سازدهنی هوهنر

در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه امروز می پردازیم به یکی از معروف ترین برند ها در زمینه تولید و ساخت سازدهنی که دارای مدل های مختلفی است یعنی شرکت سازدهنی هوهنر hohner که معمولا در آموزش سازدهنی وسط اساتید توصیه می گردد این برند که به طور تخصصی در زمینه تولید هارمونیکا فعالیت دارد یکی از بهترین برند هایی است که در ایران نیز مدل های مناسب و خوبی را دارد برای هنرجویان سازدهنی مدل هایی را در ادامه معرفی می کنیم که قطعا می تواند برای شروع و ادامه تخصصی سازدهنی بسیار مفید باشد.

تاریخچه هوهنر

سازدهنی یکی از قدیم ترین و زیبا ترین سازها در موسیقی است که اشکال اولیه آن در گذشته بسیار دور استفاده می گردیده است که شکل تثبیت شده آن در حدود 1815 به ثبت رسید ولی شکل امروزی و حرفه ای تر آن را در حقیقت شخصی به نام هوهنر تولید کرد که در واقع یک ساعت ساز بود و از همین تجربه در ساخت و تولید اشکال امروزی سازدهنی استفاده نمود و در کارگاه کوچک خود که در واقع بخشی از منزل شخصی اش بود شروع به تولید و ساخت سازدهنی نمود. که بعدها به یک شرکت بزرگ تخصصی تولید این ساز شناخته شد و هم اکنون نیز یک کمپانی بزرگ تولید سازدهنی می باشد.

بهترین مدل های سازدهنی هوهنر

هر چند که مدل های بسیاری توسط این برند تولید می شود اما در انتخاب بایستی به چند مورد توجه داشته باشید :
سبکی که می خواهید بنوازیید
ساز دیاتوتیک یا کروماتیک
مدل های موجود در ایران
قیمت ساز
ماندگاری و جنس ساز
جنس صدای ساز

در اینجا ما به معرفی چند تا از بهترین مدل های تولید این کمپانی می پردازیم که می توانید بر اساس موارد بالا انتخاب نمایید بهتر است که در انتخاب سازدهنی مناسب از استاد خود راهنمایی بگیرید.

انواع سازدهنی

سازدهنی هوهنر مدل هارد بوپر toots hard bopper

این مدل که یک مدل از سازدهنی کروماتیک است سازی 12 سوراخ است با یک جنس صدایی بسیار لطیف و دلنشین و برای هنرجویانی که می خواهند یک ساز مناسب برای شروع و برای ادامه حرفه ای سازدهنی داشته باشند بسیار توصیه می شود.

سازدهنی هوهنر مدل لری ادلر larry adler

این ساز نیز یک ساز کروماتیک است که هم 12 سوراخ و هم 16 سوراخ آن موجود است این مدل که به نام یکی از نوازندگان بزرگ این ساز نامیده شده است سازی بسیار مناسب با قیمتی مناسب است.

سازدهنی هوهنر مدل مارین بند marin band

این مدل اما یک مدل سازدهی دیاتونیک است و برای هنرجویانی که می خواهند این نوع سازدهنی را به طور حرفه ای دنبال کنند بسیار مناسب است.

سازدهنی هوهنر ملوتون

سازدهنی ملوتون mellow tone

در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه امروز با شما همراه هستیم با معرفی یکی دیگر از مدل های سازدهنی هوهنر به نام سازدهنی ملوتون toots mellow

بیشتر »

سازدهنی cx 12 black

امروز و در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه قصد داریم بپردازیم به معرفی یکی از مدل های سازدهنی از برند محبوب هوهنر ، یک سازدهنی

بیشتر »

سازدهنی هوهنر

در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه امروز می پردازیم به یکی از معروف ترین برند ها در زمینه تولید و ساخت سازدهنی که دارای مدل

بیشتر »
انواع مدل سازدهنی

انواع سازدهنی

شاید هیچ سازی به تنوع سازدهنی در نوع و شکل پیدا نکنید چرا که انواع سازدهنی در مدل های فراوان با شکل های بسیاری از

بیشتر »

سازدهنی هوهنر

در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه امروز می پردازیم به یکی از معروف ترین برند ها در زمینه تولید و ساخت سازدهنی که دارای مدل

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *