آموزش چنگ رومی

چنگ رومی

یکی از دوره های ویژه در آموزشگاه موسیقی منظومه آموزش چنگ رومی است در ادامه با این ساز زیبا و کلاس های آن در آموزشگاه بیشتر آشنا خواهیم شد شما نیز اگر به این ساز علاقمند هستید و یا به دنبال یادگیری این ساز و آموزش موسیقی هستید برای اطلاع از شرایط کلاس ها و تایم های خالی می توانید با شماره های آموزشگاه در تماس باشید.

چنگ

چنگ سازی زیبا با پیشینه بسیار طولانی است درباره چنگ در مطالب گذشته صحبت کردیم امروز می خواهیم بپردازیم به ساز چنگ رومی که هر چند به ساز چنگ بسیار شبیه است اما تفاوت هایی هم با هم دارند.

چنگ رومی که شاید برخی آن را به نام لیر بشناسند یک ساز بسیار خاص و جذاب است که به دلیل سبکی و راحتی حمل و نقل آن می توانید به راحتی در هر جا با خود همراه داشته باشید و با آموزش چنگ رومی یک ساز خاص را می آموزید.

در واقع تفاوت عمده این ساز با چنگ هم همین کوچکی آن است.

از سویی صدای جذابی هم که این ساز تولید می کند بسیار دلنشین و زیبا است و حس بسیار فوق العاده ای برای نوازنده و شنونده دارد.

این ساز شباهت ها زیادی با ساز چنگ دارد و از آن جایی که ساز چنگ بسیار بزرگ است و در نوازنگی آن گاهی مواردی پیش می آید که نوازنده با دردسر مواجه می شود از این رو چنگ رومی گزینه بسیار مناسبی برای جایگزینی و نوازندگی است.

تفاوت هایی هم در طریقه نوازندگی و ساختار کلی ساز دارند از قبیل دست گرفتن و طریقه زخمه زدن به ساز.

آموزش چنگ رومی

در آموزشگاه منظومه ما آموزش این ساز زیبا را برای علاقمندان بسیار راحت کرده ایم.

به نحوی که می توانید با گذراندن دوره به راحتی قطعات و آهنگ های زیبا روی ساز اجرا نمایید.

آموزش آن نه به روش های موجود که فقط کلیات را آموزش می دهد بلکه بصورت کاملا اصولی و بر اساس آموزش نت ها و تدوری اصولی موسیقی است.

از این رو پس از گذراندن دوره می توانید موسیقی را در جنبه های جدی تر آن دنبال نموده و یا با نوازندگی دیگر ساز ها ادامه دهید.

آموزش چنگ رومی برای سنین مختلف در آموزشگاه صورت می گیرد و هم بزرگسالان و هم کودکان می توانند از دوره هایی مجزا و تخصصی که برای آمزوش این ساز طراحی شده استفاده نمایند.

برای بزرگسالان دوره های طراحی شده تا بتوانند به طور اصولی این ساز را بیاموزند و در پایان دوره قادر باشند تا آهنگ های مختلف را روی ساز در سبک های مختلف اجرا نمایند.

برای سنین پایین تر نیز هم برای این که آموزش بهتر درک شود و هم برای اینکه آموزش ها جذاب باشد کلاس های خاص و ویژه طراحی شده که می توایند در یان دوره ها نام نویسی نمایید.

همچنین برای آموزش اصولی تر تمامی کلاس ها برای سنین مختلف کاملا تک نفره و خصوصی برگزار می شود.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *