این ساز خواهیم پرداخت.

نحوه دست گرفتن ساز و نحوه آرشه کشی شاید خیلی مهم به نظر نیاید ولی همین ها بنای یادگیری ویولن هستند و باعث می گردد تا بتوانید در مراحل پیشرفته ویولن بدون هیچ مشکلی وارد شوید.در برترین کلاس ویولن تهران آموزش پایه ای و اکادمیک مد نظر است.

در دروه مبتدی تاکید ما بر یادگیری پایه ای و اصولی است و در این مرحله همچنین یادگیری نت خوانی و اصول اولیه موسیقی را نیز در برنامه داریم.

  • دوره پیشرفته ویولن

در دوره پیشرفته ویولن ما بیشتر روی روان نواختن و اجرای قطعات در سبک های مختلف تاکید داریم.

در این بخش بر اساس این که سبک ویولن ایرانی را انتخاب کرده باشید و یا ویولن کلاسیک تمرین های مختلفی وجود دارد که همگی بر شیوه درست نوازندگی و روان نواختن متمرکز هستند.

همچنین در این بخش گام نوازی و تمرین روی بخش های مختلف ویولن را داریم تا با مهارت روی آن ها بتوانید هر قطعه ای را که مد نظرتان است بنوازید.

در این بخش آموزش تئوری کامل تر موسیقی را نیز در برنامه داریم.

  • دوره های ویژه ویولن

و اما در بخش ویژه ویولن ما به عنوان تخصصی ترین مرکز و کلاس ویولن تهران تاکید بر آن داریم تا علاوه بر نوازندگی همچنین شما بتوانید زیبا بنوازید و از تمامی قابلت های این ساز بتوانید استفاده کنید.

به همین دلیل در این بخش آموزش نوازندگی و تکنیک های خاص ویولن نوازی را داریم.

تکنینک های ویلن نوازی بسیارند و همان مواردی هستند که باعث می شود شما یک نوزانده خاص ویولن باشید و نه فقط یک نوزانده صرف.

در این بخش  ما همچنین آموزش هایی داریم برای این که بتوانید قطعات و آهنگ ها را با احساس تر بنوازید.

تکنیک های ویولن یک پکیج ویژه است که ما همگی آن ها را در طی این دوره به شما می آموزیم.

کلاس ویولن در آموزشگاه منظومه

  • اساتید برتر ویولن
  • آموزش ویولن کلاسیک و ویولن ایرانی
  • آموزش از مبتدی تا پیشرفته
  • آموزش برای همه سنین
  • آموزش پایه ای و آکادمیک ویولن
  • کلاس های تک نفره و خصوصی
  • متد ویژه آموزشی
  • برگزاری کنسرت برای هنرجویان
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *