آموزش پیانو برای کودکان

مراحل آموزش پیانو

آموزش پیانو برای کودکان در کلاس پیانو توسط آموزشگاه موسیقی منظومه در بخش های مختلف و در سطوح مختلف آموزشی طراحی و تنظیم گردیده است در آموزشگاه ما آموزش پیانو را هم برای بزرگسالان و هم برای کودکاندر کلاس های مجزا داریم و هر دوره نیز توسط استاد مختص خود تدریس می گیرد به این شکل که برای بزرگسالان اساتید حرفه ای و مجزا و برای کودکان نیز اساتید متخصص موسیقی کودک در آموزش پیانو انتخاب می گردند.

آموزش پیانو برای کودکان

آموزش پیانو برای کودکان همانطوری که می دانید از حساسیت های خاصی برخوردار است.

در درجه اول اهمیت آموزش اصولی در این سنین بسیار حائز اهمیت است چرا که آموزش در این سنین نهادینه می شود و هر چه کودک بیاموزد تقریبا بعدا غیر قابل اصلاح است.

به همین دلیل بایستی اساتید برای آموزش انتخاب شوند که از تخصص و مهارت کافی هم در نوازندگی و هم در آموزش برخوردار باشند.

معمولا اساتید دانش آموخته رشته موسیقی در ساز تخصصی پیانو در صورتی که دوره های روانشناسی کودک را گذرانده باشند و از روحیه لازم برای کار با کودکان برخوردار باشند می توانند رد لیست اساتید آموزشگاه منظومه قرار بگیرند.

در امر آموزش کودکان به هیچ وجه در انتخاب اساتید سهل انگاری صورت نمی گیرد و انتخاب اساتید در حوزه موسیقی کودک برای کلیه ساز ها توسط مدیر آموزشگاه و با تایید مدارک و سوابق لازم انجام می شود.

اما این تازه  ابتدای کار است پس از اینکه اساتید تایید شود و کودک در کلاس ثبت نام شد تازه کار آموزشگاه شروع می شود.

آموزشگاه هر دوره با تست و ارزیابی کار سعی بر آن دارد تا از درستی روند آموزش مطمئن شود در این راستا اگر به هر دلیل کودک از برنامه آموزش کمی عقب تر باشد و یا به اهداف تعریف شده هر دوره نرسد ما با بررسی علت موضوع سعی می کنیم تا نتیجه مطلوب را در ادامه کار فراهم آوریم.

آموزش پیانو برای کودکان دوره ای بسیار حساس و منظم را می طلبد که بایستی هم اساتید خوب و هم پیگیری لازم در کار باشد از سویی اما اهمیت والدین و کار با فرزندان توسط والدین را نباید نادیده بگیریم.

در این راستا ما راهنمایی و آموزش هایی هم برای والدین داریم که در کلاس ها ارائه می گردد تا آموزش ها از نهایت بازدهی برخوردار باشد و از سویی هم آمزوش به همراه انگیزه و نشاط در کودکان پیش برود.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *