کلاس ویولن در تهران

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین برگزار گننده کلاس ویولن اقدام به برگزاری دوره ویژه کلاس ویولن در تهران در سبک های ایرانی و کلاسیک نموده است برای این ساز زیبا دوره های جذابی را هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان ذر نظر گرفته است در این دوره ها هم تاکید بر آموزش اصولی و صحیح ویولن داریم و هم بر انگیزشی بودن دوره تاکید داریم تا زیبایی های ساز ویولن را به علاقمندان آن نشان دهیم طبیعتا در این دوره ها هم علاقمندی بیشتر و هم نتیجه و ثمر بخشی بیشتری را در کلاس ها شاهد هستیم.

ویولن

شاید کمتر کسی باشد که با صدای جادویی این ساز خاطر نداشته باشد و یا از صدای زیبای آن تحت تاثیر قرار نگرفته باشد.

ویولن سازی از خانواده سازهای آرشه ای است.

هر چند جزء دسته سازهای غربی قرار می گیرد اما اجرای سبک ایرانی روی این ساز هم انصافا خوش نشسته است.

صدای ویولن برای همگان جذاب و زیبا است اما آیا آموزش آن هم برای همه همین طور است ؟

ما اعتقاد داریم اگر آمزوش به صورت درست و اصولی پیش برود قطعا این گونه خواهد بود.

آموزشگاه منظومه به عنوان تخصصی ترین برگزار کننده کلاس ویولن در تهران روش خاصی برای آموزش اصولی این ساز در نظر گرفته است.

آموزش تخصصی ساز ویولن

منظور ما از آموزش تخصصی این ساز همان آموزش اصولی و پایه ای این ساز است.

همان طور که گفتیم اگر برای آموزش ویولن روشی درست اتخاذ نشود نه تنها تنیجه مطلوب را در بر نخواهد داشت بلکه امکان دارد اصلا به سرخوردگی بیانجامد.

ما آمزوش ساز ویولن را به صورت آکادمیک در برنامه قرار داده ایم و روشی که در تخصصی ترین کلاس ویولن در تهران برگزیده ایم روشی است که در دانشگاه های موسیقی برای آموزش ویولن دارند.

از سویی اما آموزش ها بایستی به نحوی باشد که از جدذابیت کافی هم برخوردار باشد تا انگیزه لازم را هنرجویان برای ادامه راه داشته باشند.

آموزشگاه منظومه برای این منظور هم روش هایی را پیش گرفته است که کلاس ها جذابیتی برای هر سن داشته باشند تا هم آمزوش اصولی پیش برود و هم لذت بخش باشد.

این گونه می توان انتظار نتایج بهتر و موثر تری هم داشت.

تخصصی ترین کلاس ویولن در تهران

ما به عنوان تخصصی تری کلاس ویولن در تهران کلاس های آموزش ویولن را در دو بخش ویولن بزگرسال و ویولن کودک برنامه ریزی کرده ایم.

دلیل این تمایز هم روش های متفاوت آموزشی برای کودکان و بزرگسالان و هم در ارائه و شویه انتقال مطلب نفته است.

از سویی هم بزرگتر ها و کوچکتر ها علاقمندی هایی متفاوت و هدف هایی متفاوت هم دارند که خود باعث تفاوت در کلاسه ا خواهد بود.

روش هایی که همه هنرجو ها را به یک شکل پیش می برد عملا برای در صد خاصی از هنرجویان می تواند مفید باشد و در صد بالایی از هنرجویان معمولا در این روش ها از ادامه کلاس ها انصراف می دهند.

اما با این روش هر هنر بر اساس توانمدی و علاقمندی خود پیش می رود و همین موضوع باعث جدذابیت بیشتر و نتایج بهتر هم خواهد بود.

آموزش ویولن ایرانی و کلاسیک

همچنین ما برای علاقمندان هم آموزش ویولن ایرانی و هم آمزوش وبولن کلاسیک را در برناهخ قرار داده ایم.

این دو سبک روش های متفاوتی برای آموزش را می طلبند.

همین طور برای این که آموزش ها تخصصی تر پیش برود برای هر سبک استاد مخصوص و متخصص در هر سبک را درایم.

هر چند پایه کار تقرایبا یکسان است و آمزوش ها به صورت اصولی و آکادمیک است اما روش های اجرا و نیز تکنیک های مختلفی در هر روش وجود دارد که لازم است توسط استاد مجرب هر سبک آموزش داده شوند.

ویژگی های کلاس ویولن در آموزشگاه منظومه

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *