فرید رشیدی مدرس آواز کلاسیک ، تومبا و پرکاشن

مدرس آواز

استاد فرید رشیدی متولد 1362 می باشند
از سال 1377 آموزش موسیقی را با ساز گیتار فلامنکو نزد استاد حامد پور ساعی آغاز نمود و در ادامه آموزش آواز را نزد استاد محمد رضا صادقی پی گرفت.
همچنین مبانی آهنگسازی و ارکستر اسیون نزد استاد پور ساعی و پرکاشن و ساز های کوبه را نیز نزد استاد همایون نصیری فرا آموخت و هارمونی جاز را در خدمت استاد میلیکیان گذراند.
وارد دانشگاه شده در ابتدا مدرک کاردانی و سپس مدرک کارشناسی خود را دریافت نمود در سال 1385 در طول این مدت با گروه های مختلف موسیقی همکاری داشته همچنین عضو موسسین و سرمایه گذاران گروه موسیقی فروهر که در سال 1388 تشکیل گردید میباشد که تا کنون 3 کنسرت در تالار حرکت، منظومه خرد و فارابی اجرا نموده است .
فعالیت اصلی ایشان در زمینه آهنگسازی ، تنظیم ، میکس و مسترینگ قطعات موسیقی میباشد که تا کنون آلبوم های تمنایی برای بیداری معرفی وقتی هستی ، وقتی هستی 2 را در کارنامه خود ثبت نمود.
با اخذ کارت تدریس از وزارت ارشاد اسلامی تدریس موسیقی را از سال 1382 با آموزش گیتار پاپ و تئوری موسیقی و همکاری با گروه های سرود مدارس آغاز نمود .
از سال 82 تا 85 برای بالا بردن درک احساسی خود وارد تئاتر شده در ابتدا با استاد علی یدالهی (کارگردان و بازیگر تئاتر) و در ادامه نقالی را استاد داوود فتح علی بیگی(کارگردان و رئیس سابق اداره تئاتر) فرا آموختند در این سال ها اجرا هایی در سالن سنگلج ، سالن نمایش تئاتر خانه هنر مندان و فارابی داشته اند.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *