کلاس کمانچه در تهران

دوره کمانچه

آموزشگاه موسیقی منظومه افتخار دارد برگزار کننده تخصصیترین کلاس کمانچه در تهران با دوره های جذاب آموزشی برای این ساز زیبا باشد برای یادگیری بهتر کمانچه نیاز است که حتما یک سری اصول پایه ای در ابتدا روی ساز کمانچه آموزش داده شود که این اصول ضامن نوازندگی اصولس ساز کمانچه است برای همین موضوع است که ما آموزش این ساز زیبا را از ابتدا توسط اساتید برتر کمانچه ایران برگزار می کنیم و در ضمن کلیه دوره آموزشی این ساز از ابتدا تا انتها به صورت خصوصی و در کلاس تک نفره برگزار می گردد تا هم آموزشی دقیق تر و پایدار تر و هم اصولی در پیش داشته باشیم.

کلاس کمانچه

کمانچه سازی بسیار جذاب و از سازهای اصیل ایرانی است که از گذسته تا کنون در مناطق و نواحی مختلف ایران نواخته می شده است.

قدمت این ساز در کشور ما پیشینه ای طولانی دارد و همه ما حسی متفاوت به این ساز داریم.

اما یادگیری این ساز شاید خیلی اوقات برای علاقمندان مشکل باشد که هر چند این مشکلات معمولا در ابتدای راه است اما بایستی آموزش این ساز به نحوی پیش برود که برای هنرجویان حتی مبتدی هم به هیچ وجه سخت نباشد.

از این رو ما به عنوان تخصصی ترین برگزارکننده کلاس کمانچه در تهران آموزش این ساز را با روشی آکادمیک به نحوی در پی گرفته ایم که یادگیری اش را بسیار راحت تر از روش های تکراری و یکنواخت دیگر می کند.

در کلاس کمانچه ما با کمک از اساتید برتر آموزش این ساز روشی را طراحی کرده ایم که در آموزش پایه موسیقی بکار می رود به این ترتیب در یادگیری این ساز آموزش موسیقی و یادگیری اصول موسیقی د ر هم تنیده شده است به گونه ای که در پایان دوره هم در کمانچهه نوازی و هم در اصول و مبانی مسویقی تبحر خواهید یافت.

دغدغه های کمانچه نوازی

یکی از مهم ترین دغدغه های یادگیری این ساز سختی اش نسبت به دیگر سازهای ایرانی است.

اما بایستی بدانید که یادگیری کمانچه به هیچ عنوان سخت نیست بلکه راه روش خاص تری را می طلبد.

شاید یکی از دیگر دغدغه های یادگیری این ساز ندشاتن پرده باشد مانند آن پیزی که روی تار و سه تار داریم ولی باید بگوییم که این موضوع اتفاقا نقطه خاص بودن این ساز است و برای کمانچه یک مزیت محسوب می شود که هر چند شاید در ابتدا سخت به نظر برسد اما در ادامه قطعا خواهید فهمید که زیبای این ساز و جذابیتش تا حدود زیادی به این موضوع بستگی دارد.

از دیگر دغدغه های این ساز نحوه قرار گرفتن روی زمین است که مانندسازی مثل سه تار یا تار در دست گرفته نمی شود که خوب البته این موضوع هم باعث تسلط بیشتر نوازنده بر ساز می گردد و قدرت مانور ساز را در تعویض سیم ها بیتشر می کند.

کلاس آموزش کمانچه در تهران

همان طور که فهمیدیم کمانه و یادگیری آن شاید در ابتدا دغدغه هایی برای علاقمندان داشته باشد که بعضی ها بی خیال یادگیری اش می شوند.

ما به عنوان برگزار کننده کلاس های حرفه ای کمانچه در تهران تا حد زیادی سعی کرده ایم با برنامه اموزشی خاصی که داریم چالش های یادگیری این ساز را به حداقل برسانیم.

با کمک از اساتید مجرب و با حوصله آموزش کمانچه و با بهره گیری از روش های خاص و جذاب آموزشی توانسته ایم تا کنون تا حد بسیار زیادی به این هدفد ست پیدا کنیم.

در کلاس های ما در آموزشگاه از همان ابتدا روی ساز آموزش ها آغاز می گردد و شیوه اموشی هم بنا بر آموزش آکادمیک و اصولی است.

شیوه آموزشی به گونه ای طراحی شده تا هر فرد بر اساس توانایی خودش پیش برود نه بر ساسا یک روش تکراری و خسته کننده از این رو بیشترین بازده را در کمترین زمان ممکن در کلاس ها شاهد هستیم.

کلاس های کمانچه در آموزشگاه منظومه

  • برگزاری کلاس ها تخصصی کمانچه
  • آموزش کمانچه از مبتدی تا پیشرفته
  • برگزاری دوره های حرفه ای کمانچه نوازی
  • کلاسه ای خصوصی و تک نفره
  • اساتید مجرب و حرفه ای کمانچه
  • آموزش آکادمیک کمانچه و موسیقی ایرانی
  • آموزش بر اساس متد جدید آموزشی
  • آموزش تکنیک های کمانچه نوازی
  • برگزاری کنسرت های تک نوازی و گروهی
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *