آموزشگاه موسیقی کودکان یوسف آباد

کلاس فلوت کودکان

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی کودکان یوسف آباد سال ها است که هم در این زمینه و هم در زمینه آموزش های پس از دوره کودکان فعالیت دارد ما در آموزشگاه تمامی دوره های لازم را برای کودکان در نظر گرفته ایم به این ترتیب فرزند شما می تواند بدون هیچ پیش نیازی وارد کلا ا شود و تمامی آموزش های لازم و اولیه را بگذراند و سپس در بخش بعدی وارد آموزش های تکمیلی و نوزاندگی در ساز تخصصی گردد در زمینه انتخاب ساز نیز با ما کمک از مشاورین آموزش زبده و تست انتخاب ساز به شما کمک می کنیم تا بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

آموزش موسیقی کودک

موسیقی در کل مقوله حساس و ظریفی است.

این حساسیت زمانی که در مورد موسیقی کودکان صحبت می کنیم بیشتر هم می شود.

در کودکان به خاطر این که آموزش ها پایه ای باید باشد جایی برای اشتباه وجود ندارد.

هر گونه اموزشی ولو که اصولی هم باشد اگر با در کودک حس بدی ایجاد نماید در مقوله موسیقی کاملا اشتباه است چرا که موسیقی تماما حس است و باید این حس در کودک شکل بگیرد تا زمینه ایجاد و بروز خلاقیت در کودک از بین نرود.

پس در موسیقی کودک نتیجه کار برای ما متفاوت است بسیار دیده ایم که والدین به دنبال این هستند که پس از زمانی مشخص کودک بتواند نوزاندگی در موسیقی را بیاموزد هر چند که این می تواند خوب باشد اما در اینجا برای ما مهم ایجاد حس موسیقی در کودک است.

گاهی حتی کلاس با یک ملودی ساده به صورت بازی سپری می شود اما این آرامش و حس خوب در کودک خود می تواند زمینه ساز بروز خلاقیت در کودک گردد.

کلاس موسیقی کودک در آموزشگاه منظومه یوسف آباد

در کلاس موسیقی کودک ما به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی کودکان یوسف آباد نخست ما به بررسی علایق کودکان می پردازیم.

در این بخش ما تست استعداد موسیقی نیز داریم که می تواند بیشتر ما را با روحییات و توانایی های کودک آشنا کند.

در بخش بعدی با برنامه ای کامل که اساتید در کلاس تهیه نموده اند کلاس های موسیقی کودک با هدف ایجاد انگیزه در کودک آغاز می گردد.

این کلاس ها همه چیز را شامل می شود از بازی و خنده گرفته تا آموزش هایی غیر مستقیم و مستقیم از اصول موسیقی.

این بخش همان بخشی است که هم موسیقی را به کودکان به صورت درست و اصولی معرفی می کند و هم این که آموزش هایی زمینه ای برای بخش بعدی ایجاد می کند که در بخش بعد آموزش های مستقیم موسیقی را داریم.

در بخش آموزش های مستقیم یعنی زمانی که کودک با مفاهیم اولیه موسیقی آشنا شده و نیز علاقمندی نسبی هم در بخش قبلی در او ایجاد شده به نوعی خود به دنبال یادگیری است.

اگر بخش قبلی درست طی شده باشد اینجا کار راحت است و با یک سری برنامه های درست و اصولی می توان وارد بخش اصلی موسیقی کودک شد.

در این بخش تست انتخاب ساز نیز خواهیم داشت و کودک می تواند ساز تخصصی خود را انتخاب نماید.

آموزشگاه موسیقی کودکان یوسف آباد

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی کودکان یوسف آباد تمامی بخش های آموزش موسیقی کودک را بر اساس متد های جهانی آموزش طراحی نموده است.

در اینجا ما نه تنها به دنبال آموزش اصولی موسیقی کودک هستیم بلکه سعی داریم تا با ارائه شیوه ای جذاب ، یادگیری موسیقی برای کودکان را به نحوی با انگیزه تر پیش ببریم.

به این صورت هم کودکان انگیزه بهتری برای ادامه کلاس خواهند داشت و هم اموزش ها را با علاقه پیگیری می کنند.

ایجاد انگیزه و علاقه در کودکان در بخش موسیقی بسیار مهم است چرا که اگر حتی آموزش ها را درست هم پیش ببریم ولی با انگیزه نباشد نمی تواند حس خوبی داشته باشد.

درست مثل زمانی که یک قطعه موسیقی اجرا می شود ولی حس خوبی را منتقل نمی کند و این ویژگی خاص موسیقی یعنی ایجاد حس و روح در کار بایستی در نظر گرفته شود.

و نیز خلاقیت در موسیقی برای کودک مستلزم آموزشی درست و اصولی است وگرنه که اجرای صرف قطعاتی که قبلا اجرا شده شاید عملا فایده چندانی نداشته باشد.

ویژگی های کلاس های کودک در آموزشگاه منظومه

  • آموزش پیش نیاز های موسیقی کودک از صفر
  • آموزش اصولی و پایه ای موسیقی
  • متد های جهانی موسیقی کودک
  • کلاس های جذاب با ایجاد انگیزه در کودک
  • آموزش خلاقیت
  • اساتید برتر موسیقی کودک
  • کلاس های انفرادی و پر بازده
  • آموزش تخصصی کلیه ساز ها
  • تست استعداد موسیقی
  • تست انتخاب ساز
  • مشاوره رایگان توسط مشاورین تخصصی موسیقی
  • اجرای کنسرت
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *