دانلود نت آهنگ اشک ها و لبخند ها و نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

آموزش سازدهنی

در ادامه مطلب می توانید با دانلود نت آهنگ اشک ها و لبخند ها این آهنگ زیبا را به راحتی دریافت کرده و بنوازید.در آموزشگاه موسیقی منظومه در همه کلاس های آموزشی سعی بر آن است تا هنرجویان در کنار همه تمرین هایی که برای یادگیری موسیقی ضروری است همچنین بتوانند با نواختن آهنگ های نام آشنا و زیبا از نواختن آن ها لذت ببرند تا نوازندگی و یادگیری موسیقی توام با حس زیبای قطعه نوازی نیز باشد.

آموزش سازدهنی

یکی از آهنگ هایی که برای سطوح مبتدی تا متوسطه بسیار مناسب و زیبا تنظیم شده است ، تنظیم زیبای زیر از آهنگ اشک ها و لبخند هاست که شما عزیزان در سطوح مختلف نوازندگی می توانید از نواختنش لذت ببرید.

در این قططعه و این تنظیم خاص سعی بر آن بوده تا هم به راحتای قابل اجرا باشد و هم آن را بتوان با همه ساز ها نواخت.

از این رو می توانید این اهنگ را با همه ساز ها بنوازید. البته برای سازهایی مثل پیانو و یا کیبورد ، دانستن آکورد آن نیز لازم است.

دانلود نت آهنگ اشک ها و لبخند ها

در زیر می توانید این آهنگ زیبا را دانلود کرده و در ادامه با رعایت مواردی که برای نواختن آن آمده به راحتی و زیبایی آن را بنوازید.

نت آهنگ اشک ها و لبخند ها

 

نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

در زیر نکاتی برای اجرای بهتر قطعه آمده که با رعایت آن ها حتما بهرت قادر به اجرای نت آهنگ اشک ها و لبخند ها خواهید شد از این رو توجه به این نکات را برای همه قطعه ها توصیه می کنیم :

1-توجه به زمان بندی و تعداد ضرب هر نت

در این قطعه نت های سفید ، سیاه و چنگ وجود دارد که بایستی طبق همان و با ضرب درست اجرا شوند.

همچنین در این قطعه نت های نقطه دار وجود دارد.

یادگیری موسیقی استعداد می خواهد

نقطه هر گاه جلی هر نتی بیاید ، نصف ارزش زمانی آن نت را به خودش می افزاید یعنی مثلا نت های سفیدی که نقطه دار باشند بایستی که به اندازه یک ضرب اضافه تر اجرا گردند و این بدان معنی است که نت های سفید نقطه دار به اندازه سه ضرب اجرا می شوند.

2-توجه به خطوط اتحاد

همانطور که می دانید خط اتحاد روی دو نت هم نام می آید و ارزش زمانی آن ها را به یکدیگر اضافه می کند.

مثلا دو نت سفید که با خط اتحاد به هم وصل شده باشند به جای دو اجرای دو ضربی ، به صورت یک نت چهار ضربی اجرا می گردند.

3-رعایت سکوت ها

در این تنظیم سکوت چنگ وجود دارد و بایستی به اندازه همان نت چنگ یعنی نیم ضرب سکوت گردد.

4-توجه به نت های دیز دار و بمل دار

نت هایی که با علامت دیز مشخص شده اند بایستی به اندازه نیم پرده بالاتر اجرا شوند و نت هایی که با علامت بمل مشخص شده اند بایستی نیم پرده بم تر اجرا گردند.

نت آهنگ اشک ها و لبخند ها که در بالا قرار داده شده است تنظیمی ساده از این نت است تا برای همه سطوح قابلیت اجرا داشته باشد امیدواریم که از اجرای آن لذت ببرید همچنین می توانید با مراجعه به بخش دانلود نت موسیقی ، نت دیگر آهنگ های پاپ و کلاسیک را مشاهده نمایید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *