مرکز آموزش گیتار غرب تهران / آموزشگاه موسیقی منظومه

آموزشگاه موسیقی در تهران

آموزش گیتار

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش گیتار غرب تهران ، اقدام به برگزاری دوره های ویژه گیتار نمورده است.

برنامه های مدونی که برای آموزش تخصصی گیتار در نظر گرفته شده است شامل موارد زیر می گردد :

آموزش تخصصی گیتار در کلیه سبک ها ائم از پاپ، کلاسیک، فلامنکو، راک و.

برنامه آموزش تفکیکی گیتار در دو رده سنی کودک و بزرگسال

دور های ویژه گیتار ( فشرده و خاص )

اساتید ویژه خانم و آقا در رده ها و سبک های مختلف

در راستای برگزاری کلاس ها با بیشترین بازدهی در سنین مختلف آموزشگاه در هر یک از موارد بالا اقدام به برنامه های خاصی نموده تا هم کیفیت آموزش را بالا ببرد و هم باعث ایجاد بیشتر انگیزه در مدت زمانی کوتاه گردد تا هم کلاس ها جذابیت خاص خود را برای سنین مختلف داشته باشند و هم از بیشترین میزان بازدهی بهره ببرند.

آموزش تخصصی در سبک های مختلف در مرکز آموزش گیتار غرب تهران

گیتار از دسته سازهای غربی و از خانواده سازهای زهی غربی می باشد.

قابلیت بالای این ساز در اجرای سبک های مختلف باعث شده تا همه سلیقه را در بر بگیرد.

(کنسرت هنرجویان منظومه )

از سویی اما آموزش گیتار گاهی خیلی سطحی می گردد و به آموزش هایی ابتدایی در سبک های پاپ خلاصه می گردد که در ابتدا شاید خوب به نظر بیاید اما در ادامه جذابیت خود را برای هنرجویان از دست می دهد بگونه ای که بسیار شاهد ان هستیم که خیلی افراد آموزش این ساز را در مراحل اولیه رها کرده و به چند اهنگ یا قطعه ای که می نوازند بسنده می کنند.

در تخصصی ترین مرکز آموزش گیتار غرب تهران ما سعی بر ان داشته ایم تا آموزش این ساز را از یکنواختی خارج کرده و از قابلیت های گیتار در اجرای سبک های مختلف بهره ببریم.

وسعت اجرا روی این ساز به حدی است که به جرات می توان گفت همه سلیقه ها را در بر می گیرد و شاید کسی را نتوان پیدا کرد که به نوعی یا در سبکی خاص ، صدای این ساز را دوست نداشته باشد.

از این رو ما برای این ساز سبک های مختلف آموزشی را طراحی کرده ایم که افراد بتوانند با مشاوره دست اساتید ، از همان ابتدا وارد سبکی که دوست دارند بشوند.

از اساتید مجرب در کلیه سبک های آموزشی نیز برای آموزش این ساز در آموزشگاه دعوت به عمل آمده است تا آموزش گیتار توسط استاد مجرب در سبک خاص خود صورت گیرد.

برنامه آموزش تفکیکی گیتار در دو رده سنی کودک و بزرگسال

کودکان سبک و سیاق آموزش خود را می طلبند و بزرگسالان نیز علایق و سلیقه هایی دارند که باید در اموزش لحاظ گردد.

ازاین رو در مرکز آموزش گیتار غرب تهران ما سعی بر آن داشته ایم تا روش آموزشی برای هر سنی را جداگانه طراحی و ارائه نماییم.

(کنسرت هنرجویان منظومه )

انتخاب قطعات و شیوه نوازندگی متفاوت در رده های سنی بزرگسالال یا کودک به تشویق و ترغیب بیشتر هنرجویان در آموزش گیتار می انجامد و باعث می شود تا هنرجویان با میل و رغبت بیشتری به کلاسشان ادامه دهند.

از سویی ارائه یک روش اموزشی ثابت برای همه گروه های سنی اشتباهی است که معمولا به سرخوردگی در کلاس ها می انجامد.

دوره های ویژه گیتار ( فشرده و خاص )

برای آن دسته از دوستانی که به هر دلیل محدودیت تایمی دارند و یا دنبال آموزش خاصی در گیتار هستند این دوره های طراحی شده است.

برنامه های آموزشی در این دوره ها بر اساس نیاز و بر طبق هر فرد پیش می رود.

دوره های خاص آموزشی برای شرکت در امتحانات ورودی دانشگاه ها یا مراکز و یا آموزش های خاص و کلاسیک در آموزشگاه برگزار می گردد.

آموزشگاه موسیقی

(کنسرت هنرجویان منظومه )

دروه های فشرده نیز برای دوستانی که می خواهند زودتر به نتیج برسند وجود دارد که البته در این مورد خاص تایمی که برای تمرین می گذارند نیز از سوی آموزشگاه مدیریت می گردد.

اساتید ویژه خانم و آقا در رده ها و سبک های مختلف

برای دوستانی که به هر دلیل با استاد آقا و یا استاد خان راحت تر باشند ، آموزشگاه در کلیه سبک های آموزشی این امکانانتخاب را قرار داده است.

ضمن استفاده از راهنمایی مشاورین آموزشگاه همچنین می توانید برای انتخاب سبک یا استاد در هر مرحله از یک جلسه مشاوره رایگان از سوی آموزشگاه بهرمند گردید.

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش گیتار غرب تهران همه روزه آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما می باشد یا اگر به دنبال آموزش گیتار در یوسف آباد هستید می توانید از مشاوره حضوری بهرمند شوید.

 

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *