یادگیری گیتار در خانه

آموزش گیتار

آموزشگاه موسیقی منظومه تخصصی ترین کلاس گیتار در تهران را در سبک های مختلف آموزش می دهد برای یادگیری گیتار در هر سطحی از مبتدی تا پیشرفته کافی است که فقط استارت بزنید و ما هر آنچه را که برای یک نوازنده حرفه ای شدن نیاز دارید در اختیار شما قرار خواهیم داد حتی اگر تایم کلاس های حضوری و شرکت در کلاس های آموزشگاه را ندارید می توانید با روش یادگیری گیتار در خانه شروع کنید که در ادامه در مورد آن بیشتر صحبت می کنیم.

آموزش گیتار

گیتار ساز بسیار در دسترس و معمول بین علاقمندان به موسیقی است.

این در دسترس بودن از جهتی خوب است که می توان آموزش آن را در هر جایی و با اساتید مختلف یاد گرفت.

و از جهتی هم این زیاد بودن به دلیل ورود روش های غیر اصولی در آموزش چندان مطلوب نیست.

راه حل این موضوع اما با کمی دقت و حساسیت در انتخاب استاد می تواند مرتفع شود.

و همین طور با بکار بردن روش های اصولی در آموزش می توان انتظار نتایج خوب و مطلوبی را داشت.

آموزش اصولی گیتار اما بایستی با برنامه ریزی درست و به صورت اصولی پیش برود.

یادگیری گیتار در خانه هم میت واند خوب باشد اگر به صورت اصولی و دقیق پیش برود اما اگر اصولی نباشد و صرفا برای سرگرمی به صورت یادگیری یک سری آهنگ پیش برود نمی توان انتظار داشت که نوازنده ای حرفه ای بشوید.

به همین خاظر توصیه می کنیم اگر هم قصد یادگیری گیتار در خانه را دارید حتما این کار را تحت نظارت یک استاد مجرب پیش ببرید در این مورد می توانید روی کمک ما برای حساب کنید.

کلاس تخصصی گیتار

منظر ما از کلاس تخصصی گیتار کلاسی است که آموزش این ساز را به صورت آکادمیک و اصولی چیش ببرد.

اخیرا روش ها و سبک های زیادی برای آموزش گیتار وجود دارد اما قطعا می دانید که همه آن ها اصولی و آکادمیک نیست منظور ما این است که شاید بتوان اندکی پیش رفت و آمزوش گیتار را در سطوح اولیه پیش برد اما قطعا این روش ها ما را از ادامه راه و برای حرفه ای نواختن باز می دارند و اینگونه شاید اصلا از موسیقی سرخورده شوید.

به همین دلیل بهتر است که قبل از این که به دنبال کلاس های ارزان و یا با تبلیغات آموزش گیتار در جلسات محدود که عده ای سود جو ارئه میدهند علاقه و استعداد خود را از بین نبرید.

دلیل این موضوع و اهیم کلاس های اصولی گیتار از آنجایی است که اگر به صورت غیر اصولی آموزش ببینید طریقه نوازندگی شما خراب می شود و موراد که از پایه غلط شکل بگیرند دیگر اصلاحشان کار راحتی نیست.

یادگیری گیتار در خانه

اگر به هر دلیلی به دنبال یادگیری گیتار در خانه هستید بهتر است که به موراد مهمی توجه کنید تا بیهوده زمان خود را از دست ندهید و آموزش گیتار را اصولی پیش ببرید که اگر در ادامه علاقه شما بیشتر شود و خواستید که گیتار را حرفه ای تر دنبال کنید به مشکلی بر نخورید.

یادگیری گیتار در خانه می تواند به دو صورت باشد.

  • یادگیری گیتار در خانه با استاد

اگر به دنبال آموزش حرفه ای گیتار هستید تا بتوانید گیتار را از مبتدی تا حرفه به صورت اصولی و آکادیک بیاموزید ما راه را برای شما هموار کرده ایم و بدین شکل یم توانید از کلاس گیتار آنلاین که آموزشگاه منظومه به شکلی تخصصی برنامه ریزی کرده است استفاده نمایید.

این کلاس که توسط برترین اساتید گیتار تهران آموزش داده می شود دقیقا همانند کلاس های حضوری بازده دارد و چه بسا می توانید بهتر از کلاس های حضوری به واسطه تایم آزاد تر و بی دغدغه رفت و آمد به کلاس بپردازید.

  • یادگیری گیتار در خانه بدون استاد

هر چند یادگیری گیتار در خانه را بدون استاد به هیچ وجه توصیه نمی کنیم اما اگر فقط قصد سرگرمی و نه آموزش گیتار ره صورت حرفه ای را درارید می توانید از روش های خود آموز و کتاب های مربوطه استفاده نمایید.

این روش ها چون که زیر نظر استاد به صورت اصلی پیش نمی رود احتمال دارد در نوازندگی شما خلل ایجاد نماید و با یاد نگرفتن اصول پایه زیر نظر یک استاد قطعا در سطوح بالاتر به مشکل بر می خورید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *