کلاس ویولنسل

از جمله کلاسهای تخصصی آموزشگاه موسیقی منظومه کلاس ویولن و کلاس ویولنسل است این دو ساز به علت صدای زیبا و ساختار خاص نوازندگی آن بسیار مورد توجه است و از آن جایی که جای نت ها روی این ساز مشخص نیست و نیازمند تربیت شنوایی و دقت در نوازندگی است بایستی آموزش آن به طور اصولی و صحیح پیش برود و گرنه نتیجه مطلوب را نخواهد داشت در ادامه ما شما را اندگی بیشتر با کلاس آموزش ویولنسل آشنا خواهیم کرد و در مورد آموزش صحیح و اصولی آن در سنین مختلف بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویولنسل

همان طور که می دانید ویولنسل از خانواده سازهای آرشه ای و یکی از انواع بزرگ این ساز ها است.

صدای بم ویولنسل جذابیت خاصی به این ساز داده است به گونه ای که حتی اجرای تک نوازی ان بسیار زیبا و دلنشین گشته است.

محدوده صدایی خاص آن باعث شده تا یک عضو مکمل و بسیار مهم در ارکستر های موسیقی نیز باشد.

از سویی به علت جثه بزرگ آن طنین صدایی بسیار خاصی و جالبی تولید می کند.

کلاس ویولنسل نیز معمولا به نحوی است که یادگیری آن خیلی پیچیده و سخت نیست و همگان در هر سنی می توانند این ساز زیبا را بیاموزند.

آموزش ویولنسل

آموزش ویولنسل یک مقوله بسیار مهم می باشد چرا که در دسته سازهایی که به این شکل نواخته می شوند یعنی سازهایی که جای نت ها مانند ویولن روی آن علامت گذاری نشده است بسیار اهمیت دارد که آمزوش از ابتدا درست و اصولی پیش برود چرا که اگر جایگاه و صدای نت ها نادرست شکل بگیرد دیگر اصلاح آن کار راحتی نیست و به سختی می توان آموزش غلط را جبران کرد.

از این روی بسیار مهم است که آموزش ساز این ساز در کلاس ویولنسل به نحوی اصولی پیش برود تا در ادامه به مشکلی بر نخورید.

آموزش های پایه ای بایستی بر اساس آموزش اصولی این ساز باشد و همراه با مبانی آموزش مسویقی باشد تا هم دقیق و درست پیش برود و هم همراه با علم موسیقی باشد.

در این ساز از نحوه ایستادن و در دست گرفتن ساز تا آرشه کشی و انگشت گذاری همه و همه روی کیفیت نوازندگی تاثیر گذار هستند و بایستی درست و به شکل صحیح آموزش داده شوند.

کلاس ویولنسل

کلاس ویولنسل در آموزشگاه موسیقی منظومه به شکل آکادمیک در برنامه قرار گرفته است و تمامی مراحل آموزش این ساز زیطر نظر اساتید حرفه ای آموزش ویولسنل و بر سااس متد های دانشگاهی آموزش این ساز می باشد.

کلاس ویولنسل در رده های سنی مختلف برگزار می گردد و برای کودکان و بزرگسالان دوره های و برنامه های خاص و دقیقی در کلاس پیش گرفته می شود.

آموزش این ساز برای کودکان برنامه های متفاوتی دارد که متناسب سن آن ها است بهتر است قبل از خرید ساز برای کودک با اساتید مشورت شود تا سایز مناسب آن تهیه شود.

برای بزرگسالان نیز دوره های جذابی متناسب با علایق ان ها در نظر گرفته شده تا بیشترین بازدهی را در کلاس ها داشته باشیم که تمرین ها و یادگیری به نحوی با انگیزه بیشتری دنبال شود.

مزایای کلاس ویولنسل در آموزشگاه منظومه

  • آموزش آکادمیک و پایه ای
  • آموزش توسط اساتید تخصصی ساز ویولنسل
  • دوره های تخصصی برای بزرگسالان و کودکان
  • آموزش از صفر تا صد ویولنسل
  • آموزش در کلاس های کاملا خصوصی
  • آموزش حضوری و آموزش آنلاین ویولنسل
  • آموزش سبک های مختلف نوازندگی
  • اجرای صحنه ای برای هنرجویان
  • آموزش تکنیک های خاص ساز ویولنسل
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *