کلاس خوانندگی در تهران

آموزشگاه منظومه تخصصی ترین کلاس آواز بانوان و آقایان در تهران را بر اساس متد های جدید آموزشی طرح ریزی کرده است برای این منظور با دعوت از برترین اساتید آواز تهران در سبک های مختلف آواز دوره ای را پایه ریزی کرده است که علاقمندان می توانند در آن با گذراندن دوره به راحتی در هر سبکی که علاقمند باشند اصول آوازی را بیاموزند تخصصی ترین کلاس خوانندگی در تهران با همراهی ساز پیانو و گیتار باعث شده است تا هنرجویان دوره را راحت تر و جذاب تر طی نمایند در ادامه به برخی اصول آموزشی در این کلاس ها اشاره خواهیم کرد.

کلاس خوانندگی

خوانندگی یکی از مهم ترین مقوله های آموزشی در کلاس های موسیقی است.

از سویی جذابیت خوانندگی و از سویی دغدغه های آموزش اصولی خوانندگی باعث شده است تا حساسیت بیشتری روی این کلاس خاص داشته باشیم.

به همین دلیل آموزشگاه منظومه به عنوان تخصصی ترین کلاس خوانندگی در تهران روش خاصی جذای از روش های معمول برای این کلاس در نظر گرفته است.

در ابتدا با طرح ریزی یک برنامه کامل در غالب تست صدا رایگان تمام آنچه را که هنرجویان و علاقمندان بایستی در مورد صدا به طور کلی و همین طور در مورد صدای خود لازم است بدانند گنجاند است که علاقمندان می توانند با ورود به صفحه کلاس آواز برایا ین تست صدا به صورت آنلاین تایم رزور نمایند.

در مرحله بعد و با مشخص شدن علاقه و همین طور سبکی که هر فرد می تواند در آن به خوبی پیشرفت نمایند کلاس های تخصصی آواز شروع می شود.

آموزش اصول خوانندگی

با روشن شدن سبک مورد علاقه هر فرد و با تعیین این که هر فرد چه خصوصیات صدایی دارد و همین طور با مشخص شدن نقاط قوت و ضعف هر هنرجو دوره تخصصی آموزش خوانندگی اصولی تر خواهد شد.

تمامی این موارد در کلاس های کاملا خصوصی دنبال می شود چرا که نقاط قوت صدایی و همین طور مورا دضعف هر فرد متفاوت است.

آموزشگاه منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز و کلاس خوانندگی در تهران روش های تکراری آموزش آوار را کنار گذاشته است و به جای آن با استفاده از متد های خاص آموزش آواز به تربیت هنرجویان و علاقمندان این رشته پرداخته است.

آموزش صداسازی از پایه یکی از مهم ترین این موارد است که در کلاس های آواز ما به طور رایگان و در کنار آموزش آواز ارائه می شود و این بدان معنا است که نیازی نیست برای این دوره به طور جداگانه مبلغی را پرداخت نمایید.

آموزش خوانندگی بانوان و آقایان

همانطور که می دانید بانوان و آقایان خصوصیات صدایی متفاوتی دارند و از این روی نمی توان همه هنرجویان آقا و خانم را به یک شکل آموزش داد.

از سویی هم بانوان و آقایان در آموزش حساسیت های جداگانه ای دارند و روش های آموزشی متفاوتی را می طلبند که با در نظر گرفتن همه این موراد آموزشگاه ما به عنوان بزرگترین کلاس خوانندگی در تهران بریای هر فرد کلاس خصوصی جداگانه ای در نظر گرفته است که هم به لحاظ موارد آموزشی و هم به لحاظ اساتید متفاوت در هر بخش و در هر سبک ششیوه آموزش خاص خود را دارد.

در کلاس های آموزشگاه ما هر فرد را با تشخیص حساسیت ها به طور جداگانه آموزش می دهیم چرا که معتقدیم افرا حساسیت های صدایی و همین طور شیوه های متفاوتی برای آمزوش را می طلبند و به همین دلیل است که با هر سبک و یا هر صدا و سلیقه ای که باشید می توانید از کلاس های تخصصی ما در آموزشگاه در تهران بهرمند شوید.

تخصصی ترین کلاس خوانندگی در تهران

هم این موراد باعث شده است تا آموزشگاه منظومه به عنوان تخصصی ترین مرجع آموزش و کلاس خوانندگی در تهران دوره های متنوعی را برنامه ریزی نماید.

با تعیین تست صدا که در آموزشگاه به صورت رایگان انجام می شود دروه نخست کار آغاز می شود.

در این بخش استاد آواز به همراه مشاور آموزشی یک برنامه مشخص برای اموزش هر هنرجو در نظر می گیرند که این برنامه همان طور که گفتیم برای هر فرد منحصر به فرد و جداگانه ارائه می شود.

این برنامه باعث می شود تا روش آموزش برای همه یکسان نباشد و در حقیقت هر فرد بر اساس استعداد و توانیی خودش پیش برود.

در بخش بعدی با آموزش صدا سازی و کلاس سلفژ در کنار آواز که این دوره نیز در آموزشگاه به طور رایگان در کنار دوره آواز ارائه می گردد به طور تخصصی آموزش آواز شورع می شود

در بخش های بعدی نیز سبک های آوازی مختلف بر اساس علاقه هنرجویان تخصصی کار می شود.

در نهایت تکنینک های آواز که بخش مهم کار خوانندگی است آموزشد اده می شود.

کلاس خوانندگی در آموشگاه منظومه

  • تست صدای رایگان و جامع
  • آموزش پایه ای آواز
  • متد آموزش بر اساس هر شخص
  • کلاس های کاملا خصوصی
  • آموزش صداسازی به طور رایگان در کنار کلاس آواز
  • اساتید سطح یک کلاس خوانندگی در تهران
  • دوره های مبتدی تا چیشرفته خوانندگی
  • آموزش آواز برای بانوان و آقایان
  • آموزش تکنیک های خوانندگی
  • آموزش حضوری و خوانندگی
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *