کلاس ویولن

از جمله کلاس های ویژه در آموزشگاه موسیقی منظومه کلاس آموزش ویولن است برای آموزش ویولن ما دوره ای خاص را برای علاقمندان در نظر گرفته ایم که آموزش آن را هم در سبک ویولن ایرانی و هم در سبک ویولن کلاسیک پیش می گیرد به این ترتیب علاقمندان می توانند در کلاس ویولن ایرانی و کلاسیک به دلخواه خود هر دوره ای را انتخاب و در آن پیش بروند در کلاس ویولن ما آموزش این ساز را از مبتدی تا پیشرفته برنامه ریزی کرده ایم.

کلاس ویولن

ویولن سازی از خانواده سازهای زهی و آشه ای محسوب می شود.

مساله مهمی که در آموزش ویولن وجود دارد این است که معمولا اینطور جا افتاده که ویولن ساز سختی است و آموزش آن نیز بسیار دشوار است اما باید بدانید که آموزش این ساز اگر اصولی و صحیح پیش گرفته شود نه تنها سخت نیست بلکه می تواند بسیار هم جذاب و آسان باشد.

در دوره هایی که ما در آموزشگاه منظومه برای این ساز در نظر گرفته ایم هدف ما بر آموزش صحیح و آسان این ساز بوده است تا همه علاقمندان بتوانند به اندازه تلاش خود از یادگیری و آموزش این ساز بهره ببرند.

در بخش نخس ما آموزش ویولن را در کلاس ویولن در هر دو سبک ویولن ایرانی و ویلن کلاسیک در نظر گرفته ایم.

به این ترتیب علاقمندان می توانند در هر سبکی که دوست دارند آموزش این ساز را پیش بگیرند.

در دوره آموزش آسان ویولن ما با استفاده از متد های مشخص آموزشی که برای این ساز در سراسر دنیا وجود دارد عمل می کنیم.

با متد های مشخص آموزشی که بار ها توسط اساتید دانشگاه های مطرح موسیقی تست شده است دیگر چالش های موجود در آموزش سنتی این ساز فراموش شده است.

با این روش ما توانسته ایم آموزش این ساز را در کلاس ویولن به نحوی پیش ببریم که همه هنرجویان در هر سنی به راحتی این ساز را بیاموزند.4

برای آموزش اصولی تر و انتقال بهتر مفاهیم ما کلاس هایی مختص بزرگسالان و همچنین مختص کودکان به طور جداگانه در نظر گرفته ایم.

دردوره ویولن کودک اساتید مخصوص برای این سنین و در کلاس آموزش ویولن بزرگسالان اساتید مختص سن خود در نظر گرفته ایم.

شما عزیزان و علاقمندان می توانید در تماس با شماره های آموزشگاه از مشاوهر رایگان مشاورین ما بهره بگیرید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *