ارکستر آموزشگاه موسیقی با اجرای هنرجویان ساکسوفون

در ادامه بخشی از اجرای هنرجویان در ارکستر آموزشگاه موسیقی منظومه را خواهیم داشت در این ارکستر کلیه سازهای کلاسیک ائم از پیانو ، ساکسوفون ، سازدهنی ، کلارینت ، گیتار ، گیتار الکتریک ، گیتار بیس و دیگر سازها در کنار یکدیگر به هنر نمایی می پردازند. در زیر نمونه ای از یکی از اجراهای هنرجویان ساکسیفون در کنسرت های هر دوره آموزشگاه منظومه را با هم می بینیم.

عکس از کنسرت هنرجویان ساکسیفون آموزشگاه منظومه

کلاس ساکسوفون

ساکسوفون یکی از زیبا ترین سازهای بادی و از دسته سازهای کلاسیک می باشد این ساز زیبا به صورت تخصصی در آموزشگاه موسیقی منظومه تدریس می گردد آموزش صفر تا صد ساکسوفون در کلاس این ساز از سطح مبتدی تا پیشرفته وجود دارد که هنرجویان می توانند با توجه به سطح خود در هر یک از دوره ها شرکت نمایند.
در کلاس ساکسوفون دوره های آموزش خصوصی و همچنین برای یادگیری های گروهی کلاسی نیز تحت عنوان گروه نوازی وجود دارد که هنرجویان می توانند با شرکت در این کلاس ها برای شرکت در ارکستر آموزشگاه منظومه و برای اجرا در کنسرت های آموزشگاه آماده شوند و به هنر نمایی بپردازند.
هنرجویان در رده های مختلف با توجه به سطح خود توسط استاد رهبری می شوند تا بتوانند اجرایی زیبا و در خور و با توجه با اصول آموزشی صحیح داشته باشند.

آموزشگاه موسیقی
عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه

اجرای هنرجویان ساکسیفون

در زیر بخشی از اجرای هنرجویان این ساز زیبا را با هم می بینیم که از کنسرت های دوره ای آموزشگاه می باشد این کنسرت ها به صورت منظم هر ترم برگزار می شود که هنرجویان می توانند با توجه سطح خود به صورت تک نوازی یا گروه نوازی در این کنسرت ها شرکت داشته باشند.
لازم به ذکر است که شرکت در کنسرت های آموزشگاه هم برای انگیزه بخشی و هم برای پیشرفت در نوازندگی برای سازهای مختلف به اثبات رسیده است از این رو آموزشگاه توجه ویژه ای به این کنسرت های آموزشی دارد و تاثیر آن بار ها به اثبات رسیده است.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *