کلاس پیانو غرب تهران

آموزش پیانو در کلاس پیانو به گونه ای که آموزشگاه موسیقی منظومه برگزار می کند یک تفاوت اساسی با دیگر کلاس های پیانو دارد که باعث شده به عنوان تخصصی ترین کلاس پیانو غرب تهران شناخته شود تفاوت عمده این کلاس با سایر کلاس های آموزش پیانو در این است که به جای آموزش پیانو نوازی تاکید آن بیشتر بر آموزش صحیح ، درست و اصولی موسیقی است این کلاس ها مناسب هنرجویان و علاقمندانی است که دوست دارند پیانو را به شکل کاملا پایه ای و آکادمیک بیاموزند در ادامه به برخی از ویژگی های این کلاس ویژه بیشتر اشاره خواهیم کرد.

آموزش پیانو

پیانو یکی از سازهای مهم در موسیقی است.

دلایل این امر البته بسیار است از قابلیت خاص پیانو در اجرای نت های مختلف در اکتاو های مختلف گرفته تا اهمیت آن در بروز خلاقیت در موسیقی و سایر حوزه ها.

این ها همه باعث شده تا پیانو در مدارس و در دانشگاه ها جزء دروس پایه و مهم باشد و در اکثر مدارس موسیقی و مراکز آموزش کشور های مختلف به عنوان یک درس عمومی تدریس شود.

همه این موارد اهمیت ساز پیانو در موسیقی را به خوبی نشان می دهد.

در کشور ما هم مدتی است که به اهمیت آن پی برده شده است.

و کلاس های مختلفی برای آموزش آن به وجود آمده.

از سویی گسترش این کلاس ها بسیار خوب است و جای امیدواری دارد و از سویی هم البته باید دقت داشت چرا که همه این کلاس ها به صورت اصولی و درست آموزش پیانو را در برنامه ندارند.

باید به این نکته مهم بیشتر پرداخته شود که آموزش در هر رشته ای مستلزم یک سری اصول و پیش نیاز ها است حال در رشته موسیقی با این همه ظرافت مگر می شود بدون برنامه درست پیش رفت.

طبیعی است که تشخیص کلاس درست از کلاس غیر اصولی برای علاقمندان در ابتدا کار راحتی نیست و خوب در انتخاب کلاس و روش تدریس بایستی خیلی دقت کرد.

آموزشگاه منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز و کلاس پیانو غرب تهران دروه های خاصی را برای این ساز زیبا طراحی کرده است.

کلاس پیانو

کلاس های پیانو در آموزشگاه موسیقی منظومه تفاوتی عمده با دیگر کلاس های پیانو دارد.

ما به عنوان تخصصی ترین کلاس پیانو غرب تهران دوره های مختلفی برای آموزش پیانو داریم.

دوره آموزش پیانو در اینجا فقط یک کلاس آموزش نوزاندگی ساده نیست.

در کلاس های معمول سعی می شود تا به هنرجو نوازندگی پیانو را یاد بدهند که این البته تا اینجا اصلا بد نیست و حتی جذاب هم به نظر می رسد اما نکته اساسی در آن جاست که اگر هدف نوازندگی باشد به زودی هم خسته کننده می شود و هم تا یک جای مشخص بیشتر پیش نمی رود و شما شاهد آن خواهید بود که بعد از مدتی یک سری آهنگ ها و قطعات تکراری را به طرق مختلف می توانید اجرا کنید بدون این که روح نوازندگی و موسیقی دشاته باشند.

در روشی که ما در آموزشگاه موسیقی منظومه داریم شما مسویقی را روی پیانو می آموزید و این یعنی این که بعد از دوره قادر خواهید بود که هر آنچه را که دلتان می خواهد روی ساز اجرا کنید.

به علاوه این که تکنیک های خاص پیانو نوزای را نیز در طول دوره می آموزید و این باعث می شود نوزاندگی شما همراه با حس و روح موسیقی باشد.

 

تفاوت در تخصصی ترین کلاس پیانو غرب تهران

  • اساتید تحصیل کرده و با تجربه سراسر کشور
  • شیوه ها و روش ها نوین روز دنیا
  • آموزش آکادمیک و پایه ای موسیقی
  • برگزاری کنسرت ها و دروه های خاص در کنار کلاس
  • آموزش تمامی سبک های پیانو نوازی
  • آموزش تکنیک های خاص پیانو
  • کلاس آموزش پیانو بانوان و آقایان
  • آموزش پیانو از کودک تا بزرگسال

یکی دیگر از ویژگی های کلاس پیانو در آموزشگاه موسیقی منظومه این است که ما آموزش این ساز را برای سنین مختلف به طور مجزا طراحی کرده ایم چرا که هر سنی علایق و همین طور شیوه آموزشی متفاوتی را می طلبد و آموزش یکسان برای همه باعث خشکی کلاس ها و خستکی خواهد شد.

از این رو ما کلاس های کاملا خصوصی و انفرادی را برای همه سنین در برنامه داریم هم کلاس پیانو کودک و یادگیری پیانو در بزرگسالی شامل برنامه های خاص در هر دوره است.

کلاس پیانو برای کودکان و یا برای بزرگسالان همچنین توسط اساتید متخصص در هر بخش به طور جداگانه و انفرادی برگزار می گردد.

همینطور کلاس ها شامل آموزش در سبک های مختلف موسیقی می گردد که بنا به علاقه برای همه قابل انتخاب است.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *