آموزش پیانو در آموزشگاه موسیقی

آموزش پیانو

آموزش پیانو در آموزشگاه موسیقی

پیانو در آموزشگاه موسیقی از اصلی ترین ساز ها می باشد و معمولا آموزشگاه ها برای آموزش آن برنامه ها و طرح های مدونی دارند.

آموزش پیانو در همه جای دنیا از اهمیت خاصی برخوردار است.

آموزش آن را در همه سنین توصیه می کنیم.

آموزشگاه موسیقی یوسف آباد3

برای سنین مختلف در آموزشگاه موسیقی برنامه های مجزا با اهدافی گاها متفاوت دنبال می شود.

در سنین پایین تر معمولا بر آموزش اصولی موسیقی و نیز علاقه مندی و در سنین بالاتر مواردی برای ایجاد حس بهتر در برنامه ها قرار می گیرد که درباره هر یک مفصل صحبت خواهیم کرد.

آموزش پیانو کودک در آموزشگاه موسیقی

آموزش پیانو کودک در آموزشگاه موسیقی منظومه یکی از مواردی است که به طور تخصصی برنامه ریزی گردیده است و برای آموزش این ساز در سنین پایین تر اساتیدی مختص کودکان در نظر گرفته شده است که حساسیت های کار با کودکان را درک کرده و در کار رعایت می نمایند.

همچنین اساتید موسیقی کودک به مواردی که برای ایجاد انگیزه و در کل روانشناسی کودک لازم است مسلط هستند.

در کار با کودکان علاوه بر اینکه بایستی اصول رعایت گردد ، مواردی مانند تربیت نوازندگی نیز بیشتر مورد تاکید است چرا که اگر این موارد در سنین پایین درست شکل نگیرد در آینده می تواند لطمه های جبران ناپذیری برای نوازندگی داشته باشد.

آموزشگاه یوسف آباد

در کل کار با کودک در همه زمینه ها دشوار تر است چرا که کودکان از روحیه حساس تری برخوردارند و کوچکترین مشکلات در تدریس می تواند آثار بدی در آنها داشته باشد.

این مورد مخصوصا در موسیقی که تماما با حس سروکار دارد بسیار بیشتر نمود پیدا می کند و از این روست که تاکید ما در سنین پایین تر و حساسیت در انتخاب اساتید بیشتر است.

تمرین در منزل

برای کودکان همچنین نحوه تمرین کردن در منزل نیز متفاوت است و مواردی نیز برای والدین در نظر گرفته شده است تا در منزل با کودک کار شود.

چرا که کلاس های آموزشگاه موسیقی در هفته یک بار برگزار می شود ولی کودک بیشتر وقت تمرینش را در منزل سپری می کند از این لحاظ لازم است که والدین نیز مواردی را بیاموزند و در منزل روی تمرین کودک نظارت داشته باشند.

والدین عزیز دقت داشته باشید که لازم نیست در همه حالت تمرین های فرزندتان را چک کنید چرا که هر جا لازم باشد اساتید موارد را به شما گوشزد می کنند و بایستی که همان ها چک شود.

جدای از آن درست نیست که هر جا نظر خود را به کودک تحمیل کنید و خیلی جاها لازم است که کودک در تمرین آزاد باشد و فقط موارد و جاهایی را که استاد گفته با او چک کنید.

آموزش پیانو بزرگسالان در آموزشگاه موسیقی

آموزشگاه موسیقی منظومه از تخصصی ترین مراکز آموزش پیانو می باشد که در آن اساتید پیانو برتر تهران همه روزه و در ساعات مختلف به تدریس پیانو در سبک ها و در سطوح مختلف می پردازند.

برای آموزش پیانو در آموزشگاه موسیقی ما برنامه ها و طرح درس هایی متنوع و جذاب توسط اساتید طراحی گردیده است.

زنگ آموزشگاه منظومه

هنرجو پس از ورود به آموزشگاه موسیقی از لحاظ سطح و علایق مورد بررسی قرار می گیرد و وقتی مشخص گردید که در چه سطح و در چه سبکی هست ، برنامه متناسب با آن انتخاب می گردد و با معرفی استاد در آن سبک و سطح از سوی مشاورین آموزشگاه موسیقی ، به کلاس های مربوطه وارد می شود.

اساتید پیانو که در آموزشگاه موسیقی ما مشغول به فعالیت هستند از دانش آموختگان موسیقی و با تجربه در آموزش ساز پیانو می باشند.

سطوح مختلف نیز در آموزشگاه موسیقی به اشکال مختلف بررسی گردیده و پس از مشخص شدن ، طرح درس آموزشی ارائه می گردد.

در هر دوره سطح فرد مشخص می گردد و بر اساس آن میزانی که هنرجو بایستی پیشرفت کند نیز معلوم می شود. در پایان هر دوره تمامی هنرجویان مورد ارزیابی قرار می گیرند و اهداف آموزشی که بایستی به آن برسند بررسی می شود.

اگر هنرجو به سطح مورد نظر رسیده باشد برنامه ادامه می یابد و اگر مشکلی وجود داشته باشد بررسی می شود و دلایل آن مورد ارزیابی قرار می گیرد و در ترم های بعدی هنرجو ، همه این موارد لحاظ می گردد تا روند آموزش همیشه بهتر پیش رود.

در آموزشگاه موسیقی هنرجویان برتر هر دوره مشخص می گردند و سعی می شود تا علل قوت آنها نیز تقویت گردد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *