هزینه کلاس پیانو

قیمت کلاس پیانو

کلاس های آموزش پیانو در آموزشگاه موسیقی منظومه برای گروه های سنی مختلف و در سبک های تخصصی آموزش داده می شود هزینه کلاس پیانو هم بر اساس این که در چه سطحی باشید یا اینکه برای چه گروه سنی باشد گاهی متفاوت است ولی قطعا مهم ترین عامل سطح آموزش ها می باشد که از چه کیفیتی برخوردار است در زیر به تفاوت های کلاس پیانو در بخش های مختلف اشاره می کنیم.

هزینه کلاس پیانو

همانطور که گفتیم کلاس پیانو در بخش های مختلفی برگزار می گردد در دوره مقدماتی آموزش هایی که داده می شود شامل یادگیری مبانی اساسی موسیقی است که در بخش نخست با هنرجویان کار می شود در ادامه آمزوش ها به سمت نوازندگی کامل تر پیش می رود و در دوره متوسطه هنرجویان قادر خواهند بود که قطعات مختلف را بر اساس سبک آموزشی بنوازند و در بخش پیشرفته نیز تکنیک های نوزاندگی آموزش داده می شود.

آموزش پیانو در سطوح مختلف و بنا به مدت زمان آموزش گاها می تواند متفاوت باشد.

هم اکنون می توانید برای اطلاع از هزینه کلاس پیانو در سطوح مختلف با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید

هرینه کلاس های پیانو بر چه اساسی تعیین می گردد ؟

سطح اساتید

مهم ترین عامل در تعیین میزان هزینه کلاس پیانو سطح اساتیدی است که آموزش می دهند طبیعی است که اساتیدی که به تجربه تر باشند و دوره های مربیگری پیانو را گذرانده باشند حداکثر میزان شهریه و بر عکس اساتید تازه کار معمولا کلاس ارزان تری خواهند داشت.

پس بسیار توجه نمایید که به تبلیغات مختلف بنا بر ارزان بودن دوره ها و یا تخصیص جلسات رایگان اصلا توجه نکنید و در عوض به دنبال کلاس پیانو با سطح آموزشی بالا و با کیفیت باشید.

مدت زمان کلاس

مبنا برای کلاسه ای آموزش موسیقی بر سااس تایم سی دقیقه ای می باشد گاهی اوقات تایم کلاس ها از سوی مشاور و یا استاد برای برخی هنرجویان طوری زمان بندی می شود که کلاسی کمتر یا بیشتر از تایم مشخص شده باشد و دلیل این امر هم می تواند به فشرده بودن دوره ها و یا دلایل دیگر برگردد و این هم خود عاملی برای تعیی هزینه کلاس پیانو است.

معرفی پیانو

معرفی ساز پیانو

در این مقاله با ساز زیبای پیانو بیشتر آشنا می شویم این ساز یکی از سازهای پایه ای در آموزش موسیقی محسوب می شود که

بیشتر »
نحوه کوک پیانو

کوک پیانو

امروز در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه با شما عزیزان همراه هستیم با توضیحاتی درباره کوک پیانو و نحوه درست و زمان مناسب برای این

بیشتر »
انواع پیانو

انواع پیانو با قیمت

برای آن دسته عزیزان و هنرجویان پیانو در آموزشگاه موسیقی منظومه و یا علاقمندانی که قصد تهیه ساز زیبای پیانو را دارند این جلسه قصد

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *