نت آهنگ عشق نهانی

نت گل سنگ

در زیر و در ادامه مطلب نت آهنگ عشق نهانی را خواهیم داشت که ازآهنگ های بسیار زیبای است که در آموزشگاه موسیقی و در کلاس های مختلف و ساز های مختلف آموزش داده می شود . نواختن این قطعه با همه ساز ها از جمله ساز های ایرانی و یا سازهای غربی میسر است و با هر سازی زیبا است.

نت آهنگ عشق نهانی

در اینجا می توانید نت آهنگ عشق نهانی را دریافت نمایید و با ساز خود بنوازید فقط بایستی قبل از نواختن آن به مواردی که در ادامه مطلب عنوان می گردد دقت و توجه داشته باشید تا بتوانید به راحتی و زیبایی آن را اجرا نمایید.

در ضمن علاقمندان می توانند برای دریافت قطعات و نت دیگر قطعات به بخش دانلود نت موسیقی مراجعه نمایند و از نواختن دیگر قطعات پاپ یا ایرانی که در این بخش وجود دارد لذت ببرند.

توجه داشته باشید که برای قطعات تنظیم های مختلفی می تواند وجود داشته باشد که بنا به سطح نوازنده می تواند دشوار ، متوسط و یا ساده باشد در اینجا ما تنظیم های ساده قطعات را قرار می دهیم تا همه هنرجویان و با هر سطحی بتوانند از نواختن آن ها لذت ببرند ولی همانطور که گفتیم توجه به نکات نوازندگی و تکرار و تمرین می تواند بسیار عامل مهمی برای زیباتر نواختن هر قطعه ای باشد.

نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

– انتخاب درست قطعات

نخست و قبل از هر چیزی همانطور که بسیار تاکید کرده ایم بایستی هر قطعه ای را با توجه به سطح نوازندگی خود برگزینید و دقت داشته باشید که نواختن قطعات پیچیده و دشوار به هیچ وجه به پیشرفت شما کمکی نخواهد کرد بلکه می تواند برای آینده نوازندگی شما نیز بسیار مضر باشد ، می توانید برای این موضوع و برای نواختن قطعات مناسب در سطح نوازندگیتان با استاد خود مشورت کنید و هر زمانی که استاد صلاح دید نواختن هر قطعه ای را آغز نمایید.

– بازبینی نت ها

در مرحله بعد بایتسی قطعه ای را که انتخاب می کنید یک باز بازبینی نموده و به لحاظ ریتم و نت های موجود در آن بررسی نمایید و هر نتی را که زمان آن ار نمی دانید و یا جای نت را روی سازتان نمی شناسید ، قبل از آغاز نواختن چک کنید و مروری کلی نمایید.

– تمرین مجزای هر بخش

بعد از آن می توانید شروع به نواختن قطعه نمایید ولی در این بخش هم توصیه ما این است که هر بخشی را به طور مجزا تمرین کنید و همه نت ها را پی در پی ننوازید ، سعی کنید بعد از تسلط به هر بخشی به سراغ بخش های بعدی بروید و در نهایت بخش های قبلی را نیز پیوسته با آن بنوازید.

– تمرین و تکرار

برای نواختن زیباتر هر قطعه ای می بایست تا تسط کافی روی کل قطعه داشته باشید و این تسلط نیز با تمرین و تکرار به دست می آید گس تا می توانید بخش های مختلف را بارها و بارها تمرین کنید و روی بخش هایی هم که مشکل دارید بیشتر تمرین داشته باشید.

– دقت به حس قطعه

در نهایت و پس از تسلط نسبی روی قطعه سعی کنید تا هر چقدر که می توانید قطعه را با احساس تر بنوازید و سعی کنید تا تکنیک هایی را که روی ساز خود آموخته اید وارد  قطعه نمایید تا بهتر و زیبا تر گردد.

امیدواریم که از نت آهنگ عشق نهانی لذت برده باشید با ما همراه باشید با نت ها و آکورد های قطعات مختلف که در ادامه و در پست های بعدی خواهیم داشت.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *