آموزش گیتار زدن

کلاس گیتار چند ترم است

آموزش گیتار و کلاس گیتار از کلاس های تخصصی آموزشگاه موسیقی منظومه می باشد برای این که بیشتر با این کلاس ویژه آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید ما در کلاس های تخصصی گیتار که در آموزشگاه منظومه برگزار می کنیم به آموزش گیتار زدن به شیوه ساده می پردازیم تا همگان بتوانند به راحتی این ساز زیبا را بیاموزند و از نواختن آن لذت ببرند همچنین یکی از ویژگی های کلاس های ما در آموزشگاه استفاده از شیوه پایه ای و اکادمیک برای گیتار زدن است که مختصری با آن آشنا می شویم.

آموزش گیتار

گیتار سازی است که به جرات می توان گفت از ساده ترین ساز ها در دنیا است.

چرا که همگان می توانند به راحتی در هر سطحی آموزش گیتار زدن را بیاموزند.

فقط بایستی مسیر درستی برای آموزش گیتار در برنامه داشت چرا که روش آموزشی برای این ساز بسیار مهم است.

اگر شیوه درستی برای آموزش آن اتخاذ شود قطعا می توان گیتار زدن را در مدت زمان کوتاهی آموخت البته همانطور که می دانید هر سازی تا به مرحله کامل شدن در نوازندگی برسد قطعا فراز و نشیب های زیادی دارد ولی گیتار سازی است که از همان ابتدا می توان با یکی دو ترم کوتاه یک سری آهنگ ها و قطعات را روی آن نواخت و همین امر باعث می گردد که نوازنده انگیزه بیشتری برای ادامه راه داشته باشد.

آموزش گیتار از سویی که گفتیم ساده است ولی از سویی هم بایستی به شیوه درست آموزشد اده شود تا نوازندگی اصولی محقق شود.

اگر برای آموزش گیتار شیوه ای درست و صحیح در برنامه نباشد آموزش گیتار عملا شکست می خورد و به جای این که بعد از مدتی علاقه شما بیشتر شود و به سمت آموزش حرفه ای بروید شاید اصلا آموزش ان را رها کنید.

بسیار دیده ایم که افرادی گیتار را با اشتیاق شروع می کنند اما بعد مدت کوتاهی با بی میلی آن را ترک می کنند دلیل این امر در آموزش غلط نهفته است.

کلاس گیتار

در آموزشگاه موسیقی منظومه ما آموزش این ساز را در کلاس گیتار را به شیوه آکادمیک در برنامه داریم.

این به آن معنا است که شما می توانید با گذراندن این دوره ها آموزش گیتار زدن را از صفر تا صد و به طور اصولی بیاموزید.

برای تحقق این امر ما در آموزشگاه با دعوت از اساتید نمونه آموزش گیتار سعی کرده ایم تا به بهترین شیوه ممکن آموزش گیتار را برای علاقمندان داشته باشیم.

همچنین برای این که آموزش ها در مسیر درست و بر اساس علاقه هنرجویان پیش برود ما سبک های مختلف آموزش گیتار را در آموزشگاه و توسط اساتید مجرب هر سبک داریم.

همچنین برای آموزش اصولی و همگانی ما آموزش گیتار آقایان و آموزش گیتار بانوان نیز به طور جداگانه در برنامه قرار داده ایم.

گیتار سازی است که قابلیت اجرای سبک های مختلف را دارد اما این به آن معنی نیست که همه می توانند هر سبکی را روی گیتار ردست و اجرا کنند در بحث آموزش این قضیه حساس تر هم می شود دلیل بیان این امر آن است که گاها دیده می شود استادی همه سبک های گیتار را آموزش می دهد که بسیسار جای تعجب دارد چرا که شیوه آموزش و اجرا در بک های مختلف گیتار بسیار با هم تفاوت دارند این تفاوت حتی در نحوه در دست گرفتن گیتار هم متفاوت است چه برسد به نوازندگی و یا حتی آموزش .

به همین دلیل ما در آموزشگاه منظومه برای هر سبکی از گیتار اساتید مجرب هر سبک را داریم تا آموزش ها به تخصصی ترین شکل ممکن پیش برود.

این سبک ها شامل سبک پاپ ، کلاسیک ، فلامنکو ، جز ، بلوز، راک و … می باشند.

آموزش گیتار زدن به زبان ساده

اگر بخواهیم به زبان ساده به آموزش گیتار زدن بپردازیم بهترین راه و راحت ترین راه همان آموزش صحیح ، اصولی و آکادمیک است.

روش های میان بری که گاها دیده می شوند شاید در ابتدا خوب و جذاب به نظر برسد اما قطعا شما را به مقصد نمی رساند و پس از مدتی باعث سرخوردگی می شود.

بهترین شیوه برای یادگیری گیتار آموزش گیتار به روش اصولی و پایه ای آن است.

در این روش که ما در آموزشگاه موسیقی منظومه برای همه کلاس ها داریم آموزش ساز از همان ابتدا روی اصول موسیقی و نت ها کار می شود.

یادگیری نت ها و زبان موسیقی باعث می شود شما به دنیای جدیدی وارد شود دنیایی که هر چقدر جلوتر می رود جذاب تر می شود.

در این روش شما سواد موسیقی را می آموزید و می توانید به راحتی در این رشته پیش بروید.

حتی می توانید در صورت علاقمندی این راه را به شکل حرفه ای تر دنبال کنید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *