آموزش ویولن ایرانی

کلاس ویولن ایرانی

کلاس ویولن و آموزش ویولن ایرانی را آموزشگاه موسیقی منظومه در دوره های تخصصی برگزار می نماید این دوره ها شامل آموزش های تخصصی ویولن از پایه به همراه آموزش تکنیک های خاص ویولن ایرانی است چرا که نوازندگی ویولن در هر سبکی تفاوت هایی در اجرا و تکنیک های اجرایی دارد که بایستی نوازندگان هر سبک به درستی بیاموزند برای این که بیشتر با کلاس های ویولن ایرانی آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید همچنین آموزشگاه منظومه دورنه های تخصصی ویولن کلاسیک را نیز در دوره تخصصی ویولن برگزار می نماید که در بخش آموزش ویولن کلاسیک می توانید با آن بیشتر آشنا شوید در اینجا به معرفی دوره ایرانی این ساز خواهیم پرداخت.

یادگیری ویولن

همانطور که می دانید ویولن سازی است که صدای آن بسیار خاص و مسحور کننده است.

در واقع قابلیت این ساز در ایجاد این صدا است که به نوازنده قدرت اجرا می دهد.

از سویی اما همه چیز به ساز بستگی ندارد ، ساز فقط یک ابزار است و در واقع این قدرت نوازنده است که چگونه این صدای خاص را از ساز بگیرد چرا که خیلی ها بهترین برند های ویولن را دارند اما این دلیل نمی شود که نوازنده خوبی باشند و برخی نوازندگان بزرگ هم هستند که با یک ساز معمولی صدایی خاص تولید می کنند.

این ها همه برمی گردد به تبحر نوازنده ویولن و این تبحر هم ایجاد نمی شود مگر با آموزش اصولی و درست .

از همین جا اهمیت آموزش پایه ای مشخص می شود چه در آموزش ویولن ایرانی و چه در آموزش ویولن کلاسیک بایستی یک سری آموزش های پایه ای و ابتدایی به صورت درست پیش برود تا در نهایت به نوازندگی درست منجر شود.

به طور کلی اصول اولیه هر دو این سبک ها تقریبا یکسان است و تفاوت کار آموزش در ادامه کار مشخص می شود.

توصیه ما به علاقمندان به ویولن چه در ویولن ایرانی و چه کلاسیک این است که آموزش های پایه ای در سبک کلاسیک را آغاز نمایند چرا که اصول اولیه به این شکل به صورت آکادمیک پیش می رود و بعد از این که تسلط نسبی روی مواردی چون آرشه کشی و طرز درست نوازندگی شکل گرفت سپس به انتخاب دقیق تر سبک تخصصی بپردازند.

آموزش ویولن ایرانی

ویولن ایرانی یکی از سبک های اجرایی زیبا روی ویولن است.

برای ما ایرانی ها این سبک بسیاتر جذاب تر خواهد بود چرا که اجرای آهنگ ها و البته موسیقی ایرانی روی ویولن بسیار زیبا و گوش نواز است.

در آموزشگاه موسیقی منظومه ما آموزش سبک ایرانی را کاملا به صورت تخصصی آموزش می دهیم.

دقت داشته باشید که سبک ایرانی صرفا نوزاندگی آهنگ های ایرانی روی ساز ویولن نیست بلکه آموزش در این سبک به نوعی موسیقی اصیل ما آموزش داده می شود و تفاوت هایی هم به لحاظ اجرا و تکنینک های اجرایی روی ساز دارد.

به همین دلیل بهتر است قبل از این که سبک آموزش را انتخاب کنید یک مشاوره تخصصی تر داشته باشید ( مشاوره برای کلیه ساز ها در آموزشگاه منظومه به صورت رایگان برگزار می شود برای اطلاع از نحوه آن با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید )

در واقع برخی هنرجویان سبک ویولن ایرانی را با نواختن آهنگ های پاپ یا ایرانی اشتباه می گیرند چرا که می توان ویولن را به سبک کلاسیک فرا گرفت ولی آهنگ های مختلف ایرانی ، پاپ ، کلاسیک و … را روی ساز به راحتی نواخت.

پس از اینکه از انتخاب سبک نوازندگی خود مطمئن شدید می توانید کلاس های تخصصی آموزش ویولن در هر سبک را انتخاب نمایید.

همانطور که گفتیم در سبک ایرانی آموزش های خاصی منحصرا برای این سبک وجود دراد که از به طور اصولی روی ساز یاد می گیرید.

در کلاس آموزش ویولن ایرانی ما با کمک از بهترین اساتید ویولن تهران آموزش صفر تا صد ویولن ایرانی را در برنامه داریم یعنی بدون این که ساز یا موسیقی کار کرده باشید می توانید در این کلاس ها شرکت کنید و همه مواردی که برای یک نوازنده حرفه ای شدن نیاز هست را از ابتدا به طور اصولی بیاموزید.

دوره ویژه ویولن ایرانی آموزشگاه منظومه

  • اساتید مجرب و متخصص در آموزش ویولن ایرانی
  • دوره های تخصصی منحصرا برای این سبک خاص
  • کلاس های خصوصی و تک نفره
  • دوره های ویژه برای هنرجویان مبتدی تا پیشرفته
  • آموزش پایه ای و آکادمیک
  • آموزش برای کودکان و بزرگسالان
  • آموزش تکنیک های خاص ویولن ایرانی
  • دوره های فشرده آموزشی
  • برگزاری کنسرت های مختلف برای هنرجویان
  • امکان مشاوره با اساتید قبل از دوره
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *