کلاس آنلاین سازدهنی

همانطور که می دانید آموزشگاه موسیقی منظومه در کلاس سازدهنی دوره های تخصصی و ویژه ای برای علاقمندان برگزار می کند ما به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش سازدهنی ، دوره های این ساز را از مبتدی تا پیشرفته و در سبک های مختلف برگزار می کنیم بنا به درخواست های متعدد از سال های گذشته تا کنون ما کلاس آنلاین سازدهنی را برای همه علاقمندان در خارج از کشور و یا دوستانی که به هر دلیلی دسترسی به کلاس های حرفه ای ندارند طراحی کرده بودیم ، با بیشتر شدن برخی محدودیت ها و مزیت های کلاس آنلاین ، ما در بخش های تخصصی تر کلاس های آموزش آنلاین سازدهنی ارائه نموده ایم که در زیر با این کلاس ها و همین طور مزیت های خاص کلاس های ما در مقایسه با کلاس های معمول بیشتر آشنا خواهیم شد.

آموزش سازدهنی از مبتدی تا پیشرفته

سازدهنی سازی جداب است که به دلیل سبکب و قابل حمل بودن آن به سازی بدل شده که می توان همه جا همراه داشت.

در طبیعت یا حتی در کوه و صحرا همیشه سازی همراه است.

جدای از آن به علت صدای دلنشینی که دارد همه را مجذوب خود می کند.

جدای از همه این زیبایی ها ، یادگیری سازدهنی آن هم به روشی که ما ارائه می کنیم بسیار راحت و آسان است.

به این ترتیب با گذراندن یکی دو ترم آموزش به راحتی و به زیبایی می توانید آهنگ هایی را که دوست دارید روی ساز خود اجرا نمایید.

یکی دیگر از قابلیت های سازدهنی در آن است که قابلیت اجرای سبک های مختلف را دارا است.

سبک های پاپ ، کلاسیک ، ایرانی و حتی جز و بلوز همگی به راحتی قابل اجرا روی سازدهنی می باشند

به این شکل شما بر اساس علاقه خود می توانید سبک های مختلفی را روی ساز خود اجرا نمایید.

کلاس آنلاین سازدهنی

با پیشرفت روش های ارتباطی در روزگار اخیر دیگر نیازی نیست که حتما به شکل حضوری در کلاس باشید و یا حتما به طریق حضوری آموزش ببینید.

البته ما برای همه گرایش ها و سبک های موسیقی کلاس های حضوری داریم ولی بریا آن عده از علاقمندانی که به هر دلیلی وقت و یا شرایط شرکت در کلاس های حضوری را ندارند ما امکانی فراهم کرده ایم که نیازی نباشد که حتما به شکل حضوری در کلاس باشند و می توانند در کلاس آنلاین سازدهنی شرکت کنند.

کلا های آنلاین سازدهنی به این شکل است که در کلاس آموزش از طریق ارتباط تصویری برقرار می گردد و دقیقا مانند کلاس های حضوری ، استاد تمامی جزییات را زیر نظر دارد و تمامی مراحل آموزشی با جزییات و حتی دقیق تر از کلاس های حضوری بررسی می گردد.

خوبی کلاس  آنلاین سازدهی در آن است که محدود به ساعت خاصی نیست و تایم هی کلاس به راحتی حتی در ساعات اولیه صبح و یا در ساعات پایانی شب امکان پذیر است.

مزیت های کلاس های آنلاین

  • دسترسی به اساتید حرفه ای سازدهنی
  • امکان ارتباط از هر نقطه دنیا
  • تایم مناسب تر
  • قابلیت هماهنگی تایم در ساعات مختلف
  • مقرون به صرفه
  • ارتباط مستقیم با استاد در کلاس و حتی در زمان تمرین در خلال هفته
  • نظارت استاد در تمامی مراحل آموزش
  • امکان دریافت کلاس به صورت فایل و فیلم
  • امکان ضیط کلاس ها و تکرار آن بارها و بارها برای درک بهتر

تفاوت کلاس های آنلاین در آموزشگاه منظومه

  • اساتید سطح یک موسیقی

برای آموزش در کلاس آنلاین سازدهنی ما فقط از اساتید سطح یک و با تجربه در آموزش سازدهنی کمک خواسته ایم و تمامی مراحل آموزش توسط خود اساتید و به صورت دقیق بررسی و پیگیری می شود.

  • آموزش خصوصی

ما در کلاس های آموزش سازدهنی فقط و فقط برای هر فرد و به صورت جداگانه کلاس ها را در برنامه داریم و این گونه نیست که یک آموزش تکراری برای هم تجویز شود به این ترتیب هر هنرجو بر اساس سطح و استعداد خودش پیش می رود.

  • آموزش در همه سبک های آموزشی

در اموزشگاه منظومه برای سازدهنی ما همه سبک ها را در برنامه داریم و هنرجوئیان می توانند بنا به سلیقه و علاقه خود از کلاس های تخصصی هر سبک استفاده نمایند.

همانطور که می دانید سازدهنی مدل های مختلف دارد که در بخش انواع سازدهنی می توانید با آن بیشتر آشنا شوید ، در کلاس آنلاین آموزش سازدهنی ما همه انواع سازدهنی را آموزش می دهیم که می توانید در مشاوره با استاد انتخاب نمایید.

  • آموزش از مبتدی تا پیشرفته

کلاس های ما فقط محدود به بخش های اولیه و یا آموزش چند آهنگ ساده محدود نمی شود بلکه ما آموزش سازدهنی را به شکل تخصصی و در بخش های مبتدی ، متوسطه و پیشرفته از صفر تا صد آموزش می دهیم

  • آموزش برای همه سنین

برای سنین مختلف از 7 سال گرفته تا حتی 70 سال آموزش سازدهنی میسر است فقط هر سنی حساسیت های خاص حود را دارد که ما همه آن ها را در کلاس ها لحاظ کرده ایم. هر سنی هم روش آموزش متفاوت و هم آموزش آهنگ های مختلفی را می طلبد که ما همگی را در نظر داشته ایم.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *