کلاس کالیمبا

کالیمبا

یکی از کلاس های آموزشی در آموزشگاه موسیقی منظومه کلاس کالیمبا است کالیمبا یک ساز زیبا و خاص است که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است دلیل این محبوبیت البته بسیار است که در زیر به برخی مزایای این ساز اشاره خواهیم کرد همچنین می توانید با دوره های آموزش این ساز بیشتر آشنا شوید.

کلاس کالیمبا

آموزش کالیمبا خیلی دشوار نیست و در دوره های آموزشی که ما در آموزشگاه برنامه ریزی کرده ایم ظرف مدت کوتاهی می توانید روی این ساز به تبحر برسید و به زیبایی آن را بنوازید.

دوره آموزشی کلاس کالیمبا با آموزش اصولی موسیقی و یادگیری نت ها پیش می رود هر چند که در این ساز به شکل خیلی دشوار با نت ها سروکار نداریم و آموزش نت ها در این ساز بسیار ساده و آسان صورت می گیرد تا شما بتوانید با استفاده از آن راحت تر به یادگیری این ساز ادامه دهید.

آموزش کالیمبا تقریبا از همان ابتدا روی نوازندگی قطعات مختلف آغاز می گردد و در واقع پس از یک آشنایی کلی شما یادگیری قطعات ساده را آغاز می نمایید تا به مرور روی ساز تسلط یافته و بتوانید قطعات حرفه تر را هم بیاموزید و روی ساز اجرا نمایید.

مزایای ساز کالیمبا

ساز کالیمبا سازی بسیار آسان است که در واقع شما می توانید با گذراندن یکی دو دوره کوتاه آموزشی روی آن تسلط پیدا کنید از سویی هم صدای دلنشین و جذابی دارد که می تواند بسیار آرامش بخش باشد یکی دیگر از مزایای نوازندگی روی این ساز کوچکی و سبکی آن است که باعث می شود قابل حمل به هر جایی باشد و بتواندی در طبیعت یا در هر مکان دیگری نوازندگی روی آن را انجام دهید.

حتی می توانید روی این ساز از خلاقیت خود استفاده کنید و به نواختن قطعات مختلف یا آهنگ هایی که در ذهنتان می آید بپردازید و این قابلیتی است که در این ساز بسیار مشهود است.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *