نت آهنگ گل گلدون من

یادگیری موسیقی استعداد می خواهد

در ادامه مطلب می توانید نت آهنگ گل گلدون را دریافت نمایید این آهنگ از آهنگ های خاطره انگیزی است که نواختن آن با همه سازها زیباست و تنظیم های مختلفی نیز برای سازهای مختلف دارد. در پی درخواست متعدد دوستان در این بخش نت این قطعه زیبا را خواهیم داشت و در ادامه نکاتی را نیز برای نواختن آن خاطر نشان خواهیم کرد. برای دریافت نت های بیشتر می توانید به بخش دانلود نت موسیقی مراجعه نمایید.

آهنگ گل گلدون من

قطعه زیبای گل گلدون کاری است فوق العاده از کارهای فریبرز لاچینی که با شعری از فرهاد شیبانی به زیبایی هماهنگ شده است. ترکیب این شعر به همراه آهنگسازی زیبای آن به علاوه حس زیبای قطعه باعث شده است تا در خاطر همگان ثبت گردد.

نواختن این قطعه با تمامی سازها امکان پذیر است با سازهای ایرانی یا حتی سازهای غربی به زیبایی نمود دارد و نواختن آن برای هنرجویان بسیار جذاب می باد و از این روست که بسیاری از هنرجویان دوست دارند که سرعتر نواختن آن را بیاموزند از این رو در این پست نت آهنگ گل گلدون را به صورت ساده قرار داده ایم تا همگان بتوانند از نواختن آن لذت ببرند.

نت آهنگ گل گلدون من

در این بخش می توانید نت آهنگ گل گلدون را با تنظیم از استاد مهدی زنگنه دریافت نمایید در ضمن برای آن دسته از عزیزانی که دوست دارند همراه قطعه صدای آن را نیز داشته باشند می توانند با کلیک روی فایل صوتی موسیقی گل گلدون از شنیدن آن لذت ببرند.

نت گل گلدون من

این نت به طوری تنظیم شده تا در محدوده اکثر ساز ها باشد تا با ساز های مختلف بتوانید آن را بنوازید همچنین تنظیمی متوسط است که برای هنرجویانی که تازه موسیقی را شروع کرده اند خیلی سخت نباشد ولی در هر صورت برای نواختن آن بایستی تا اصول اولیه نواختن در ساز خود را بدانید و قادر باشید تا نت های این محدوده را به درستی روی ساز خود پیاده نمایید.

نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

1- در این قطعه پرش چند نت را داریم که جملات اول اینگونه آغاز می گردند ، برای اجرای بهتر این قطعه بایستی تا این پرش ها را بسیار روان و درست انجام دهید تا به صورت یکنواخت به گوش برسد. یکنواختی و روان نواختن در بیشتر جاهای قطعه و در جملات مختلف باعث زیبایی دو چندان آن خواهد شد.

2- بهتر است که برای نواختن بهتر نت های مختلف ، به شنیده های خود خیلی تاکید نداشته باشید و فقط سعی کنید تا بر اساس نت ها و زمان های درست آن را انجام دهید چرا که نت های در تنظیم های مختلف اندکی تفاوت دارند و از این روست که شاید خیلی وقت ها با آنچه که در ذهن شماست تفاوتهای حس شود از این روست که تاکید می کنیم که نت ها را آنگونه که می بینید و درست و صحیح اجرا نمایید.

3-بخش مهمی از حس قطعات در تکرار های آنها نهفته است سعی کنید همه تکرار ها را دقیق انجام دهید تا بتوانید قطعه ای کامل و با حس داشته باشید که هم خودتان و هم دیگران از شنیدن آن لذت ببرند. در نت آهنگ گل گلدون نیز این تکرار ها بایستی رعایت گردد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *