سینتی سایزر چیست ؟

آموزش کیوبیس

در پی سوال عده ای از دوستان و همراهان در آموزشگاه موسیقی منظومه درباره این که سینتی سایزر چیست ؟ امروز قصد داریم در مورد این سوال صحبت کنیم و در مورد سینتی سایزر اندکی بیشتر بدانیم با ما همراه باشید ، در ضمن می توانید اگر سوالی در این باره داشتید در ادامه همین مطلب مطح نمایید یا از مشاوره تلفنی با مشاورین آموزشگاه بهرمند شوید.

سینتی سایزر چیست ؟

سینتی سایزر را می توان دستگاه یا وسیله ای دانست که قادر است صداهای متفاوت با طور موج های مختلف را تولید کند البته این صدا ها به صورت الکترونیکی بوده و قابل تبدیل و ورود به امپلی فایر یا دیگر ابزار های پخش صدایی است.

سینتی سایزر قادر صدای های مختلف الکترونیکی را با زیر و بمی های مختلف تولید کند که بسته به کاری که با خروجی آن داریم می تواند متفاوت باشد.

سینتی سایزر همچنین قادر است صدای مختلف انواع ساز های موسیقی و همچنین صداهایی شبیه به صدای انسان و یا حتی صداهایی که شاید اصلا هیج مشابهی ندارند را تولید و اجرا نماید.

سینتی سایزر از طریق تولید صداهای الکترونیکی و گاهی ترکیب و یا ادغام آن ها قادر است صداهایی تولید کند که شاید گاهی خیالی بوده و همانطور که گفتیم شاید هیچ مشابهی نداشته باشد.

شکل سینتی سایزر ها می تواند متفاوت باشد که معمولا با ابزاری شبیه به کلاویه های پیانو قادر است صدا های مختلف را تولید نماید البته الزاما اینگونه نیست.

سینتی سایزر را می توان یک ساز الکترونیکی کاملا تخصصی دانست که با تکنولوژی قادر است صداهایی را که با سازها تولید می شود در غالب یک ساز به ما بدهد که بسیار می تواند مورد استفاده موسیقی دانان یا کارهایی که با صدا سروکار دارد قرار بگیرد و خواسته های همه را به بهترین شکل مرتفع گرداند از این حیث شاید هخیچ سازی را با این قابلیت و با خروجی به این شکل نداشته باشیم.

امیدواریم مطلب سینتی سایزر چیست برای شما مفید بوده باشد شما عزیزان می توانید سوالات خود را ذیل این مطلب مطرح نماید یا اگر اطلاعاتی کامل تر داشته باشید با ما در میان بگذارید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *