نت آهنگ برای ویولن / آموزشگاه موسیقی منظومه

سوردین چیست آموزشگاه موسیقی

اگر به دنبال نت آهنگ برای ویولن هستید امروز در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه با ما همراه باشید تا چند نت برای ساز ویولن و نیز توضیحاتی برای اجرای نت های مختلف روی ساز خود داشته باشید در میان انبوهی از نت هایی که برای ساز های مختلف در فضا اینترنت وجود دارد یافتن نتی که برای شما و ساز شما مناسب باشد نیازمند اندکی تامل است که در زیر به برخی از این ملاحضات خواهیم پرداخت.

( عکس از کنسرت هنرجوان ویولن آموزشگاه منظومه )

نت آهنگ برای ویولن

در ادامه توضیحاتی برای انتخاب مناسب نت برای هر سازی را خواهیم داشت که می تواند بسیار مهم باشد تا بتوانید نت مناسب برای سازتان را بهتر انتخاب نمایید و همچنین چند نت آهنگ برای ویولن را برای شما دوستان در نظر داریم.

در انتخاب نت آهنگ برای ویولن یا برای سازتان حال هر سازی که می خواهد باشد بایستی چند مورد را زیر نظر داشت و رعایت نمود که در ادامه خواهیم دید :

انتخاب نت مناسب برای ویولن

نخست و مهم تر از هر چیز دیگر در انتخاب نت برای نواختن روی ساز خود بایستی به سطح نوازندگی خود توجه داشته باشید رعایت این موضوع بسزار حائز اهمیت است چرا که در وهله نخست نتی که از سطح نوازندگی شما بالاتر باشد را خیلی زیبا نخواهید توانست که بنوازید و این خود می تواند بسیار به بی انگیزگی در نوازندگیتان بیانجمد از سویی و مهم تر از آن این است که نواختن نت های بالا تر از سطح خود می تواند برای نوازندگی شما در آیند مضر باشد و طرقه نوازندگی صحیح شما را تحت شعاع قرار دهد.

– موضوع مهم دیگر که باید به آن توجه داشت انتخاب نت های مناسب برای هر ساز است چرا که هر سازی در محدوده مناسب تری نت نویسی می گردد تا هم نواتنش برای آن سازز مورد نظر راحت تر باشد و یا در آن محدوده مورد نظر در هر سازی می تواند یک نت زیبا تر یا بدتر صدا دهد و این خود اهمیت انتخاب نت برای هر سازی را مشخص می کند.

– مورد بعدی توجه به تفاوت نت های مختلف با آهگ ها یا قطعاتی است که شنیده اید ، نت های به نسبت های مختلف می توااند دارای تنظیم های متفاوتی باشد که این موضوع می تواند باعث این شود که نتی را که می نوازید با آهنگی که شنیده اید فرق داشته باشد از این روی سعی کنید نت ها را بر اساس شنیده های خود ننوازید و بر اساس آموخته های نوازندگی خود به آن ها بپردازید.

– مورد مهم و بسیار حائز اهمیت این است که نت ها را کامل و درست و با رعایت تمامی مورادی که آموخته این بنوازید و در اجرای آن ها هم با ریتم و هم با تکرار و تمرین به سطح معقول اجرای قطعه برسید.

چند نت آهنگ برای ویولن

در زیر برخی از نت هایی که برای نوازندگی ساز ویولن مناسب است را برای شما عزیزان قرار می دهیم تمامی نت های در سطح ساده تنظیم شده تا همه دوستان بتوانند از آن ها بریا نوازدگی روی ساز خود بهره ببرند .

آهنگ سکرت گاردن برای ویولن

نت سکرت گاردن

آهنگ جمعه برای ویولن

نت آهنگ جمعه

 

آهنگ دریاچه قو برای یولن

نت آهنگ دریاچه قو

آهنگ میدولندز برای ویولن

نت آهنگ میدولندز

5/5

۰ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *