آموزش موسیقی به کودکان در منزل

آموزش گیتار اسباب بازی

آموزشگاه موسیقی منظومه پیشرو در روشهای آموزش موسیقی برای کلاس موسیقی کودک دوره های ویژه ای را همواره در برنامه قرار داده است در این کلاس ها ما آموزش موسیقی را برای کودکان به گونه ای طراحی کرده ایم که نه تنها موسیقی را درست و آکادمیک بیاموزند بلکه به موسیقی هم علاقمند شوند در واقع قرار نیست کودک موسیقی را درست و اصولی بیاموزد ولی بدون علاقه و انگیزه در کلاس ها حضور یابد اخیرا به دلیل محدودیت های کرونایی و یا عدم دسترسی به اساتید برتر والدیدن علاقمند به آموزش موسیقی به کودکان در منزل هستند ما به شما کمک می کنیم تا هم آموزش ها را در منزل ادامه دهید و هم اصولی و درست پیش بروید.

موسیقی کودک

درباره موسیقی و فواید بی شمار آن شاید دیگر جایی برای توضیح نباشد چرا که همگان به اهمیت خاص آن در فرایند زندگی و مخصوصا در رشد و انگیزه بخشی به کودکان پی برده اند.

تحقیقات متعددی در این زمینه شده است تا تاثیر موسیقی بر هوش کودکان را همگی به اثبات رسانده اند.

جدای از تاثیرات مثبت ان در زندگی و برای کودکان باذاته خود مسویقی فرایندی است که می تواند برای کودکان حیاتی باشد و همه جنبه های دیگر را تحت تاثیر قرار دهد.

زمانی که کودک موسیقی کار می کند جدای از تاثیرات ان بر روابط اجتماعی و یا تاثیرات مثبت آن در درون کودک ، خود موسیقی بسیار می تواند لذت بخش باشد و نوازندگی کاری است که اگر اصولی و درست پیش برود هم علاقمندی کودکان را تحت تاثیر خود قرار می دهد و هم بسیار می تواند انگیه بخش باشد.

زمانی که کودک سازی می نوازند همه وجود او درگیر این کار می شود و این خود باعث تاثیرات ثانویه بعدی می گردد.

نگاه های تجتماعی و اطرافیان تغیر می کند ، برنامه و نظم در کار او پیدا می شود و در حس اعتماد به نفس و ارزشمندی به خود بسیار مهم می گردد.

آموزش موسیقی به کودکان

اهمیت موسیقی برای کودکان زمانی به هدف می رسد که کودک موسیقی را درست و اصولی بیاموزد.

روش های سرسری که فقط یک سری اصول اولیه ساده را و یا گاها نوازندگی چند آهنگ ساده را می آموزند قطعا نتیجه مطلوبی در بر نخواهند داشت.

آموزش موسیقی به کودکان در منزل و یا در کلاس موسیقی کودک به هر روشی که دنبال شود بایستی به شکلی آکادمیک و اصولی باشد.

در اینجا اگر یک سری اصول را سرسری بگیرید و یا به ان توجه نکنید و در کودک غلط شکل بگیرد شاید دیگر  بعدا قابل اصلاح نباشد.

پس تاکید می کنیم در هر روشی که قرار است به کودک موسیقی آموزش داده شود حتما زیر نظر یک استاد متخصص این کار را انجام دهید.

به بهانه این که فعلا کوچک است و نیازی به یادگیری اصولی نیست خیلی اوقات موسیقی کودک درست و دقیق پیش نمی رود و همین موضوع باعث می شود که بعدها چون درست پیش نرفته باعث سرخوردگی شود.

آموزش موسیقی به کودکان در منزل

آموزش موسیقی به کودکان در منزل حتما بایستی زیر نظر یک استاد متبحر پیش برود تا نتیجه عکس ندهد.

اگر هدف ما از آموزش موسیقی کودک فقط سرگرمی و یا تفریح باشد توصیه می کنیم به جای این کار برای کودکتان سرگرمی بهتری انتخاب کنید به جای این که آینده موسیقی او را با مشکل روبرو سازید ولی اگر قرار باشد کودکتان مسویقی را درست و اصولی دنبال کند  حتما بایستی در کلاس مسویقی کودک و زیر نظر استاد خاص خود پیش برود.

در این زمینه ما کلاس های خاصی برنامه ریزی کرده ایم که می توانید از هر نقطه ای دنیا و در منزل به آموزش مسویقی به کودکتان بپردازید.

این کلاس ها طوری برنامه ریزی شده تا با ارتباط مستقیم استاد با کودک ، همه مراحل آموزش درست مثل کلاس های حضوری پیش برود.

تاثیر گذاری این کلاس ها ثابت کرده است که این آموزش ها بسیار موثر بوده است و کودکتان پس از مدتی می تواند حتی موسیقی را جدی تر دنبال کند چرا که همه پیش نیاز های لازم در کلاس آموزش داده می شود.

در این راستا آموزشگاه موسیقی منظومه با آموزش آنلاین موسیقی کودک دروه های خاص این کلاس ویژه را برای کودکان برگزار نموده است و تا کنون توانسته است در این زمنیه به شکل کاملا آکادمیک و موثر همطراز کلاس های حضوری پیش برود.

کلاس آنلاین موسیقی کودک با در نظر گرفتن تمامی فاکتور های اساسی به یاددهی مسویقی به کودکان می پردازد.

رشته های آموزشی برای کودکان

برای آموزش موسیقی به کودکان در منزل ما تمامی سازهای تخصصی را در برنامه داریم.

یکی از این دوره های خاص موسیقی کودک کلاس ارف است که دوره های تخصصی آن بریا کودکان برگزار می شود.

از دیگر دوره های آموزشی می توان به آموزش آموزش پیانو برای کودکان و آموزش گیتار برای کودکان و آموزش ویولن برای کودکان 

نام برد.

همچنین دوره آموزش سنتور ، تار ، سه تار ، فلوت ، کیبورد ، آواز ، تنبک ، دف ، ویولنسل و … از دیگر دوره های آموزشی برای کودکان است.

والدین می تواند برای دریافت مشاوره و راهنمایی برای انتخاب کلاس ها از مشاروه رایگان اساتید ما بهرمند شوند برای این کار کافی است با شماره های آموزشگاه در تماس باشید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *