آموزش گیتار پاپ

آموزشگاه موسیقی منظومه در کلاس گیتار به آموزش گیتار پاپ ، کلاسیک ، فلامنکو ، راک ، جز ، بلوز و سایر سبک های تخصصی این ساز پرداخته است یکی از این سبک های خاص سبک پاپ است که ما در آموزشگاه موسیقی منظومه برای آن دوره هایی ویژه و خاص ارائه کرده ایم در این دوره ها علاوه بر آموزش اصولی و آکادمیک گیتار همچنین تکنیک های خاص این سبک که در زیبایی اجرای آن بسیار تاثیر گذار هستند نیز آموزش داده می شود در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد کلاس گیتار پاپ بیشتر بدانید.

آموزش گیتار

گیتار سازی با قابلیت های فراوان است.

قابلیت اجرای آهنگ های مختلف در سبک های مختلف گیتار را به سازی همه فن حریف بدل کرده است که تقریبا در سراسر دنیا وارد شده و جای خود را باز کرده است.

آموزش گیتار پاپ ، کلاسیک و یا دیگر سبک های مختلف هم از سویی تفاوت هایی با هم دارند که بایستی در اموزش لحاظ گردد.

برای یادگیری گیتار در هر سبکی که علاقه داشته باشید باید یک سری اصول رعایت گردد.

در واقع یادگیری گیتار بدون یادگیری این اصول پایه ای عملا بی فایده است.

این اصول باعث می شود تا در هر سبکی که وارد شوید بتوانید به خوبی و درست نوازندگی کنید.

اصول آموزش گیتار در واقع همان طریقه درست نوازندگی این ساز را به ما یاد می دهد.

روش هایی که به یاددهی آهنگ های ساده بدون توجه به اصول می پردازند هر چند که در ابتدا شاید برای هنرجویان جذاب باشد اما عملا تخریب بزرگی در شیوه نوزاندگی هنرجو به وجود می آورند که در آینده مشخص می شود و معمولا هم قابل اصلاح نیست.

از این رو به هیچ وجه به دنبال کلاس های ارزان و یا با تبلیغات گول زننده تحت عنوان  آموزش گیتار پاپ در چند جلسه نباشید و در عوض سعی کنید پایه ای و درست این ساز را بیاموزید که اگر اینچنین باشد به راحتی در هر سبکی از گیتار می توانید موفق باشید.

برای اطلاع از هزینه کلاس گیتار یم توانید به این بخش رجوع کنید.

آموزش گیتار پاپ

یکی از بخش های جالب و جذاب کلاس گیتار همین سبک پاپ است.

در کلاس آموزش گیتار پاپ تمامی آن چیزی که برای نوازندگی آهنگ ها و قطعات در سبک پاپ نیاز دارید از صفر تا صد به شما آموزش داده می شود.

این آموزش ها به نحوی پیش می رود که از همان ابتدا اصول اساسی و مهم گیتار در کنار یادگیری آهنگ ها و قطعات پاپ به هنرجو آموزش داده می شود.

به این ترتیب در طول دوه هنرجو هم نوازندگی آهنگ های مختلف روی ساز گیتار را می آموزد و هم اصول پایه ای موسیقی را در کلاس ها یاد می گیرد.

یادگیری این اصول پایه ای از دو جهت حائز اهمیت است نخست این که با یادگیری این اصول شما می توانید بهتر و صحیح تر ساز بزنید که البته این خود باعث جذابیت بیشتر نوازندگی هم می شود و دوم این که با یادگیری این اصول پس از پایان دوره شما قادر خواهید بود خودتان هر چیزی را که می خواهید روی سازتان اجرا نمایید.

همچنین در طول دوره تمامی تکنیک های خاص سبک پاپ آموزش داده می شود و می توانید به اجرای تکنیک های مختلف روی ساز هم بپردازید.

یکی دیگر از مزایای مهم این کلاس این است که آموزش هایی هم برای خوانندگی همراه با نواختن در کلاس داریم و می توانید تمامی اهنگ هایی را که دوست دارید روی سازتان هم اجرا کنید و همزمان هم بخوانید و در کلاس ها ما آموزش خوانندگی پاپ هم داریم.

آموزش گیتار در دیگر سبک ها

جدای از آموزش گیتار پاپ ما برای کلیه سبک هایی اجرایی روی گیتار اساتیدی مجزا و متخصص در همان سبک را داریم.

درست است که می توان با گیتار هر پیزی را نواخت ولی اگر بخواهیم دقیق تر به آن نگاه کنیم می بینیم که نوزاندگی گیتار در هر سبکی طریقه اجرا ، تکنیک ها و اصول خاص خود را دارد که ممکن از در سبک های مختلف متفاوت باشد.

از این رو آموزش گیتار در سبک کلاسیک ، فلامنکو ، جز ، بلوز ، راک و … همگی کلاس هایی مجزا دارند که به آموزش گیتار در هر سبک تخصصی می پردازد.

برای آشنایی بیشتر با سبک های مختلف و همین طور مشاوره برای انتخاب سبک مورد علاقه روی گیتار می توانید با شماره های ما در تماس باشید و برای آشنایی و مشاوره رایگان با سبک های مختلف از ما کمک بگیرید.

در این دوره ها ما هم کلاس گیتار بانوان و هم کلاس گیتار برای آقایان داریم.

تفاوت های کلاس گیتار پاپ در آموزشگاه موسیقی منظومه

  • آموزش تخصصی سبک پاپ
  • آموزش تکنیک های خاص سبک پاپ
  • آموزش خوانندگی همزمان روی ساز
  • کلاس های تک نفره و کاملا خصوصی
  • آموزش در سنین مختلف
  • مشاوره خرید ساز گیتار
  • مشاوره رایگان انتخاب سبک
  • دوره های حضوری و آنلاین
  • آموزش گیتار بانوان و آقایان
  • آموزش صفر تا صد گیتار
  • دوره های تخصصی و پیشرفته
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *