آموزشگاه موسیقی بانوان تهران

آموزشگاه موسیقی بانوان تهران

آموزشگاه موسیقی مظنومه افتخار دارد که طی سال های اخیر در کنار آموزش اصولی و تخصصی برای آقایان توانسته است بستری مناسب برای بانوان نیز فراهم آورد که بانوان بتوانند هر سازی را که دوست دارند با در نظر گرفتن تمامی حساسیت های موجود ، بیاموزند بدون این که نیاز باشد برای آموختن موسیقی مراحل سختی را پشت سر بگذارند . در واقع ما سعی کرده ایم تا با در نظر گرفتن حساسیت هایی که برای آموزش خانم ها وجود دارد و مرتفع نمودن آن ها ، فضایی ایجاد نماییم که بدون هیچ گونه نگرانی ، آموزش موسیقی برای همه رشته ها را در برنامه داشته باشیم در این راستا آموزشگاه منظومه توانسته است به عنوان آموزشگاه موسیقی بانوان تهران در همه زمینه های آموزش موسیقی از جمله آموزش ساز ها و حتی آموزش آواز بانوان ، این فضا را ایجاد نماید.

حساسیت های آموزش موسیقی برای بانوان

همان طور که می دانید برای آموزش موسیقی در افراد مختلف ، تفاوت های زیادی وجود دارد.

این مساله حتی در سنین مختلف و یا حتی بین خانم ها و آقایان گاهی متفاوت است.

دلیل آن هم وجود تفاوت های مختلف بین افراد مختلف است ، حتی دو فرد با یک سن و یک جنس ، گاهی تفاوت های مختلفی در طرز آموزش می طلبند.

در این راستا اگر بخواهیم درست و اصولی عمل کنیم باید کلاس آموزش موسیقی را به صورت انفرادی پیش ببریم تا بتوانیم آموزشی پایدار و اصولی داشته باشیم.

اما گاهی اوقات برای خانم ها و بانوان حساسیت های دیگری هم وجود دارد از جمله این که برخی بانوان با اساتید خانم راحت تر هستند و البته طبیعی است که در آموزش موسیقی همه این حساسیت ها در آموزش اصولی و صحیح دخیل هستند.

جدای از آن برخی بانوان به دلایلی مانند شیوه کار متفاوت از آقایان ، زمان های متفاوتی برای تمرین دارند و این ها همه بایستی در برنامه آموزشی لحاظ شود تا نتیجه بهتری در بر داشته باشد.

همه این موارد باعث شده تا آموزش موسیقی و یا شاید دیگر رشته ها نیز برای بانوان با موانع و چالش هایی روبرو باشد به همین دلیل است که توجه به این موضوع اهمیت بالایی دارد تا بانوان بتوانند در کنار آقایان و بدون هیچ گونه محدودیتی ، آموزش و یادگیری در هر زمینه ای را تجربه نمایند بدون این که بخواهند نگران حساسیت های خود در هر بخش باشند.

آموزشگاه موسیقی بانوان تهران

با توجه به دلایلی که در بالا ذکر کردیم و اهیمت آموزش اصولی و صحیح ، آموزشگاه منظومه به عنوان مرکز تخصصی و آموزشگاه موسیقی بانوان تهران برای همه رشته های موسیقی هم برنامه هایی متفاوت و هم اساتید خانم در نظر گرفته است تا همه بانوان بتوانند به راحتی و با فراغ بال از کلاس ها استفاده نمایند.

در بخش آموزش های بانوان ما کلاس های تخصصی تحت عنوان کلاس آواز برای بانوان و کلاس های آموزشی سازها برای بانوان داریم.

در کلاس آموزش آواز برای بانوان کلاس ها توسط اساتید خانم و به صورت کاملا تک نفره و خصوصی برگزار می شود همچنین هنرجویان می توانند با توجه به علاقه خود سبک های مختلف آموزشی از جمله پاپ ، کلاسیک ، ایرانی و حتی جز و بلوز و … برای آواز انتخاب نمایند.

در کلاس های آموزش ساز ها هم نیز ما همه سازهای ایرانی و غربی را در برنامه آموزشی داریم.

از جمله این این کلاس ها کلاس گیتار برای بانوان ، کلاس ویولن برای بانوان ، کلاس پیانو ، کلاس تار و سه تار ، کلاس سنتور و … می باشد.

مدرسین آموزش موسیقی بانوان

آموزشگاه منظومه همچنین به عنوان تخصصی ترین مرکز و آموزشگاه موسیقی بانوان تهران در انتخاب اساتید برای آمزوش نیز سعی نموده است تا از بین برترین اساتید موسیقی در رشته های مختلف از بین بانوان محترم ، اساتیدی را برگزیند که هم دانش آموخته موسیقی باشند و هم تخصص و تجربه لازم را در امر آموزش موسیقی داشته باشند.

در این راستا ما برای همه ساز ها در کنار اساتید آقا سعی کرده ایم به موازات آن از اساتید خانم با تجربه نیز بهره ببریم تا برای بانوان بهترین شیوه آموزشی و بهترین فضای آموزشی را فراهم نماییم

در بخش اساتید آموشگاه منظومه می توانید به لیست اساتید دسترسی داشته باشید و با اساتید در رشته های مختلف بیشتر آشنا شوید.

 

5/5

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *