بهترین روش آموزش پیانو در آموزشگاه موسیقی منظومه

یکی از دوره های ویژه ای که به طور کاملا تخصصی در آموزشگاه موسیقی منظومه برگزار می گردد دوره های آموزش پیانو است بهترین روش آموزش پیانو شامل بخش های مختلف تخصصی برای آموزش موسیقی کودک و همچنین آموزش پیانو برای بزرگسالان است ، این دوره های در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته به آموزش صفر تا صد پیانو می پردازد تا آموزش این ساز برای همگان به صورت تخصصی مقدور باشد.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

پیانو

در مورد ساز پیانو شاید خیلی نیازی به معرفی نباشد یکی از سازهای بسیار دلنشینی که تقریبا در همه جای دنا جزء پر طرفدار ترین ساز ها است و صدای آن برای همگان آرامش بخش و جذاب است. مکانیزم تولید صدا در این ساز هر چند خیلی با دقت طراحی شده است اما خیلی پیچیده نیست یعنی فشار انگشتان روی کلاویه ها باعث ایجاد حرکت در چکش هایی می شود که مختص هر سیم تنظیم شده است و سیم مورد نظر نیز برای نت خاصی که نیاز است کوک شده است به این ترتیب با فشردن کلید مورد نظر به نتی که در نظر داریم خواهیم رسید.

پیانو یکی از قدیمی ترین سازها در عرصه موسیقی است که به علت قابلیت های خاصی که دارد در زمره سازهای عمومی حتی در دانشگاه های موسیقی قرار گرفته است ،  قدرت اجرای آکورد ها در کنار ملودی به زیبایی و سادگی باعث شده است تا هم بسیار کامل تر و هم بسیار بر توانایی های این ساز بیفزاید و از سویی نیز صدای دلنشین و کاملی را برای شنونده مهیا می کند.

بهترین روش آموزش پیانو

آموزش پیانو به عنوان یکی از سازهای تخصصی در آموزشگاه موسیقی منظومه مد نظر است و ما در اینجا این ساز را به صورت کاملا طراحی شده و با روندی مشخص و اصولی پیش می بریم. بهترین روش آموزش پیانو از سویی بایستی بسیار اصولی باشد چرا که این ساز به عنوان ساز مادر مورد توجه است و آموزش های تخصصی موسیقی بر پایه این ساز استوار می گردد و از سویی نیز کلاس ها باید از جذابیت خاص خود برخوردار باشد تا برای هنرجویان جذاب باشد.

آموزش های تخصصی پیانو برای سه گروه سنی مد نظر است :

کودک

برای کودکان آموزش پیانو به طور خاصی طراحی گردیده تا هم آموزش درست و اصولی مد نظر باشد و هم در این سنین بیشترین میزان جذب و علاقمندی در کودک را شاهد باشیم برای این منظور اساتیدی این کلاس را برعهده دارند که تخصصا در کار با کودک متبحر و آموزش دیده هستند و برای پیانو کودک طرح درس ویژه ای طراحی گردیده است.

نوجوان

از آنجاییکه این سنین حال و هوای خاصی را می طلبد اساتید و روش های آموزشی که در این دوره مد نظر هستند تماما طراحی شده مناسب این سنین است از آهنگ ها و قطعاتی که با هنرجویان کار می شود تا روش های و بک های اجرایی روی پیانو.

بزرگسال

برای بزرگسالان نیز اساتید مجزایی هماهنگ شده است تا هم روش ها و مواردی را مناسب و مقتضی است بیاموزند و هم تمرینات و آموزش ها طوری هماهنگ شود تا با کار و مشغله های روزمره برگسالان هماهنگ باشد و حتی گاهی تایم های خاصی هم بریا این مورد در نظر گرفته می شود.

کلاس پیانو

کلاس پیانو مجموعه ای است از تمامی مواردی که شامل روانشناسی موسیقی و جنبه های مختلف انگیزشی در دروس پیانو است که در آموزشگاه موسیقی منظومه برای برقراری ارتباط بهتر هنرجو و استاد و در نهایت بازدهی بالای کلاس ها صورت می گیرد.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

کلاس پیانو هم برای سن های مختلف برنامه ریزی شده است و هم برای روزها و ساعات مختلف در روز تا همگان بتوانند با بهره گیری از کلاس ها بیشترین استفاده را از کلاس ببرند.

آموزش پیانو در کلاس های پیانو از سطوح مبتدی شروع می گردد و تا مراحل پیشرفته پیانو نوازی و آهنگسازی ادامه دارد که تمامی مراحل شامل صفر تا صد آموزش در این دوره ها انجام می شود.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *