آموزش گیتار برای کودکان

از ویژگی های کلاس گیتار در آموزشگاه موسیقی منظومه تفکیک آموزش گیتار برای کودکان است در واقع ما تلاش کرده ایم برای آموزش اصولی تر و جذاب تر این ساز برای سنین مختلف هم اساتید مختلف و هم برنامه آموزشی متفاوتی را در نظر بگیریم ، به این دلیل که بسیاری از آهنگ ها یا سبک هایی که در بزرگسالان مورد علاقه افراد است معمولا در کودکان بر عکس می باشد چرا که علاقمندی ها و گرایش به سبک های مختلف در کودکان باعث شده تا آن ها به سویی که خود دوست دارند بروند و در این میان اگر آموزش ها مانند بزرگسالان باشد نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

آموزش گیتار برای کودکان

در آموزش گیتار برای کودکان ما در درجه اول به علاقمندی های این سنین توجه داریم چرا که همانطور که دانستید سبک ها و آهنگ های مورد علاقه کودکان با برزگسالان بسیار متفاوت است.

البته این موضوع در بین خود کودکان نیز متفاوت است و بسیارد یده شده که سبک های مورد علاقه در دو کودک همسن هم با هم تفاوت داشته است.

به همین دلیل ما برای کودکان سبک خاصی را انتخاب نمی کنیم.

بلکه آموزش ها به نحوی پیش گرفته می شود تا کودکان را با سبک های مختلف آشنا کنیم و در نهایت خود آن ها گرایش خودشان را انتخاب کنند.

به این شکل دیده شده که معمولا کودکان هم ادامه آموزش ها را به میل و علاقه بیشتری ادامه می دهند و هم نتیجه مطلوب تری حاصل می شود.

در واقع دلیل اینکه در برخی موارد کودکان به ادامه آموزش در هر سازی علاقه ای ندارند این است که گرایش خاصی را اساتید به کودکان تحمیل می کنند و بدون اینکه بخواهند کودک را با سبک های مختلف آشنا کنند معمولا یک روش خاص را برای همه هنرجویان پیاده می کنند با در نظر داشتن این مساله ما در آموزشگاه مسویقی منظومه به هیچ وجه سبک از پیش تعیین شده ای را پیش نمی گیریم بلکه با توجه به علاقه و استعداد کودک این مسیر را برایش هموار می کنیم که خود علاقه خود را مشخص نماید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *