یادگیری گیتار چقدر طول میکشه ؟

آموزش گیتار
در کلاس گیتار در آموزشگاه موسیقی منظومه بسیار پیش اومده که هنرجوها میخان بدونن یادگیری گیتار چقدر طول میکشه در واقع این سوال همه علاقمندان به ساز گیتاره که معمولا قبل از شروع آموزش با این سوال مواجه میشیم و در جوابش باید بگیم که یادگیری گیتار به عوامل مختلفی بستگی داره که در ادامه بعضی هاشو توضیح میدیم و باید مشخص بشه که منظور از یادگیری گیتار دقیقا چه سطحی از نوازندگیه یعنی این که اگه منظورمون یادگیری نوازندگی قطعه باشه که قطعا زمان زیادی لازم نیست تا بتونیم یه قطعه بنوازیم ولی اگه منظور یادگیری کامل گیتاره که مستلزم گذروندن دوره های خاص خودشه .

یادگیری گیتار چقدر طول میکشه

در یادگیری گیتار قبل از آموزش بایستی به مسائلی توجه کنیم مهم ترین مساله انتخاب سبک نوازندگی است همانطور که می دانید نوازندگی گیتار در سبک های مختلفی صورت می گیرد و هر کدام نیز دوره های متفاوتی دارد مثلا آمزوش در سبک پاپ با گذراندن چند ترم میسر است در حالی که نوازندگی در سبک های دیگر شاید اندکی زمان بر تر باشد. گذشته از این تبحر در نوازندگی قطعات مختلف نیاز به تمرین کافی دارد در واقع خیلی بیراه نگفته ایم اگر بگوییم که همه چیز در یادگیری گیتار و مدت زمان یادگیری آن بسته به میزان تمرین شما است از این رو حتما برای تمرین خود ساعات مشخصی در روز را اختصاص دهید و تمرین مستمر و پیوسته داشته باشید. در نهایت باید بدانید که استمرار در هر کاری باعث ایجاد نتیجه درست می گردد پس تمرین و پیگیری همیشه جواب می دهد. مساله بسیار مهم در موسیقی این است که موسیقی با احساسات سر و کار دارد و عجله در این کار به هیچ وجه درست نیست باید حوصله به خرج دهید و برای یادگیری گیتار زمان بگذارید و بدانید که لذت موسیقی به این صبر و بردباری است و اگر به آن بپردازید قطعا نتیجه مناسب هم خواهید گرفت.
آموزش انواع گیتار

انواع گیتار

گیتار را شاید بتوان به جرات پر طرفدارترین ساز در سراسر جهان دانست دلیل این همه محبوبیت البته مشخص است گیتار سازی است با قابلیت های

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *