هزینه کلاس پیانو 1400

سن مناسب آموزش پیانو

اگر به دنبال کلاس پیانو باشید کلاس های پیانو آموزشگاه موسیقی منظومه در سبک های مختلف آموزشی و توسط اساتید مجرب این حوزه در روز های مختلف هفته برگزار می گردد . علاقمندان به این رشته موسیقی به دنبال بهترین کلاس های پیانو گاهی در مورد برخی موارد سولاتی دارند از قبیل طریقه برگزاری کلاس ها و یا هزینه کلاس پیانو 1400 و مواردی در مورد خود کلاس ها و نحوه برگزاری آن ها ، امروز قصد داریم به بررسی میزان هزینه این کلاس ها بپردازیم و این که چرا بین کلاس های پیانو قیمت های مختلفی وجود دارد.

کلاس پیانو

قبل از بررسی هزینه کلاس پیانو 1400 در مورد کلاس های اصولی پیانو بیان نکاتی ضروی است.

از اهمیت کلاس پیانو و ضرورت اصولی بودن کلاس ها شاید همه آگاه باشند اما به مختصر توضیحی بسنئده می کنیم.

پیانو یکی از ساز های بسیار مهم هم در مقوله موسیقی و نوازندگی و هم در آهنگسازی و دیگر موارد است.

از اهمیت این ساز شاید همین کافی باشد که یکی از سازهای عمومی در دانشگاه های موسیقی است.

دلیل این اقبال هم شاید در ویژگی های خارق العاده این ساز نهفته باشد که باعث شازی به این عظمت و صدایی خاص در اختیار داشته باشیم.

کلاس پیانو در آموزشگاه موسیقی منظومه تفاوتی اساسی با کلاس های معمول دارد و ان هم توجه خاص به آموزش آن است.

در این کلاس ها ما آموزش پیانو را به صورت کاملا آکادمیک در برنامه کار داریم.

این موضوع از آنجایی اهمیت پیدا می کند که آموزش پیانو فقط یادگیری چند آهنگ ساده و نوازندگی معمولی نیست.

آموزش آکادمیک پیانو شامل هم نوازندگی و هم شامل یادگیری اصولی موسیقی می باشد به این معنی که هنرجو در این کلاس ها تبحر روی ساز را همراه با علم این رشته می آموزد.

در این کلاس ها همچنین ما فضایی ایجاد کرده ایم که هم جدابیت را برای همه گروه های سنی داشته باشد و هم آموزش این ساز را ازمبتدی تا پیشرفته ارائه می نماید.

هزینه کلاس پیانو 1400

حال که با کلاس های اصولی پیانو آشنا شدیم شاید ضرورتی نداشته باشد که توضیح دهیم کلاس هایی با قیمت های پایین تر از حد معمول به چه دلیل است.

با توجه به نکات مهم آموزش از جمله انتخاب اساتید متبحر و متخصص در آموزش ساز پیانو هزینه کلاس پیانو 1400 می تواند متغیر باشد.

با در نظر گرفتن تمامی موراد مهم آموزشی و استاندارد های آموزشی می توان گفت که هزینه کلاس پیانو 1400 در کلاس های خصوصی و تک نفره مبلغی بین 300 تا 400 تومان برای هر ماه آموزش می باشد.

از آنجایی که این مبلغ برای کلاس های تک نفره و خصوصی تعریف شده می توان گفت که هزینه کلاس های چند نفره قطعا پایین تر از این مبلغ خواهد بود.

طبیعی است که در کلاس های آموزشی شاید به هزینه های متفاوت بر بخورید دلیل این امر البته در بالا کمی توضیح داده شد و طبیعی است که کلاس های غیر اصولی که بدون برنامه آموزش و با هدف جذب هنرجو پیش میرود قطعا نتیجه مطلوبی هم ندارد لذا از آن جایی که اگر آموزش نادرست و غیر اصولی باشد می تواند به آینده نوازندگی شما آسیب بزند به هیچ وجه سراغ کلاس های ارزان و بی کیفیت نروید.

در برخی کلاس های غیر اصولی شاهد برخی آموزش های غلط هستیم که جبران آن شاید بسیار سخت و حتی گاهی ناممکن باشد به همین دلیل فقط در کلاس های معتبر وارد شوید و با تبلیغ هایی مثل کلاس ارزان تر و یا آموزش پیانو در چند جلسه و یا چند ماه فریب نخورید.

ویژگی های کلاس پیانو آموزشگاه موسیقی منظومه

  • برگزاری دوره های کاملا آکادمیک بر اساس متد های جهانی آموزش پیانو
  • انتخاب اساتید مجرب و دانش آموخته موسیقی
  • دوره های کاملا خصوصی بر اساس استعداد هنرجویان
  • دوره های تخصصی برای دانشجویان موسیقی
  • آموزش از صفر تا صد پیانو بدون دانشن هیچ پیش زمینه نوازندگی
  • آموزش سبک های مختلف موسیقی روی ساز پیانو
  • برگزاری کنسرت های اجرایی برای هنرجویان
  • برگزاری دوره های خاص با شرایط ویژه
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *