کلاس تنبک برای کودکان

از کلاس های ویژه ما در آموزشگاه موسیقی منظومه کلاس تنبک است کلاس تنبک برای کودکان و همین طور برای بزرگسالان در آموزشگاه توسط اساتید حرفه ای آموزش تنبک نوازی در سبک های مختلف و در روزهای مختلف هفته برگزار می گردد برای این که با این کلاس ویژه مخصوصا در آموزش موسیقی کودک بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید همچنین برای اطلاع دقیق تر از شرایط کلاس ها و همین طور نحوه ثبت نام می توانید با شماره های آموزشگاه در تماس باشید.

اهمیت آموزش تنبک در کودک

تنبک همان طور که می دانید یکی از ساز های کوبه ای و از ساز های ایرانی می باشد.

اهمیت این ساز مخصوصا در آموزش کودکان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

دلیل اهمیت کلاس تنبک برای کودکان از آن جایی است که به درک ریتم و آمزوش صحیح آن به کودکان بسیار کمک کننده است.

از سویی خود تنبک هم سازی زیبا و جذاب است که می توانو همراه سازهای دیگر به آسانی نواخته شود و از سویی هم این اهیمت ان در آموزش و درک ریتم باعث می شود که سازی مناسب برای کودکان در ابتدای شروع آموزش باشد.

به علاوه این که کل سازهای کوبه ای برای کودکان مناسب تر هستند به واسطه طریقه نواختنشان.

آموزش آن هم در دوره ای آسان و جذاب میسر است به نحوی که می توان گفت دوره چندان سخت و پیچیده ای هم ندارد و از این روی می تواند سازی بسیار مناسب برای سنین پایین باشد.

اساتید هم می توانند به راحتی سازهای دیگر را با طرز نواختن اجمالی ان ها در کنار تنبک به کودکان معرفی نمایند و این خود باعث انتخاب بهتر کودکان در مراحل بعدی و درک بهتر از نوازندگی سایر ساز ها هم خواهد شد.

کلاس تنبک

کلاس تنیک هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان در آموزشگاه منظومه در نظر گرفته شده است.

هر کدام از این دو بخش می تواند بسیار متفاوت از هم باشد و در حقیقت آموزش بزرگسالان و آموزش کودکان دو مقوله متفاوت از یکدیگر است.

دلیل این تفاوت هم به خاطر اهدافی است که هر کدام از این دوره ها دارند.

در دوره آموزش تنبک بزرگ سالان هدف ما آموزشت خصصی تنبک نوازی است که شامل آموزش دقیق و حرفه ای ریتم به همراه تکنیک های خاص تنبک نوازی هم می گردد.

از طرفی اما کلاس تنبک برای کودکان بیشتر با هدف درک ریتم بهتر در کودکان و جذب بهتر آن ها برای آغاز دوره ای شیرین و جذاب است.

در این نوع تعریف از کلاس تنبک برای کودک ما به کلاس به عنوان دوره ای جذاب نگاه می کنیم تا هم برای کودک مفید باشد و هم آن ها را با دنیای بزرگ موسیقی آشنا نماید

کلاس تنبک برای کودکان

کلاس تنبک همان طوری که گفتیم کلاسی جذاب و خاص می تواند باشد البته اگر توسط اساتید مجرب آموزش داده شود.

تمامی مزایایی که برای آموزش تنبک گفتیم می تواند بر عکس جواب دهد در صورتی که به درستی آموزش داده نشود.

از این روی بسیار مهم است که آموزش تنبک هم توسط اساتید مخصوص کودکان آموزش داده شود و هم به شیوه ای دست و اصولی که باعث جذب بیشتر کودک به دنیای موسیقی شود.

روش آموزشی تنبک نبایستی به نحوی باشد که کودک را از موسیقی زده کند.

در حقیقت کلاس آموزش تنبک برای کودکان برای درک ریتم بهتر و آموزش اصولی تر می باشد و به هیچ وجه اساتید در یان سنین نبایستی به آموزش تکنیک های تنبک نوازی مخصوصا در ابتدای کار نمایند در حقیقت ما می خواهیم با یک سری ترانه های کودکانه ریتم را به طور غیر مستقیم و جذاب به کودک آموزش دهیم.

کلاس های ویژه تنبک در آموزشگاه منظومه

  • آموزش از مبتدی تا پیشرفته
  • آموزش به شیوه آکادمیک موسیقی
  • آموزش با استفاده از ترانه های کودکانه
  • آموزش بزرگسالان به صورت مجزا
  • کلاس های کاملا خصوصی و تخصصی
  • آموزش حضوری و آنلاین
  • بخش های اساسی موسیقی کودک
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *