آموزش کیبورد در آموزشگاه موسیقی منظومه

کیبورد آموزشگاه موسیقی منظومه

برای آموزش کیبورد در آموزشگاه موسیقی منظومه دوره های کاملا ویژه و تخصصی طراحی گردیده است به نحوی که هنرجویان می توانند با شرکت در این دوره ها از صفر تا صد نوازندگی تخصصی این ساز را بیاموزند که شامل چند دوره پیوسته می گردد که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

کیبورد

کیبورد یا ارگ از دسته سازهای غربی و به نوعی از خانواده سازهای کلاویه ای محسوب می گردد که از گذشته تا کنون به اشکال مختلف وجود داشته است کیبورد های قدیمی خیلی مکانیزم ساده ای داشتند و با فشرده کلیدها یک نت خاص را که در آن تنظیم شده بود به نوازنده می دادند ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی در ساخت کیبورد ها هم تحولی عظیم رخ داده است به گونه ای که شما با در اختیار داشتن این ساز قادر خواهید بود صدای اکثر ساز ها را به بهترین نحو در اختیار داشته باشید و همچنین با قرار دادن امکاناتی نظیر ریتم ها و یا ترکیب صدا های مختلف شما را قادر می سازند تا با با کیبورد خود حتی آهنگسازی کنید و افکت های مختلف صدایی را  تولید نمایید.

سازهای الکترونیکی

از این روست که اکنون آموزش کیبورد فقط محدود به نوازندگی خالی آن نیست و خیلی جنبه های اموزشی دیگر را نیز در بر می گیرد که در کلاس کیبورد آموزش داده می شود و در این مورد شاید بتوان گفت کلاس کیبورد یکی از کلاس های تخصصی است که نیاز به آموزش ویژه دارد.

آموزش کیبورد

آموزش کیبورد در آموزشگاه موسیقی منظومه در دوره های خاصی که برای آموزش آن از مبتدی تا پیشرفته در نظر گرفته شده است پیش می رو و هنرجو می تواند با شرکت در دوره های آموزش کیبورد از ابتدا هم با نوازندگی آن آشنا شود و هم تکنیک های مختلف روی ساز را بیاموزد.

در ادامه نیز آمزش ها شامل آموزش آکورد های مختلف و تخصصی و همچنین نحوه ساخت وآموزش آکورد های مختلف روی کیبورد می شود که فرد را قادر می سازد تا بتواند به راحتی آهنگی را که در ذهن دارد پیاده نماید.

کلاس پیانو آموزشگاه موسیقی منظومه
( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

آموزش کیبورد در این سطح هم نیاز به علاقه دارد و هم نیاز به تمرین کافی تا در نوازندگی روی ساز به تبحر کافی برسید. آموزش ها همچنین شامل اجرا ها و کنسرت های تک نوازی و گروهی نیز می شود تا هنرحجو بتواند آموخته های خود را به ظهور برسان د واستعداد خود را محک بزند.

کلاس کیبورد

کلاس های کیبورد در کلیه روزهای هفته در آموزشگاه برگزرا می گردد و علاقمندان می توانند با تماس با شماره های آموزشگاه از تایم های خالی مطلع شوند و همچنین می توانید از مشاوه حضوری برای انتخاب ساز یا راهنمایی در زمینه آموزش کیبورد که به طور رایگان در آموزشگاه برگزار می گردد استفاده نمایید.

کلاس کیبورد همچنین در سطوح مخلف و در سنین مختلف آموزشی برگزار می گردد که حتی برای کودکان نیز آموزش کیبورد شامل طرح درس ویژه و شامل آموزش هایی مناسب سنین پایین می باشد تا آموزش ها برای این سنین ملموس تر و جذاب تر گردد.

5/5

۲ پاسخ

  1. سلام
    آیا آموزش آنلاین هست؟ و یا اگر نیست تو کدوم شهر و استان هست.
    دقیقاً چه نوع کیبوردی«مارک کیبورد»رو آموزش میدید

    1. سلام
      آموزش هم آنلاین داریم و هم حضوری
      مارک کیبورد فرقی ندارد به هر مارکی می تونید یاد بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *